gözlerimi burnumu gıdıklayan şeyle açtım daha doğrusu koltuktan sıçradım saçlarımı ellerimle yüzümden çektim tüm saçlarım terden yüzüme yapışmıştı gördüğüm lanet rüya yüzünden ter içinde kalmıştım Zayn'e onunla gitmeyeceğimi söylemiştim ve oda gitmişti ama rüyamda yani kabusumda onunla gittiğimi ve bi kaza sonucu kör kaldığımı görmüştüm hepsi çok gerçekçiydi ve bundan nefret etmiştim kitap okurken küçük koltukta uyuyakalmıştım yedi sekiz saniyelik rüyada bunları görmek deliceydi zaten yerinde olmayan psikolojim bu çocuk yüzünden daha fazla bozulmuştu. pencereye doğru baktığımda hava aydınlanmıştı yanımdaki masadan telefonumu alıp açtım saat 7:51 di ve ben işime geç kalıyordum Zayn'den kurtulduğum günden itibaren nerdeyse bir haftadır iş bakıyordum ve bi tane bulmuştum bile tabi garsonluk pek iyi bir iş değildi ama daha iyi bir iş bulamıyordum lise mevzunu olmadığım için vs vs. saat dokuzda orada olmam gerekiyordu ayağa kalkıp duşa girdim.
***
duştan çıktıktan sonra üzerime bi dar paça pantolon ve tişört giyip saçımı salık bıraktım küçük çantamı omzuma asıp evden çıktım.
***
çalışacağım kafeye girdim arka tarafa gidip askıda asılan siyahönlüğü alıp belime astım başka bir garson çocuk yanıma geldi sarışın mavi gözlü uzun boyluydu. "hey sen yeni garsonsun değilmi?" başımı salladım çocuk elini uzattı "ben Alex" bende sağ elimi uzatıp elini sıkıp gülümsedim "Selena" "evet Selena ben burda bi üst kademedeyim ve emirleri ben veriyorum " "19 numaralı masaya bakarak işine başlıyabilirsin" "tabi" dedim ve bi kaç küçük şey anlattıktan sonra Alex elime bi not defteriyle kalem tutuşturdu. 19 numaralı masaya geldim elimdeki not defterine bakarken "ne almak isterdiniz" diye sorduktan sonra masadaki kişiye baktığımda tanıdık lanet ela gözlerle karşılaştım.
bölümün çok kısa olduğunu biliyorum ve bu bölümü açıklama yapmak için yazdım en baştan en sona kadar düzenleme yapacağım zaten 17 bölüm yazdığım için pek fazla zamanımı almıyacağını düşünüyorum en fazla 1 ay sürer diye tahmin ediyorum belki bir hafta bile olabilir ve bu süre zarfında zaten bi kaç tane olan okuyucularım umarım beni bırakmaz. :/ hikaye düzenlenene kadar yeni bölüm gelmeyecek. umarım gelecekteki bölümde görüşmek üzere ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Söz [Zaylena] Düzenleniyor.
Fanfiction'Sensiz nefes almayacağım' dedi ısrarla 'sensizlik bana zarar sensizlik ölüm' dedi sona doğru kısılan sesiyle...