"Ne?"
Jeongin yatağına uzanıp ona yavru köpek gibi bakan gence şaşkınlıkla bakarken doğrulmuş ve kafasına vurmuştu. "Aptal."
"Ya! Ne var be? Sevgilimle sevişmeyeceksem kimle sevişeceğim?" dedi Seungmin oflayıp. Jeongin cıkcıklayarak yatağa geri uzanmış, Seungmin'i kedi gibi ensesinden tutup kendine çekmiş ve göğsüne yatırmıştı. Seungmin ona sarılırken daha fazla kızacak mı diye beklemeye başladı.
"Ee, güzel miydi? Pişman mısın?" dedi Seungmin'in saçlarını okşarken.
Seungmin daha fazla azarlanmadığı için sırıtıp başıyla onayladı. Dudaklarını birbirine bastırmış, gülüşünü durdurmaya çalışırken arkadaşının pijamasının düğmeleriyle oynuyordu.
"Aşırı güzeldi." dedi sessizce.
Jeongin gülerek arkadaşının saçlarını karıştırdı. "Nasıl konu oraya gitti oğlum?"
"Bilmiyorum. Bir anda oluverdi. Kucağındaydım, bi baktım koltuğa uzanmışız. Bi daha baktım üstümüzde pike var uyukluyoruz. Mükemmel bir histi Hwang, sanki buna ihtiyacım varmış gibiydi." dediğinde Jeongin güldü.
"Aptal." diyerek başını öptü. "Acıyor mu? Kas gevşetici falan içseydin, iyi gelirdi." dediğinde Seungmin başını kaldırıp ona baktı.
"Nasıl bildin altta olduğumu?" dediğinde Jeongin omuz silkti ve alayla konuşmaya başladı.
"Belli oluyor, hem hareket ederken canın yandığı için dişlerini sıkıyorsun geldiğinden beri hem de kucaktan üste çıkman mümkün değil gibi hissettirdi." dediğinde Seungmin onun göğsüne vurdu.
"Senin üstüne çıkarsam görürsün." Jeongin arkadaşının ona vurmak için havalanan bileğini yakalayıp kendinden uzakta tuttu. Seungmin diğer eliyle saldıracakken Jeongin onu da yakalamış ve arkadaşının iki bileğini başının üstünde tek eliyle tutup onu yatağa çekerek düşürmüştü. Seungmin'in bacaklarına oturup gülerek konuştu.
"Çıkamazsın, tek hareketle seni altıma alırım güzellik."
Seungmin anın şokunu atlatıp arkadaşını üstünden itmiş, koluyla gencin boynuna baskı yapmış ve dizlerine kendi ağırlığını verip Jeongin'in güçlü noktalarını zayıflatmıştı.
"Seni Yongbok'a şikayet edeceğim." dedikten sonra doğruldu.
"Tamam, gel, barışalım aşkım." diyerek beline sarıldı Jeongin. Seungmin onu ittirmeye çalışsa da nafileydi çünkü Jeongin onu ahtapot gibi sarıp sarmalamıştı ve bırakmaya niyeti yoktu.
"Ayı, yavrusunu severken öldürürmüş! İmdat! Harin Teyze! İmdat!"
"Annem annene gitti ya aptal." dedi Jeongin gülerek.
"Lan! Öleceğim. Hwang beni bırakmak için 3 saniyen var yoksa yatağına işerim."
"İşe, sen temizlersin."
Seungmin kaçmaya çalıştıkça Jeongin onu daha sıkı sararken aynı zamanda arkadaşını gıdıklıyordu da. Seungmin zaten sıkıştığı için daha çok kaçmaya çalıştı. "Hwang, lütfen. Lan altıma işeyeceğim, bırak beni."
"Bana ne?" dedi Jeongin onu daha da gıdıklarken.
Seungmin arkadaşını tuttuğu gibi yere savurup banoiyoya koştururken Jeongin acıyla yerde yatmaya devam etti.
"Öldüm, hayvan."
"Altıma kaçırıyordum az daha!" dedi Seungmin banyodan bağırıp. Jeongin ona gülerken telefonuna uzanıp ayaklarını yatağına dikmiş ve sosyal medyada dolaşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkizler / seungsung
FanfictionSeungmin ve Jeongin, yaz başında mahallelerine yeni taşınan ikizlere karşı hisler beslemeye başlarlar.