Ma kedd van. Reggel 6-kor keltem ami nálam rohadt korán van. De mivel Peti fél 8-ra jön értem ezért kénytelen voltam ki kecmeregni a pihe puha ágyikómból. A lányok még aludtak mivel ők csak 10-re mennek. Én azért javasoltam, hogy menjünk előbb mert ezen a héten még sokat kell gyakorolnunk.
Szóval amint ki értem a szobámból rögtön a konyha felé vettem az irányt , hogy még csinálhassam a reggeli kávém. Amint kész lett le ültem a bár székre és el kezdtem nézni a reggeli szokásos IstenEst-et egyszerűen imádom ezeket a videókat. Végeztem a reggeli itókámmal majd vonultam is be a szobába hogy rendbe szedjem magam.
A szettem ma csak egy kék Hooded Staffos melegítő szett volt. A hajamat pedig csak lófarokba felkötöttem. Edzésre nem szoktam sminkelni mivel úgy megszoktam izzadni, hogy úgy is le folyna. Az idő 7:20 úgyhogy fel vettem egy kék Jordant és már mentem is le.
Egy pár percen belül Peti bordó Mustangja farolt be a parkolóba.-Jó reggelt- rikkantott fel Peti.
Istenem hogy van ennek ilyen korán ennyi élet ereje nem bírom.
-Neked is- mondtam mosolyogva.
- Indulhatunk?- kérdezte full boldogan.
Én csak bólintottam és el vezényeltem a Starbuckshoz. Igaz hogy már reggel kávéztam na de ez az ital elengedhetetlen számomra. Peti leparkolt majd be mentünk az üzletbe és célirányosan a kasszához batyogtunk.
-Jó reggelt mit adhatok?- kérdezte a kasszás.
-Szia én egy Strawberrys Farappuccinot szeretnék kérni- vágtam rá.
-Én is ugyan ezt szeretném kérni- válaszolt Peti
-rendben akkor 3250 Ft szeretnék kérni- pötyögte be a csaj a gépbe.
Már nyúltam a kártyámért mikor Peti ellöktek óvatosan a kezem és gyorsba kifizette. Ki vagyok ettől a csávótól komolyan.
-Most miért nem fizethedtem?- kérdeztem miközben szúrós szemekkel néztem rá.
-Azért mert azt úgy illik, hogy a férfi fizet.- mosolygott rám.
Még egy ideig "vitatkoztunk" ezen a dolgon, majd egyszer csak szóltak hogy kész a kávénk. Felkaptuk őket és már ültünk is be a kocsiba, hogy menjünk a terembe. Olyan fél 9 re már bent is voltunk. Meg ittuk a kávénkat majd bele is vágtunk a gyakorlásba.
-Szóval akkor először fel mérem hogy mit tudsz.- mondtam komolyan.
-Rendben tanárnéni- vágyta rá Marics egy gúnyos vigyorral.
-Még egyszer próbálja meg tanárnéninek hívni de akkor már nem lesz fejed- próbálatam röhögést vissza folytva komolyan mondani de a végén már el nevettem magam amit a srác is követett.
Hát mit ne mondjak nem igazán kecses a mozgása de ezen még ma javítunk. Nap közben sokat dolgoztunk és nevettünk. Egy pár insta storyt is tettünk ki. Egyre jobban bírom ezt a csávót. Jelenleg 17:50 van. Készülődünk haza a teremből. Peti kedvesen fel ajánlotta ,hogy haza visz amit el is fogadtam most ülünk be a kocsiba.
-Figyelj ma a fiúkkal tartunk este egy hb-t és azt szeretném kérdezni hogy lenne e kedved el jönni?- nézett rám boci szemekkel.
🧠olyan cuki amikor így néz. -Jázusom Zara mikre gondolsz?
-Várjunk és most magammal beszélek? -Ajh jó mindegy.🧠Zara itt vagy?- kérdezte rémülten Peti.
-Jah igen itt vagyok.- Mondtam kicsit elvörösödve.- Igen persze szívesen el megyek.- válszoltam még mindíg full vörösen.
ESTÁS LEYENDO
Marics Peti story (Befejezett)
RomanceMinden egy Dancing with the Star miatt kezdődött. Zara vagyok 23 éves szingli. És Imádok táncolni. Viszont ma felkértek egy műsorba ahol egy híres énekessel kell táncolnom. Vajon ki az? És mik fognak történni?