"ne yaptığını sanıyorsun sen?" diye sordum sinirle Zayn e Carly yarım saat oturduktan sonra gitmişti ve biz eve giriyorduk onun taklidini yapıp "sevgilim" dedim yüzümü buruşturarak "hadi ama sadece ufak bi yalan ve burada son sözü ben söylerim ufaklık" sinirden ağlamak istiyordum en yakın arkadaşıma burada zorla tutulduğumu bile söyliyememiştim ona artık Zayn le yaşayacağımı söylemiştim arka bahçeye mutfaktan gidiliyordu ve biz şuan mutfaktaydık Zayn dolapta birşeyler aradı ve bulmuş gibi hah dedi arkasına elinde yeşil elmayla döndü dolabı kapatıp bi ısırık alıp tezgaha yaslandı siyah parlak mutfak dolapları ne zevkli çocuk ama. "ne deseydim benle kalması gerekiyor çünkü ben öyle istiyorum bunu mu tercih ederdin?" bende karşısındaki mutfak tezgahına yaslandım "hayır ama- bi dakika ben gerçekten de neden burada kalıyorum?" dedim bunu gerçekten çok fazla merak ederken " çünkü ben öyle istiyorum" dedi omuz silkip gözlerimi devirdim "geçerli bi nedenin bile yok" dedim bilmişçe "ayrıca ben sana hiç birşey yapmadım" gözleriyle beni inceledi "yukarı çık ve odana gir" dedi "neden ama ? " dedim hayal kırıklığıyla "git yoksa ben seni çıkaracağım bunu istemezsin" dedi tekrar gözlerimi devirdim "o şeyi yapma" dedi sertçe kafamla onu onaylayıp yukarı çıkıp odaya girdim kapıyı kapatıp yatağa attım kendimi istemsizce bi anda uzanınca aklıma Annem geldi dün gece ağladığım..
-22 Temmuz 2014-
ikisinede kocaman sarıldıktan sonra onlardan ayrıldım masaya geçip oturdum babamda yanımdaki sandalyeye oturdu annem ocakla işini bitirip içeri girdi ve çıktı elinde orta büyüklükte bi hediye paketiyle paketi görünce heycanlanmıştım "o benimmi ?" dedim Annem paketi bana uzatırken "evet bebeğim senin hediyen babanla ben aldık belki dışarı çıkıp onlarla gezmek istersin diye hemen vermek istedik tatlım Mutlu Yıllara" babam gülerek bana baktı "doğum günün kutlu olsun" onlara sarıldım masanın üstünden kalbim heycandan hızlı atmaya başlamıştı sandalyeye tekrar oturdum gözlerim kocaman oldu "yoksaa istediğim şeyi mi aldınız?" dedim sevinçle konuşurken "evet tatlım diğerleri eskimişti" heyecanla renkli paketi açtım ve içinden yeni parlak siyah paten çıktı onlara sevinçle baktım "çok teşekkür ederim siz dünyadaki en iyi anne ve babasınız" dedim içtenlikle.
-biraz hastayım umarım beğenirsiniz ♥ yanlışlarım varsa yazın lütfen 10 votede yeni bölüm gelir *-*-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Söz [Zaylena] Düzenleniyor.
Fanfiction'Sensiz nefes almayacağım' dedi ısrarla 'sensizlik bana zarar sensizlik ölüm' dedi sona doğru kısılan sesiyle...