(👆🏼Your Outfit👆🏼)
1 Hafta geçti
Pençe Spor AkademisiOnu düşnmekten başka bir şey yapamıyorum. Pat diye kapı açıldi Cenk kahka atarak yanıma geldi yanıma ,,noldu paşam?" ,,paşam mı?" bir Kaşını yukarı kladırdı ,,heee paşam ne istiyorsun?" ,,şimdi sana planımı anlatıçam" ,,tamam dinliyorum" bana bütün cerenle palanını anlatı ben de tamam dedim ama bu işin sonu güzel biter mi bilmeme artık.
Kapı açıldi ve Pençeçikler girdi içeri. Antremana başladık.
40 dakika sonra
,,Sen kimsin ha sen kimsin de bizimle böyle konuşursun?!"
Şimdi spruyorsunuz ne oldu bu 40 dakikada. Şöyle anlatayim
☆Flashback☆
Ben Pençeçikler yeni bir tatdik öğretiyordum, bazeleri ya düşüyor yada başkalarına çarpıyorlardı. Ben bunlarla nasil baş ediçem diye düşünürken, kapı açıldı kim bakalım tabikide Mavi Ay ,,ne istiyorusunuz?" ,,ne açaba bugün okulda ne yaptınızın hesabını sormaya geldik" ,,konuş kız" Ardaya herkez yani mavi ay kötü baktılar ,,tamam sistum"
Ne mi oldu bugün okulda bizim Pençeçikler bunlara bir şaka yaptılar, kafalarını kesip Bebek Fotosuna yapıştırdılar. Ben yani buna baya bir komik buldum. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.,,Ne hesabı?" O kadar mazum bir şekilde sordum ki insan kendi bile sorgular *bunlar ne yaptı?* diye. ,,Vay be ne kadar iyi oyunçuluk yapabiliyorsun" alyçı şekilde alkışladı. ,,evet biliyorum tiyatro'da gördün zaten ama bu safer gerçekten neyden konuşdunu bilmiyorum"
Tabikide biliyorum neyden konuştunu salak deyilim ya isk.:,,Asena kavga çıkartma ve özür dile" ,,Yapmadım şey için neden özür dileyim?" ,,Çünkü sizden başka böyle şey kim yapabilir?" ,,bilmem ama ben yapmıdım kesin, belki kim yaptını da biliyor olabilirim" asya benim üzerime gelmeye başladı
☆Flashback bitti☆,,Sen kimsin ha sen kisin'de bizimle böyle konuşursun?!" ,,tanıtıyım istersen kendimi ben Asena, ben Pençe Akedemisin bir Pençezenim ve Pençenin 30% hakı benim. Okul olarak Okulun Okulbaşkanısıyım ve Top 2 Öğrencisiyim. 15 yaşındayım ve dört gün sonra 16 oluyorum, boyum 1.75m, beş dil biliyorum bukadar. Başka bir şey daha öğrenmek istiyormusun?" Bana şaşkınlıkla bakıyordu ve sinir kirizi geçiriyor muş gibi görünüyor du. ,,Başka bir şey yoksa gidebilirsiniz, antremanı bölüyorsunuz"
Arkama döndüm ,,evet devam edin" gine onlara baktım ve onla göz göze geldim. -Kendine gel- devam etdik.
Şimdi bir Partner ile dövüşuçez ben Bora ile yapmaya karar verdim. Dövüşmeye başladık ve iki dakika sonra Bora kendini yerde buldu onun elini baçaklarımla kızdirdım,(Böyle bir şey)
,,benden ne saklıyorsun?" Sordu Bora ,,hiç neden?" onu biraktım ,,beni kandıramazsın ben sin bir KnK lardan birtanesiyim belki aramız ayn sen ve pelin gibi yada ben ve cenk gibi deyil ama ben de senin knk nım" cenk ve ben dedi anda kaşımı kaldırdım ,,yok gerçekten birşeyim gerçekten" ,,sonra konuşuçaz ama" bende kafamı saladım ,,tamam antreman bitti dala bilirsiniz, ne halt yiyorsanız yiyin ama Ne yapmiçaksanız?" Herkez aynanda ,,Pençeye ihanet etmiymçez" ,,Başka?" ,,Annemız ne yaptıyza omu yiçez" ,,aferim size" gülümsedim ve gitdim.
Herkez şaşkın görünüyor du ,,gördünüz mü Asena ilk defa bize doru gülümsedi"
,,demi aradan dört gün geçti bize hiç gülümsedi" ,,ben bu Kızı hiç anlamıyorum" herkez ,,Bizde".Üstümü deyştirdim ve dışarı çıktım
Bora beni dışarda bekliyordu, bugün Pelin antremana gelemedi Annesi yüzünden. ,,Ne yapalım?" ,,Bilmem" ,,bende bilmiyorum" ,,cenk nerde?" ,,bilmem" ,,bir şey yiyelim mi?" ,,olur" ,,ne yiyelim?" ,,künftig?" ,,olur" ,,hadi gideliyim o zaman" kol kola girdik ve tanıdımız bir mekana girdik. Burayı herkez biliyor, ne kadar salak olsanda birayı biliyorsun tabi burda doğdun'da.
Biz Künefeyi söyledik ve bir yere oturduk, her zamanki yerimize. Biz hep burda oturuyoruz, neden? Çünkü Burda herşeyi duyuyorsun ve görüyorsun. Yani burası Perfekt dedikodu için. Dedikodu demişken şu anda Mavi Ay kapıda ve içeri giriyorlar. Ben hemen Boranın ayasına vurdum o da garibim bir şey anlamıyor, ben de ona kaş göz işareti yaptım o da anladı etrafa baktı Ve onlari gördü.
,,Bunların Burda ne işi var?" ,,ben nerden bileyim o nu bana deyil yazara soruçan, ve yani burasıda en iyi tatlıçı normal biraya gelmeleri" ,,off yaa" ,,Biliyorum. Ama yenide biz Dedikodumuzu yenide yaparız, Burda bizi duyamazlar" onları biraz baktık sipariş verdiler. Iskander etrafı baktı ve Beni ve Borayı gördü biz hemen bir Menü aldık ve yüzümüzü kapatdık. Bunu neden yapıyoruz ki onları gözetliyoruz sanki.
Kartı yerine koydum ve bana hala bakıyor du. 20 saniye filan göz teması yaptık ama ben kendime gelebildim ve borayla biraz sohbet etdik. Sonra bizi numara söylediler. ,,Numara 33 ve Numara 66" ben kalktım ve künefeyi almaya gitdim. Gitmez olaydım neden mi çünkü o da tatlısını almaya geldi. isk.:,,Merhaba" siz.:,,Merhaba" isk.:,,sen de burdasın" siz:,,evet senin gibi" isk.:,,evet" siz:,,evet" tepsiyi aldım ve Boraya doru gitdim.
,,bu neydi şimdi?" ,,ne demek istiyorsun?" Taklit ederek ,,(erkek sesi) Merhaba, (kız sesi) Merhaba, (erkek sesi) sende buradsın, (kız sesi) evet senin gibi, (erkek sesi) evet, (kız sesi) evet, bu ne lan" güldüm çünkü çok komik yaptı ,,ayy sus be ve tatlıyı ye soyumça bir şeye benzemiyor" yemeye başladık. ,,sen İskandere aşıksın" dedi ben boğlmaktan ölüyom. Öksür ökzür bitmedi herkez bize bakıyordu. Biri bana su verdi, bende suyu teşekürle alıp suyu bitirdim.
Suyu içerken bana suyu veren kişiye baktım ve azımdaki bütün suyu püzkürtüm.
(bilmiyorum böylemiyazılıyor yada başka bir şey mi deniliyor)
Bana suyu veren kişi o kıvırçik saaçlı ela gözlü cocuktu.><><><><><><><><><><><><><><><><
Açaba neler oluçak hihihi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O mu gerçekten
FanfictionÇağkiz Story/ hikayesi Pençe olan sezonla başlıyor sonra Gölge tarafa geçiçek bu tozkoparan iskender x yn olucak ama adınız Asena (haberiniz olsun) Acaba Asenanın hayatı o geldikten sonra aynısi oluçk mı yada hiç deyişiçek mi Kuzeni ne diyor açaba...