Szóval amint beléptem rögtön össze találkozott a takintetem Petivel. Amit tegnap mondott az nagyon fájt viszont az érzelmeimet nem mutattam ki. Az a helyzet hogy én egy nagyon makacs személyiség vagyok szóval csak elsétáltam volna mellette ha nem szólít meg.
-Szia- köszönt rám Marics. Mire én csak megfogadtam a szemem és felé fordultam és csak egy mosolyt virítottam az arcomra.
-Szia.- vigyorogtam szarkasztikusan.
-Sajnálom de most mennem kell- vigyorogtam tovább
-Figyelj tudom hogy tegnap egy fasz voltam veled oké? Kérlek beszéljük meg.- nézett rám ilyen sajnálom szemekkel.
-Nincs mit megbeszélnünk.-majd azzal a lendülettel ott hagytam. Nagyon fájt a szívem hogy ezt ki kellett mondanom bár még csak nem rég ismertem meg.
Majd mentem a kávémért és haza vittem majd mindent elmeséltem a lányoknak. Egész nap nem történt semmi. Míg nem egyszer csak írt valaki. Nagy meglepetésemre Milo volt az.
milo.valmar: Szia arra gondoltam hogy holnap esetleg össze fudhatnánk beszélgetni. Mit szólsz?
kovacs.zara.offical:Sziaa persze mikor?
milo.valmar.offical: mondjuk holnap 10 kor margitszigeten?
kovacs.zara.offical: Rendben akkor holnap sziaa
milo.valmar:Okés szia.
Amint le tettem a telefonom mentem volna ki a szobából amikor is meg hallottam hogy Anna valakivel telefonál.
-Nagyon sokkal jövök neked köszi Milo-mondta Anna majd le tette a telefont.
-Miért is jön neked sokkal Milo?- kérdeztem.
-Ja..öhm csak az hogy öhm ott hagytam a táncteremben a pulcsimat és ő elhozta nekem. Igen igen ez volt.- kamuzta be.
-Na jó és most az igazat-Mondtam mosolyogva.
-de ez az igazság- nézte a földet.
-Jó oké nem firtatom majd ha akarod elmondod.- válaszoltam csalódottan.
Majd felmentem a szobámba lefürödtem és elaludtam. Reggel 8 kor keltem. Lementem kávéztam eggyet majd felmentem és át öltöztem.
A szettem egy szürke garbó volt egy kosztüm nadrág még egy magas sarkú csizma. Sminkenek még csak egy alapot dobtam fel. A hajam pedig lófarokban volt. Elég elegánsan öltöztem dehát mos ilyen kedvem volt na. Ahogy le mentem a lányoknak tátva maradt a szájuk.
-azta csajszi kitettél magadért.- mondták a lányok egyszerre.
-köszönöm de most mennem kell mivel 20 perc múlva van a talim és nem itt van margitsziget.-nevettem el magam.
Majd kiléptem az ajtón és elindultam a szigetre 15 perc alatt ott voltam szóval még volt 5 percem majd egyszercsak meg láttam valakit akit nem akartam. Na vajon ki lehetett az? Hát mersze hogy a Marics ráadásul egyenesen felém haladt.
-Szia megint- mosolygott szomorúan Marics.
-Szia bocsi de most várok valakit.- mondtam.
-Tudom engem.- válszolt.
-Nem én Milóval találkozok.- forgedtam még a szemem. És akkor ált össze a kép hogy Anna és Miló össze játszott Petivel.
-Hogy te mekkora egy rohadék vagy- idegesedtem fel.
-Ne csináld ezt kérlek beszéljük meg kérlek- szomorkodott el Marics
-Jó legyen kapsz 5 percet.- kezdtem le higgadni.
-köszönöm. Szóval tudom hogy egy fasz voltam és hogy kiabálnom sem kellett volna de nagyon felhúztam magam azon hogy Lacival csókolóztál.- mondta el egy szuszra.
-Na és miért zavart?- néztem re furán.
-Miért öhm nem tudom oké mert Laci a haverom azért-🧠de hogy is azért hát hülye vagy te Marics azért mert szeretlek🧠
-Vagy csak mert féltékeny voltál?-mosolyodtam el egy igazán kicsit úgy hogy ő ne lássa.
-Én féltékeny mikire rád nem lennék mert én csak barát ként nézek rád-🧠miket mondasz tesó istenem ezt el basztam🧠
-Értem - mondtam ezt majd nem sírva.
-Akkor szent a béke- mersze mondtam el csukló hangon
-akkor holnap a szokásosan eléd megyek reggel és megyünk a terembe gyakorolni?- kérdezte Peti
-I-I-Igen- az utolsó erőmet össze szedve válszoltam.- akkor én most megyek szia- hadartam el majd elfutottam haza meg se várva hogy Peti elköszönjön.
Peti szemszöge:
Amint el ment Zara rögtön felhívtam Milót bár bevallom férfiasan már én is a sírás szélén áltam hogy így kellett látom ezt a szegény lányt miattam.
📞háló📞-köszöntem szomorúan
📞Csá tesó baj van hallom a hangodon hogy van valami📞- szólt bele Milo.
📞Mindent elbasztam tesó és most nem tudom hogy mi tévő legyek.📞-magyaráztam neki.
📞Mit csináltál?📞-lérdezte szerintem a fejét fogva.
Majd elmeséltem neki az egészet.
📞Majd sírva el futott📞- meséltem el neki sírva.
📞hát ezt rendesen el rontottam tesó. Szar a helyzet mit ne mondjak 📞
📞Kösz tesó ez igazán kedves📞-válaszoltam szomorúan.
📞Jó na gyere haza és ki találunk majd valamit.📞
📞Jólvan na csácsá📞- mondtam még mindíg sírva majd kinyomtam.
Zara szemszöge.
Amint haza értem még mindíg csak sírta. A lányok közben próbáltak vígasztalni de hiába. De azt ki szedték belőlem hogy miért bőgök neki. Eléggé le döbbentek mit ne mondjak. Mindegy is fel mentem a szobámba majd csak a nagy sírás közepedte egyszer csak elaludtam.
..........................................................
Ez a rész ennyi is lett volna. Vajon Peti helyre fogja tudni hozni ezt a kapcsolatot? Vagy Zara hogy fog viselkedni ezek után Petivel? Ha tetszik a sori azt légyszi jelezzétek.
YOU ARE READING
Marics Peti story (Befejezett)
RomanceMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?