Gün 2. |||

62 5 0
                                    

Çarşamba 3/4 Ders Biyoloji
,,Pedo. Hoca"

Offf çok sıkıkıldım. Boraya fısıldadım ,,açaba kime yavşayacak" ,,bilmem ama berk'ten gözlerini alamıyor" ,,tek berk'ten mi" ,,kız kime bakıyor başka?😏🥴🤣" ,,kimi zanediyorsun?😏😂" ,,söyleyim bençe elma şekeri yada karhelvası (isko ve sinan)" ,,yada yok ikizi"

,,Siz ne konuşuyorsunuz orda?" Aha sıçtık ne söyliçem, sizin ne kada pedofin oldunuzu mu yada yeni kurban'nınız kim oldunu şüpelendimiz mi  ,,yok hoçam ya ben evde Kalemli'mi evde unutdum da, o yüzden bir tane Fosforlukalemini verir mi diye soruyordum o da hangi kalmi sordu ben de-"  ,,iyi tamam usatma"

,,güzel yirtdın👍🏻" 

,,Asena sana bir şey sorcam" ,,sor sinan" ,,ama kızma" ,,tamam sor" ,,ben şeyi soruçam" ,,oğlum kırk saatir bir şey sorcan hadi"  ,,pençe'den birisi çıkmak isterse nasil çıkıçak" ,,NE"  ,,sus ortadakiler"  ,,bu ne biçim soru, çıkmak mı istiyorusunuz yada istiyorsun, daha bir hafta bile olmadı" ,,tamam tamam sadice sordum" biraz sessislik ,,ve soruna bu kadar kolay cenk sizi bırakmaz, ilk  başta size vicut sporu yaptırıçak, sonra beyinsel ve sonra yalvarana kadar dövüş egzersizi"
,,yani kolay deyil" kafamı saladım.

Timeskip

Cenk, ben ve Pelin babane min artık hep gitdi caffe'ye gedicektik, kadının hobbisi yakında yeni Café bulzun ve alahin her günüyle oraya gitmek ve ya dedikodu dinlemek yada kafe/çay içip  örgü örmek.

Geldik. Aman alahım gördüyüm umarım gerçek olmazın. Şu anda babanemi iskender'le, arda ve sinan'la konuştunu göryormum arada biraz asya ve biraz elifle. Olaaaaaamaaaaaaaaz.
Cenk ve Pelinde de aynı şeyi görüyordu ,,OMG why is this Happening to me, god why" yukarı bakarak, ,,bence ben burdan gideyim" ,,hayır kuzi beni yanlız bırakamazın"  ,,yanlız deyil sin pelin var" pelin bana hayir bir şekilde baktı ,,sen yoksen bende yokum hem onlar var hem o kadın beni çiy çiy yer"
,,Doru"

Kapıyı açtım ve babanem kalkıp bana sarıldı bende sonra elini öptüm sonra cenk ve pelin öptü ,,bak oğlum sana diyorun ki sen beni kızı kaçırma, bak boylu, bozlu, güzel ve akılı"  babane ne yapıyorsun bakışı atdım hem o bakışı yaparken babanemin hirkasından çektim ,,babaneeee ne diyon sen yaaaa ben sana kaç kere dedim yaaaaaa" ,,ama bak bebeyim bu hepsinden çok yakışıklı ve bu bare akılı, öbürler gibi deyil"  ,,babannnneeeeee" ,,ben sana kaç kere diyeçem" ,,bende seni evde kalmanı istemiyorum" ,,ya hu sende ne meraklı çıktın bee, yaaaa çenk bir şey söyle"  ,,çenk ne diyeçek sanki benim lafıma laf koyabiliyor" 

,,yahu ben sana diyorum mu bana birisini bul diye. Hayir, yani neden, neden habire yapıyorsun. Hem ben sana bir şey söyleyim mi beni iki güne geri verirler, neden çünkü ben açım ben yemek yapamam, ben çok uyurum, temizlik asla yapmam, laf atarmıyım ev kirliyze evet, benden bir cacık olmaz ben para kazanıp tatile giderim. Ama para yapmak için benim 3-4 yıl okumam getek belki daha çok"  ,,ya tamam ben size gemerim tamizlik yaparım yemek yaparım olmaza temizlikçi tutarız sen bana sevilçek bebek yap herşey senin olsun"

,,Alahim sana geliyom ben daha 18 deyilim daha üç sene mi ne kaldı bana siyan edicek bu kadın bana hayatımı ve ömrümü yedi, tut mayın, beni ben bayılıcam biri tutsun beni yoksa öğldürüm yere çakılmak'da  istemiyorum" kendemi salı verdim ve birisi tutdu beni ,,birisi beni tutdu ama hiç bakmak istemiyorum, beni tutan kişi beni biyere sürüklersin ben gözü bir saat sonra gine açarım yada on saat sonra" biri hala elinde tutuyor ,,sana söyleyim benim için rahat sen bilirsin"

O mu gerçektenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin