RÜYADAKİ SIRLAR

75 11 6
                                    

~Küçük yalnız yıldız, bomboş gökyüzünde
pırıl pırıl parlıyordu yalnız başına.~

°•Birinci Bölüm°•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°•Birinci Bölüm°•


Saklanan gerçekleri açığa kavuşturmak,  var olmayan bir krallığın tekrardan canlanması gibiydi. 

  Oturduğum sandalyeden Barkın'a bakarak "   Emin misiniz?" Diye soru yönelttim.

Barkın sadece beni kafası ile onayladı. Bıkkın bir ifade ile gözlerimi açıp kapattım.

" Peki, tamam. Bu taşın orada olduğundan bile emin değiliz ki Barkın." Sıkılmıştım artık bu tehlikeli görevler sadece yanımda olan insanları tehlikeye atmaktan başka hiç bir işe yaramıyordu. Barkın ise" bana hadi bu bir fırsat" bakışlarını umursamamaya çalıştım her ne kadar denemeye çalışsamda olmamıştı.

"Biliyorum, biliyorum Barkın lakin taşı biri bizden önce bulmuş bile olabilir. Ben sizi tehlikeye atamam Barkın! Siz savaşçı olsanız bile bu sadece aptallık olur. O aptal prenses bu taşı güzel diye istemiş olamaz,peri taşını nasıl göründüğünü bile bilemez.Bunu sende biliyorsun onunla ilgili kitaplar bile yasaklandı. Onu istemiş olması imkansız."

Başımı iki yana salladım.

"Kendini Azize sanıyor Barkın, sence bu mantıklı mı? Hadi azize diyelim bir mucize bile göstermedi; kendisi öyle bir şey olsa ilk öğrenenlerden biri ben olurum prenses bana söylemeden duramaz. Peri taşı çok tehlikeli bir taş." Dikkatle ellerime baktım. Sıkmaktan boğulmlarım beyazlamıştı.

" Onun eline böyle bir taşın geçmesine izin veremem, onun ölmesi umrumda değil ama halkımız için bunu yapamam. Buna izin veremem." Sesini çıkarmadı. Sessizce yerinde oturdu.

"  Halk için en iyi olan şeyi sen bilirsin." Sandalyeye yaslandım.

Bu taşı kim istemişti tam olarak? Bu kız böyle bir şey istemesi imkansızdı. Şımarık bir aptaldı ama bunu isteyecek kadar değildi.

" Kesin bunu rahiplerden biri istedi ya da kutsal bakireler. Sence en mantıklı cevap ne Barkın?"

" Kutsal bakireler mi?" Onayladım. Onlara göre tanrıların, onlara verdiği güçlere sahip kadınlar. Doğru düzgün yüzlerini göstermeyen Bakilerenden biri bunu istemiş olabilir miydi?

" Bakilerin gücünün bir kısmını vermesi ya da Tanrılarıdan istediği bir şey hemen kabul olduğu söylerler. Azize olmak için bunu istiyor ve bu yüzden onlara yardım edebilir ya da başka bir şey aklıma gelen en mantıklı şey bu."

" Bu taşı onlar istiyor diyelim ama neden istiyorlar?" Sesli bir şekilde nefesimi bıraktım.

" Güç. Başka bir sebebi varsa bilemem ama  güç bunlardan biri. Taşın asıl gücünü sana tam olarak anlatamam; onlar bunu iyilik için olduğunu savunacaklar ama bu  sadece gerçeği saklayan bir yalan olacak, buna eminim. Çünkü yakında halkta arayacaklar bu taşı. Buda halk için bir katliama sebep verecek." Taşın amacını kimse bilmemeli. Bu çok kötü şeylere neden olabilirdi.

PERİ TAŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin