Bildim kadarıyla bugün gidiçem gine geleceğe. Ve boş gitmiycem çünkü her şeyi öğrendim, hemde herşeyi.
Iskanderin yanına gidıyorsun
,,sana elveda söylemeye geldim Tozkoparan Iskender" Iskander bana üzgün bir şekilde baktı ,,sana bunu aslında sonra vermek isterdim Gökçe Sultan ama bugüne kısmet miş" bana bir kutu verdi. Açtımda içinde bir kolye vardi (👆🏼yukardaki👆🏼) ,,papatyaları sevdini söylemiştin bende yoldayket yaşlı bir kadın gördüm ve kolyeyi ve başka bir kaç takı satıyordu bende bunu görünçe sen aklıma geldin ve sana hediye etmek istedim tabi sizin için de uygunsa. ,,tabikide" iskandere sarıldım ,,elveda Tozkoparan Iskender" ve atlı arabaya bindim.
Kutudaki kolyeyi çıkartıp taktım.
*time skip*
Tam Portala geçerken son kez bu havayı içeri çektim ve geçtim.
Şimdi'ki zaman
,,merhaba'lar ben yok ken ne kadar geçti zaman" ,,çok deyil tek üç/ dört gün geçti, isterseniz hemen sizi eve yolayalım yada biraz Burda mı kalıcaksınız?" ,,bir kaç saat daha burdayın sinra giderim bana lütfen eşalarımı getirin rahat bir şey giymek istiyorum bunalrın içinde biktım 8 gündür elbise giyorum bunaldım" ,,tabi hemen" üstüme bunu giydim 👇🏼 (başka birşey de süşüne bilirsiniz pinterestde başka güzel de var)
,,Teşekkür ederim, her şey için" ,,ne demek bu bizim işimiz" ben dişarı çıktım eve gitmeden önçe bir Migorsa gidtmek istiyordum.
Içeri girdim ve buzdolaplara gitdim ve Danone Disney Milkshakeleri arıyordum
(Bunu umarım tanıyorsunuz çok güzel tadı🤤🤤)
Buldum ve bir kaç bir şey aldım tam kasaya giderken önüme birden Iskander geldi ,,bismilahrimanirahim" dedim ,,amin" dedi Iskander ,,niye okula gelmedin?" *sanane oglum sana mi hesab vericem* ,,sanane" (o ses: enisteyle öyle konusma bozusuruz) *sanane lan* (o ses: ahhh kalbimi kiriyon ama) *ya ne alaka yaa hem sen nerden ciktin* (o ses: yazicinin yeni fikri, senin ayni sebnen ki gibi bir ic sesinim ama onun gibi bos os konusmuyon havada sen icinden kuruyon o diyalogu ama simdi daha cok konusursak cocuk bizi deli sanedecek, mal gibi biraktin gül gibi cocu) *tövbe tövbe* ,,iyi misin daldin gitdin" ,,ha evet pardon, ben gidiyim artik okulda yada baska bir markete görüsürüz belki" güldü (o ses: yaa nazil da tatli gülüyor yaaaa) *simdi seni bir döverim bak neye oradina sasiricaksin* (o ses: nazil dövcen mal kendini mi) *tmm sus artik* (o ses: tmm bee sustum) ,,iyi o zaman görüsürüz" dedi ve yanimdan ayrildi iskander (o ses: gitdi gül gibi cocuk, beyendin mi simdi ne yaptini) *evet beyendim, sus artik daha eve gidicem* (o ses: tamam be ödemeyi unutma)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O mu gerçekten
FanfictionÇağkiz Story/ hikayesi Pençe olan sezonla başlıyor sonra Gölge tarafa geçiçek bu tozkoparan iskender x yn olucak ama adınız Asena (haberiniz olsun) Acaba Asenanın hayatı o geldikten sonra aynısi oluçk mı yada hiç deyişiçek mi Kuzeni ne diyor açaba...