[ Bölüm 14 ]

129 15 1
                                    

sabah odamdaki tıkırtılarla uyandım gözlerimi ovuşturup açtım Zayn perdeleri açıp bana doğru döndü. yüzü ifadesizdi. siyah,beyaz desenli atlete benzer birşey giymişti. altında da kot pantolon vardı saçları uzun olduğu için taranmış gibi bi görüntüsü vardı.  odanın kapısına doğru ilerledi "aşağı in. beş dakika içinde" deyip odadan çıktı. gözlerimi devirip ayağa kalktım odanın banyosuna gidip çeşmeyi açtım dün Carlyle biraz ağlaşıp pasta yemiştik koca pastayı bittirmiştik Zayn ,ben ,Stefan ,Carly aklıma her ne kadar annemle babam gelmiş olsaydıda çok güzel geçmişti. doğum günümü kutladıktan sonra film izlemiştik ve gecenin sonunda Stefan Carly gitmişti. yine yalnız kalmıştım. düşüncelerimi bi köşeye bırakıp yüzümü aceleyle yıkayıp havluyla kuruladım. merdivenlerden ruh gibi inip salona doğru yürüdüm Zayn tekli beyaz koltukta oturuyordu yanına gittim ayakta tepesinde dikilince beni fark edebilmişti. oda ayağa kalktı. "sana yaşattıklarım için üzgünüm" dedi söylediklerinde samimi gibi değildi laf olsun diye söylüyormuş gibiydi. "burdan gitmek istediğini biliyorum. o yüzden seninle bi anlaşma yapmak istiyorum önceden de dediğim gibi benden kaçamazsın herşeyini biliyorum."derin bi nefes aldı "demek istediğim... ailen hakkında önemli bilmediğin bir sır var. ya burdan asla kaçmazsın dediklerimi dinlersin istediğimi yaparsın tüm istediklerimi" diyerek son iki kelimesini basarak söylemişti devam etti "ne olduğunu söylerim ya da evinde dönersin asla ve asla öğrenemezsin." dediğinde beynime düşünceler akın ederken ne yapcağımı şaşırmıştım ne sırrı olabilirdi bu? ailem benden ne saklamış olabilirdi gibi.

biraz düşündükten sonra ona döndüm "yalan söylüyorsun biz mutluyduk ailem benden hiç birşey saklamadı" dedim kafam karışmıştı ya doğru söylüyorduysa? ya gerçekten sakladıkları bi sırları varsa? o zaman ben ne yapacaktım? aniden verdiğim kararla birlikte konuştum "eve gitmek istiyorum senin saçmalıklarını dinlemyeceğim" Zayn şaşırmıştı yüzündeki ifade öyle söylüyordu bilmek istediğimi düşünmüş gibiydi. ama bilmek istemiyordum. şaşırmış ifadesini değiştirip sinsice güldü. "hadi ama Selena gerçektende yalan söylediğimimi düşünüyorsun? aklına getir... annenle baban hiç kavga etmiyormuydu yani" işte o zaman aklıma odalarında birşey için tartıştıkları gelmişti ve bazı düşünceler aklıma akın etmeye başlamıştı"


yorum ve vote lütfen..

Son Söz [Zaylena] Düzenleniyor.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin