Okulun bahçesindeyiz ve tost yiyorduk.
"Eee cuma karne günü"
B:"ayyy hiç başlama"
P:"yani morel bozmaya gerek yok bence"
Güldüm "niye be ne kadar kötü olabilir ki tamam bendede bazi kritik notlar var ama bare sınıfımın en iyisiyim"
B:"senin için kolay çünkü sen bazi dersleri almanca alıyon"
"Was kann ich denn wenn ich ein besseres Deutsch hab als ihr (Eeee ben napıbilirim Almancam sizden daha iyise)"
B:"oha çüş tamam"
Ceren:"knk sen nerden bu kadar iyi almanca biliyon"
"Haaa doğru siz bilmiyorsunuz"
x3:"neyi"
"Ben türkeye 8 sınıfın ortasında geldim buraya ve daha önce almanyada okuyordum"
C:"neden?"
"Çünkü benim babam almanyada yaşıyordu, yani okudu falan filan aynı amçam gibi ama amçam sonra türkeye taşındı, teysemi gördü falan filan ve annem sonra evlendinde babamla almanyaya taşındı, tabi bir kaç sene sonra ben oldum, kaza oldu ama ben hala almanyada yaşıyordum dedemle babannem kazadan sonra hiç almanyaya gelmimişti, ama ben yinede almanyada okumuştum dedem ölene kadar sonra buraya geldim ama tabi hep tatilde falan filan hep türkeye geliyordum ve benim ve cenkin aramız hep iyidi aynı kardeş gibiyiz yani ben 13 yildir almanyadaydım sonra buraya taşındım"
B:"haaa o yüzden türkçen biraz kötü"
"Biraz deyil'de baya kötü hala gramatik yazma'da bok gibiyim ama umursamıyorum"P:"birşey olmaz hem bence iyi geçti bu sene"
B:"kendi adına konuş"
C:"gine nolduki ne yapamadın"
"Demi sana o kadar yardım ettim"
B:"yaa yani yinede bazi sorunlar var"
Biraz daha konuştuk ve sonra pelin kolumu dürtü, noldu bakışı attım ve bana şuraya bak dedi, baktımda mavi ay geliyordu."Ayyy laf mı atsam"
B:"bilmem atya eylençe olur"
"Tmm"Bizim yönümüze geliyorlardı
"Naber şirinler, noldu şu yeni arkadaşınız mı kayboldu yada bizdem mi korkuyor"
Asya:"yok ondan deyil, ama bizim yeni arkadaşın konusundan birşey diyeçez"
C:"neymiş o"
Bana dimdik baktı asya
Asya:"sen hangi hakla kızı tehdit ve döversin be"
"Excuse you ne diyon sen ya"
Asya:"ne mi diyom kızı birkaç gün önce köşeye sıkıştırmışsın"
"Vallah mı, elime sağlik"
Elif:"bide dalga geçiyon, sizin merhametiniz yok mu"
"Bilmem vardır'da... ben bunu niye yapıyım kıza, ne demiş'ki, e hadi kız nerde söylesin"
Sinan:"kız bugün okula gelmedi korkudan"
"Really hiç fark etmemişim, ama aslında fark etmeliydim hep vır vır konuşuyordu, huzur bu demek miş"Asya:"bide dalga geçiyor ya" ve eline böyle üzerime yaptı gibi bilirsiniz ya böyle el kol hereketi
"Asya benim sinirimi attırma ve o el kol hereketini bir düzelt, tamam mı istersen bir sakin ol öyle konuşalım"
Asya:"hayırdır sen bana ne öğretmeye çalıştırıyon"
"Asya gerçekten, git ve sakinleş seninle böyle bu halinle konuşmayacağım"
Asya:"Elif, Iskender şu kızla konuşun"Iskendere ve Elife baktım
"Anlatın ne yapmışım"
Elif:"bilmiyormuş gibi yapma"
"Bilseydim sormazdım elif, söyleyin yada çıkıp gidin"
Iskender:"elif tamam sakin,-bana döndü- gerçekten senden bunu beklemiyordum Asena"
"Neyi pardon" ve aya kalktım "ha Iskender söyle ne yapmışım" ve iskendere bir adım attım
Iskender:"sen gel bi benle" ve kolumdan tuttu
"Niye burda söyle, yoksa korkuyormusun"
Gözlerimin içine baktı "hadi Iskender söyle"
Kolumudan çekti ve okulun dış kapısına gittik
"O kadar korkak sın ki, ben gidiyom"
Iskender:"hayır hiç bir yere gitmiyorsun"
"Sebep"
Isk.:"kızı neden tehdit etini be neden dövdünü anlıtıçaksın ilk"
"YAAA SABIR YAAA ne oldunu bile bilmiyom"
Iskender:"ne mi oldu ne mi ya sün kızı ilk takip ettmişsin sonra bir çikmazsoka götürüp dövdün ve sonra tehdit ettin"
"Vay be" *Amk bu ne sacmalıyor* "öyle mi tmm o zaman yapmışım gelsin şikayetçi olsun, kanıt göstersin alibim var ve hangi saat olmuş dedin"
Iskender:"dün saat 16:45 gibi olmuş"
"Amk ben şu kalta vallah şimdi gerçekten dövmek istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O mu gerçekten
FanfictionÇağkiz Story/ hikayesi Pençe olan sezonla başlıyor sonra Gölge tarafa geçiçek bu tozkoparan iskender x yn olucak ama adınız Asena (haberiniz olsun) Acaba Asenanın hayatı o geldikten sonra aynısi oluçk mı yada hiç deyişiçek mi Kuzeni ne diyor açaba...