Beni köşeyi sıkıştırdı ,,bak berk seni elimin tersine bir alarım, neye uradkına şaşırısın" ,,gerçekten mi?" Bu berkin sesi deyil bu iskender'in sesiydi. Birden ışık açıldı ikimiz depodaydık, içinde bez, firça falan. ,,ne istiyorsun" ,,hiç tek senle sohbet etmek" (isko dan beklemdik hareketler) ,,böyle'mi edicez hem elbisem kirişiyor" hamle yapıp onu elirimin arisna aldım (umarım anladınız) ,,bana bulaşma" deyip gitdim. Pelinin yanina kitim (tiyatro odasina yani) ,,iyi misin Knk" ,,iyim neden?" ,,hiç yani seni böyle görünce bir şey oldu sanetim" ,,yok bir şey iyim ben sen iyi misin" ,,ben iyim tşk ederim" acaba peline doğruyu mu söylesem, sonra söylerim ama şimdi deyil. Çünkü ne oldu bitdi ben da bilmiyorum.
Derse devam etdik ve iskanderin ve berkin bana nasil baktını hisetim herzaman, banane be bakarlarsa baksınlar nese olsa güzelim. (şaka niyetine) Ders biti ve pençe kulübe gitdik, cenk bazi Pençeçiklerle atreman yapıyordu beni görünçe kafasini odaya gösterdi. Birlikte odaya gidik ,,birilerini bulabildin mi?" ,,evet, yani sen,ben ve pelin var ve belki Bora, sinan ve iskander" iskanderi sesis söyledim biraz ama dik bir şekilde ,,tamam bende öyle düşnmüştüm zaten" ,,kimi secicez?" ,,bilmiyom, dayımızla ve efsun hocayla konuşalım" ,,birde bir şey daha sorcam cenk" ,,noldu?" ,,cerenle ilgili" ,,evet bana da hep soruyor neden mavi ayı aldınız ve beni deyil diye" ,,ben onla sonra konuşurum" kafısını salıdı ve öbürlerin yanına gitdik. Ordaydı Iskander bana bakıyor du. Gözü çok güzel sanki... böyle şeyler düşünme Asena.
Dövüşüyordum kendi kendime kulamda kulaklıkla herkez gitmişdi tek ben, pelin, bora, cenk ve sinan. Yada bazi kişiler da vardır yada yoktur bilmiyom
(Bunu kafesin içinde yaptını düşün yani pençede bir kafes var ya, bizde o daha büyük oldunu düşünün)
Anlatan Pov:
S.: ,,açaba kime bu kadar kızgın"
B.: ,,bende bunu 1-3 aydır öğrenmeyi çalışyom"
Ç.: ,,bunu asla öğretmeniniz"
B/S.: ,,neden?"
Ç.: ,,çünkü bende daha öğrenemedim, çünkü hiç bilemiyorsun neden sinir oldunu yada sinirlimi diye bilemiyorsun hep karışık oluyor"
P.: ,,abartmayın"Kapı açıldı iskander geldi Asena hala dövüşüyor. ,,Neden bukadar sinrli?" sorsu Isko herkez omuz yapti pelin ve cenk hariç. Cenke pelinin kulana ,,ben bu çocu sevmiyor" ,,çaktırma ama bende" Asena kulaklını çıkartı ,,bunların Burda hala ne işi var?" ,,atreman için" iskander çevap verip. Asena gözlerini devirip kız soyunma odasina gitdi, arkasından pelin gitdi ,,pelin kuzenimden hoşlanıyor musun?" ,,ne?" ,,basit bir soru sordum, çenkten hoşlanıyor musun?" ,neden soruyon" ,,bilmem yengem olursan akraba olduk ve cok güzel olurdu ve yani bilmiyom ikiniz bir birinize boş deyilsiniz bençe" kizardı ayyyy ne tatlı.
Ben cenke ve boraya el salıyıp gidiçektim ama ,,nereye kuzi hani beni bekleyeçektin" ,,duş alıçam sonra seni alirim burdan, ha bide burda duş al tamam mı?" ,,neden?" ,,çünkü öyle diyorum ve ben hazılanına kadar sen antremanını bitirip duşunu yaparsın zaten" ,,tamam"
Timeskip
Asena Pov
C
enkle Primarka gitdik çok güzel şeyler var dı. Kendime çok güzel şeyler buldum ve cenkede bir şeyler de buldum. Kabinde bir kaç şeyler deniyordum cenk ise beni bekliyor çünkü olmuş mu olmamış mı bakıçak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O mu gerçekten
FanfictionÇağkiz Story/ hikayesi Pençe olan sezonla başlıyor sonra Gölge tarafa geçiçek bu tozkoparan iskender x yn olucak ama adınız Asena (haberiniz olsun) Acaba Asenanın hayatı o geldikten sonra aynısi oluçk mı yada hiç deyişiçek mi Kuzeni ne diyor açaba...