Atışlara geçtik
"Bora- Arda= Bora 9 Arda 9
Pelin- Sinan= pelin 9 Sinan 10
Cenk- Elif= Cenk 10 Elif 10
Asena- Asya= Asena 10 Asya 9
Ceren-Iskender=Ceren 9 Iskender 10"
"Kazanan Mavi Ay"Sonra yarın dişarda sapaçaktık son olarak, ama yarın oluçak dı ilk orda kim daha uza atannı görüçektik. ^tabikide Iskender en uza atıçak^ *biliyom*
Yaşlı Amca: "yarın kim kazanırsa o gidebilçek turnuvaya"
~valla mı bende kim kazanırsa o Brat Pid le bir akşam yemeyi yiyebilir~ dedim sesis kendime kendime "bitti mi? Gidebilirmiyiz artık"
Yaşlı Amca: "tabikide ama Asena senle ben bir özel konuşabilirmiyiz"
"Ne için turnuvay la ilgilimi yada özel özel"
Yaşlı Amca: "ehhh özel özel" ^ayvayı yedik^ *Amk niye özel özel kunuşmak istiyor yaaaa* ^bilmem git öğren^
"Tamam biz o zaman bi yere geçelim isterseniz"
Yaşlı amça: "istersen kafeye gidelim" "sizin kafeye?"
Y.A: "evet bizim kafeye"
"Okay"🚶♀️🚶♂️🚶♀️🚶♂️☕🫖🪑🪑🧎♀️🧎♂️🫖☕🫖☕
"Seninle neden konuşmamı istedini düşene biliyormusun" etrafa baktım kimse yoktu. "Şu anda zaten kapalı kafe yani yanlızız" "peki Mavi Ay onlar ne zaman geliyor" "iki saate sonra" kafamı saladım "o zaman hayır bilmiyorum neden beni çağrdınızı" ve boğazım daki kalyeyle oynuyordum "ne güzel miş kolyen kim aldı, güzel görünüyor papatyalı" "evet papatya en sevdim çiçek" kafasını saladı. "Peki kim aldı" "hatırlamıyorum" yalan. "Tamam"
"Beni neden çağrdınız?"
"Asena beni şu anda bir düşman olarak görme"
"Ne olarak göreyim peki"
"Bilmem beni belki bir akraban olarak gör" ^kayınpederin mesela^ *sus*
"Bakın beni neden çağırdınızı söyleyin, çünkü çalışmam gerek"
"Tamam... asena ne zamandır Iskenderle berarber siniz"
"Biz beraber deyiliz"
"Emin misin, bak söyleyebilirzin ben sizi desteklrim"
"Ne alaka desteklemekle sanki evlilik bu, töbe töbe"
"Hayır ondan deyil belki dayın yada başkaları yüzden söylemiyorsunuz birlikte olumuyorsunuz""Ağzınızdan baklavayı çıkartın, ne ima etmek istiyorsunuz"
"Iskender son zamanlardır aynı kişi deyil, normalde hep güler iyi modla ama bazen boş şeylere sinkir oluyor yüzü gülümsemiyor, ama seninleyken başka"
"Peki mutluluk işi belki başka bir şeyde olabilir mi"
"O ne demek"
"Boş verin, başka birşey yoksa ben gidiyom"
Ve kapıyı açtım önüme şu kadın geldi galiba adı Rüya dı ^kız o senin mütekbel kaynanan^ *gine mi sen yaaaa*
"Pardon" deyip gitmek istedim
"Asena bir durur musun" dedi Yaşlı Amça, arkama baktım "benim sizinle hiçbirşey konuşaçaklarım yok sizinle" kadın birşey anlamadı. Ben çıktım devam gidiyordum ve barışma duyordum ^kız kavga var hemen git bak^ o tarafa gittim ve Asya ve Iskender in kavga ettini gördüm, Asya ağlamaya başladı.Iskender:"Asya lütfen yapma lütfen"
Asya devam ağladı kavga ben de tek böyle baktım*Ulan çocuk benim için bu kadar debelenmedi* ve gittim.
Biraz daha giderken zaten bizim ev vardı. Içeri girdim Dayım mutfakta efsun bilgisayar da, Cenk... Cenk yok derdim ama geldi. "Hellooo" deyip geldim "niye senle konuşmak istemiş" "yok ya saçma saçma şeyler dedi" "klasik Adam çok eski lere takmış" dedi Dayim elinde makarna vardi "aç san yemek var" kafamı saladım ve kendime yemek aldım orda bir teskah vardı oraya gidim oturdum ve yedim.
"Naber gıçık"
"Hiç yani normal"
"Emin misin istersen sonra dışarı çıkıp biraz ok atabliris yani hem biraz pratik yaparız"
"Olur bide bana şu oyunu da anlatsana sonra"
"Tamam üstünü deyiştir, bende deyiştirçem zaten"
"Tamam"
Yememi bitirip üstüme giydim ve çıktık
🚶♂️🚶♀️🚶♂️🏃🏃♀️🏹🏹🏹Okları atıyorduk
"Bana söylemdin bir şey var mi Asena"
"Niye sordum"
"Bu zaman lar çok deyiştin... bir kaç hafts önçe çaktırmadan bir yerlere gidiyordun... sonra bir den çok mutlu görünüyor dun, seni öyle görmek beni de mutlu ediyordu ama sonra birden sanki biri seni..."
"Cenk" bana baktı "Yarın o bir kazanalım ve... turnuvaya gidelim sana eminim herşeyi anlatarım" kafasın saldı sonra bir kaç saat sonra eve gidip bana o oyunu anlatı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O mu gerçekten
FanfictionÇağkiz Story/ hikayesi Pençe olan sezonla başlıyor sonra Gölge tarafa geçiçek bu tozkoparan iskender x yn olucak ama adınız Asena (haberiniz olsun) Acaba Asenanın hayatı o geldikten sonra aynısi oluçk mı yada hiç deyişiçek mi Kuzeni ne diyor açaba...