Gün 35

15 2 0
                                    

Okuldaydık be ders dinliyorduk yanımda Pelin ve öbür yanımda Bora ders dinlerken arkamdan biri dürtü. Ayşeydi "efendim?" bana bi not verdi "kimden?" arkayı çaktırmadan gözterdi Çağan bana dimdik bakıyordu."Neymiş" "kendin bak" notu boraya verdim "kızım baksana buna" peline verdi "knk baksana buna"

"Ben
Utanganç bir kalbi
Tasırım geceden
Ben sana
Aşık oldumu
Ölsem söylemem" ona baktım notu yartıp attım parmak kaldırdım "hocam sınıfın bitmisine 6 dakika var önden bitirebilirmiyiz" Adam düşündü saate baktı "tamam olur gidebilirsiniz" ben ve bora ve pelin kalktık ve dışarı çıktık.
Pelin: "yakında turnava var ne yapıçaz"
"Hala planı söylemidiler mi"
Bora: "yoo ben biliyom"
Pelin: "yok bende biliyom da cenk zamanın çocuna bir şey yapıçak ya, yani onu nasıl yapıçak"
"O beni ilgilendirmes tek başarsın o yeter"
Bora: "emin misin"
"Evet eminim" defikten sonra aşa gittik ve tost aldık. Tost yerken yanıma Asya ve Elif geldi.

"Ne var"
Elif: "şey..."
"Ney"
Elif: "bizim Hocamız birşey dedi"
"Çıkar azınadan baklavayı, ne dedi"
Asya: "dedi ki turnuvaya ya biz yada pençe gidiçek turnuvaya ve gitmeyen kulüb kapanaçak"
"Siz benle dalga mı geçiyorsunuz"
Elif: "hayır bize yaptınız şeyler çok kötüydü ve hoçamız bunu müdür le anlaştı"
"Yapma ya gerçekten mi"
Elif kafasını saladı
"peki turnuvayı anladımda... külübü kapatmak ne hakınıza ya buna ne hakla bunu karar verirsiniz" ve aya kalktım
Asya: "sana ne verdik işte bunu da müdür onayladıon"
"Ama biz onayladık mı bir düşüneyim aslında bunu düşnmek bile zorunda deyilim yani... hayır. Haydi selametle ve asabımı bozmayın"
Asya: "ben duramican ya" ~^dur diyen mi var^ *yooo*~ "sen çok olmaya başladın sana biz tek olanlrı söyliyoz güzelçe"
"Bu kadar salak mısınız yaa"
Asya: "pardon"
"Iskendere yada hocana söyle benim sinirlirimi bozmasınlar yada dava ederim hepinizi" tam arkamı döneçekken asya kolumu tutdu. Ona baktım "elini çek" sonra birden biri Asyanın kolunu çekti.

Çağan dı. "Asya yapma" dedi ona asya Çağanın arkasına geçti, güldüm "hayırdır Çağan bey"
"Asena lütfen yapma" "neden, ha söylesene neden, sevgilin mi ha söyle" "hayır ondan deyil" "tamam o zaman git karışma" bir adım yaklaştı "bir adım bana aztın diye susup gidiçemi yada senden korkaçamı mı sanediyon" ona dimdik baktım.

Yüzüme çok yaklaştı "korkuyon mu peki" "senden asla" "iyi o zaman" ve gitti elif ve asya şok la bakarak gittiler. "Kızzz o neydi" diye sordu Bora "hiç birşey... gebersin"
~Allah korusun, töbe töbe~
"Hadi bahçeye gidelim". Çıktımız da dayım önüme geldi "noldu dayı" "okul çıkışı müdürün odasına cenki de getir" "neden" "bilmiyom müdür çardı sonra hepimizle konuşuçak" "galiba ben biliyom nedenini ama sen git sonra konuşruz" "tmm canim yeğenim git sen" ve yanamı okşayıp gitti.

bahcede kuşuyorduk sonra cenkle ceren geldiler cenke okul çıkışı müdürün odasına gitmek zorundayız diye o da tamam dedi

Time Skip

Müdürün kapısını çaldık gir dedi masada Müdür, Dayım, Efsun, yaşlı hoca, kırkına girmiş hoca ve Iskender vardı. "Noluyor burda"
Müdür: "evet gelin oturun" oturduk "salih hoca bir teklif sundu bende sizinle ilgi oldu için sizi de soruçam" "sormadan önce zaten izin vermiş siniz" müdür biraz utandı. Müdür elifin söyledini söyledi
"Hayır"
Müdür: "siz bu konuya ne diyorsunuz"
Efsun dayıma bakıp bana gözterdi, yani bana hak veriyor. Dayım Cenke bakıyor oda hayır diyor ama emin deyil.
Müdür: "Haluk bey?"
"Dayı sakın"
Dayım: "düşünme hakımız var mı"
"Bunda ne düşünüçen" sinirledim ^kız sakin ol^ *ne sakini be* "dayı ben seni biliyom sakın bak bu hayatı seni o kadar zor ederim ki bütün regl günlerimin sinirini senden çıkartarım" herkez bana şok la bakar, cünkü bunu yaparım
Cağan: "noldu kaybetmekten mi korkuyon"
"Sen bi sus sana da ayrı gıçım dalarım sana burdan"
Müdür: "Asena lütfen sakin olun"
"Olmicam AAAAA herkez sinirliniyor bir tek ben olamıyom ya benimle ne derdiniz varmış ya"
Dayi: "belki sinirlininçe biraz-"
"SEN KONUŞMA" diye bağrdım. Ağzını fermuarlamış gibi yaptı.

Müdür: "tabikide Haluk bey siz bir düşünün öyle gelin" çıktık.

Yaşlı Amça: "Asena sana bir şey sorabilir miyim"
"Sorun"
Yaşlı Amça: "neden bu kadar sinirliydin"
"Dalga mı geçiyorsunuz benimle, ya bize kulübü kapatmamızı istiyorusunuz"
Yaşlı Amça: "ama kaybedersiniz o zaman"
"Peki sizin takım siz kaybederseniz siz kapatmak zorundadınız"
Yaşlı Amça: "doğru ama bizden kultulmuş olursunuz"
"Siz beni aptal mı zanediyorsunuz"
Yaşlı Amça: "yo neden"
"O zaman da biri akılıysa ne olanları riske atmaz"
Yaşlı Amça: "doğru"
"Onun için hiç denemeyin, ben burdayken olmaz"

Yaşlı Amça; "tmm o zaman, görüşürüz"
"Bye Bye"
Bizimkilere geçin diye haraket ettim Dayım: "asena-"
"dayı lütfen sus patlamıyım sana" sesis sesis yola baktım. Şöför park edip çıktım ve kapıyı açıp odama gittim. Kapiyi kapattım ve kulama kulaklımı taktım.

O mu gerçektenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin