Gün 10

39 2 0
                                    


,,her şey tamam mı" ,,evet tamam" ,,peki hangi zamna gidicem"  ,,Yıl 1474 Tozkoparanın 16 yaşında olması gerek, siz Saraya yeni gelen bir Padisah kizi Gökce'sin bunu untmayın kiyafetiniz burda  giyinin sonra ve hersey deneyin ki Tozkoparan sizi korumazı icin bir görev gibi bir sey isteyin ki onunla bir basbasa kalin yada bilmiyom konusun, tamam mı?" ,,tamam anısıldı" elbiseyi giyib Portala gitdim. Ben ve Adamlarım bu gün icin bir ayımızı vermistik bu gün icin. Hic bir sey kötü gidemez o nun icin cok iyi hazırlandık. 


Portaldan gectimde cok güzel bir koku vardı. Bir At Arabası geldi önüme ,,bu doğruymus adamın söyledi doğruymus, sen Gökçe Hatun misin"  ,,kim soruyor?" ,,ha özürdilerim, ben Mahmut Terli'yim"   *seni bir adam alicak Mahmut Terli diye o seni Saraya birakicak*   ,,memnun oldum ve evet ben Gökce Hatun" ,,tamam o zaman lütfen buyurun" arabaya bindim (bilmiyom onlara ne deniliyor sa) 

Saraya geldik ve beni iceri aldilar ,,Gökce Hatun sizi görmek ne güzel, ögrendik ki bir tehlike var mis" *zanediyor lar ki sizin Saraya haydutlar saldirmis ve o yüzden seni korumak icin Saryda o narla kalicaksin vesare vesare*  ,,evet ve size cok minedtarız"  ,,ne demek herzaman, buyur seni odana götüreyim"  

Saraya geldik ve beni iceri aldilar ,,Gökce Hatun sizi görmek ne güzel, ögrendik ki bir tehlike var mis" *zanediyor lar ki sizin Saraya haydutlar saldirmis ve o yüzden seni korumak icin Saryda o narla kalicaksin vesare vesare*  ,,evet ve size cok ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

,,ne zahmet etmissiniz cok güzel görünüyor" ,,estarfulah ne demek" tam gidicek'ken durdu ve bana geri döndü ,,bir de sonra sizi hünkarimiz sizinle konusmak isticek" ,,tamam tesekür ederim" 


time skip 


Hünkar la konusuyorsun ,,he bide Gökce Hatun siz disari cikmak istereniz bir tane asker alınız lazım olabilir" ,,Tesekür ederim peki hangilerini önerebilirsiniz ,,bilmem siz secin birtane yarın sabah" ,,olur Tesekür ederim"



Time Skip sabah    

Yemek yedikden sonra bahceye gectim ve adamların savasmalarını duydum bir yandan dövüs yapanlar var bir taraftan ok atmalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemek yedikden sonra bahceye gectim ve adamların savasmalarını duydum bir yandan dövüs yapanlar var bir taraftan ok atmalar.  ,,Buyrun Gökce Hatun birini secin" ,,siz hangisni önerirsiniz" ,,yani burda .... var iyi dövüsüyor ama hic konus maz yada gülümsemez ~güldük~, burda ... var iyi dövüsüyor ama cok konusur, burda ... var iyi ok atar ve dövüsür ve burdada en sevdim Iskander var en sevdim hem ok atar hem dövüsür hem muhabeti iyi yani tam ideal hem birde Tozkoparan" ona saskınlikla baktım yani doğru tahmin tek yüzünü görmek zorundayım o zaman plan iyi olucak   ben kafamı saladım ,,o olsun Iskanderi isterim"


Adam islik caldi ve Iskanderi gel sin diye isaret etdi ,,buyur Ahm noldu" bi Adama baktı sonra bana baktı.... bu olamaz ama bu Iskander (yapma ya gercekten mi bende Bora zanetim)  ikimiz birbirimze bakıyorduk öyle kala kaldım ,,evet Iskander sanslı'sın Gökce Hatun seni secti onu korman icin" Iskander eğildi ,,tesekür ederim Sultanım"  ,,bir sey degil.... sadece birisi beni iyi korumasinı isterim"   ,,iyi o zaman size iyi günler Sultanım"  ,,Tesekür ederim sizede"  ve sesizlik   ,,sultanım bir yere gitmek istermisiniz yada burda mı kalalım?"  ,,haa evet ormana gitmek istiyom" ,,Orman mı?"  ,,evet bir sorun mu var?"  ,,haa yok, tabikide bir seyler almamıza istermisiniz?" ,,olur ok, yay, su ve elma" saskın bir sekilde bana bakıyordu sanki deliymisim gibi sanki ben kendim anıyorum ne dedimi  ,,tamam sultanım" 



her seyi alıp oramana gidiyorduk ,,güzel bir yer biliyyormusun?" sordum Isandere ,,evet biliyorum" ,,iyi o zaman bizi orya götür" kafasını salayarak sola gidtik. 15 dakika sonra bir yere geldik orda ok mindar ve kücük bir çadır vardı ,,buraya cok mu geliyorsun?" ,,evet sultanım" bir tane hoka gibi bir sey cıkartı ,,isteseniz buraya oturabilirsiniz"  ,,tesekür ederim" ve üzerine oturdum  ,,sorması ayıp olmaza neden okları aldık"  ,,ne ayıpı tabikide sorucaksın, simdi al bakalım yayı ve oku eline, tamam simdi gözünü kapat ve elmanın oldu yere at" ,,ama elmanın yerini bilmiyorum ki" ,,ben biliyom" kalkıp bir elma alıp ve hokayı alip bir yere koydum hokayı ve elmayı onun üzerine ,,simdi ben elmayi bir yere koydum ve beni iyi dinle ki nereye koydumu duy" emanın yanına gitdim ,,simdi elmanın yanindayım ve gidip senin yanına gelicem birak dedimde elmanın nerde oldu düsndün yere at" yanına gedim ,,birak" tam baska bir yere atmıstı

 ,,yani berbat'dın"  ,,siz sanki yapabiliyorsunz yani ben hic düsünmüyom bir kere elinize ok aldınızı" ,,emin mizin" ,,evet eminim"  ,,tamam ver bakalım elindekini" verdi ,,simdi salımla gözümü kapıtıcam sende Elmayı bi yere koy" ben gzümü kapatdim ,,koyduysan benc kenara cekil cünü diyorsun ya ben beceremem sonra ayana batırmayim" ,,yok sen yap bekliyom" ve oku bıraktım. Iskander derin yüzünde bin sok hali vardi cünkü kafasında elma ve elmanin icinde ok.

 ,,yani simdi kim berbat ok atmada"






  

O mu gerçektenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin