Uyku..

273 24 23
                                    

Bismillahirrahmanirrahim

Sabah 629272926 tane bildirim gelmesiyle uyanmıştım. Oysaki saat daha 06:18 idi?

Anan baban

Felix
Orospu sensin

Jeongin
LAN BANA KÜFÜR EDEN SENSİN AMK

Felix
Neyse..

Jisung
Ananızın amına sokim
Sabahın köründe 629272926 tane mesaj atmışsınız amk

Felix
Dün hoca erken gelin dedi ya mal

Jisung
Ha...

Jeongin
Ohaa
Gerizekalılar saat 06:29 olmuş
Ders 06:30da başlıyo..

Felix
(つㅅ・')・ᵇʸᵉ

Saate baktığım an yüzümğ yıkayıp hemen giyindim ve dışarı çıktım. Koşa koşa gidiyordum. Neden herkes bana bakıyordu? Sadece koşuyorum sonuçta.

"Okula gelince fln"

Felix: BAALWBWŞSVSODG

Jeongin: LAN BU TİP NE AMINA KOYAYIM NELSJWLSBSSKJELWBEKEHDEB

Onlara mal mısınız der gibi bakıyordum.

Jisung: Lan ne oldu?!

Felix: OLM OKULA NEDEN ŞORT GİYEREK GELİYORSUN JAŞSNSŞSB

Jisung: Ne?

Hemen üstüme bakmıştım. Cidden şort giymişim amına koyayım ya. Hırkamı çıkartıp belime bağladım. En azından altımıza ne giyersek giyelim kızmıyorlardı.

"Oha şuna bakk"

"Kanka çok yakışlı! Bir de şort giymiş! Off şu bacaklara bak amına koyayım! "

Çok rahatsız olmuştum. Jeongin hemen ayağa kalkıp Allah katına kadar uzanan hırkasını bacaklarıma sarmıştı. Kötü durmuyordu en azından.

"Okul bitince falan filan "

Eve doğru yürürken her zamanki gibi markete girdim ve kedi maması aldım. Parasını da ödeyip çıktım. Gün boyu bacaklarımı bağlamak rahatsız ediciydi ama bağladım. Şuan rahattım en azından. Ara sokağa girip ilerledim.

Jisung: Pisi, pisi!

Kediler hemen gelmişti. Bir mama kabına anneleri için kuru mama, diğer mama kabına da 3 yavru kedi için yaş mama koymuştum. Suyumu alıp su da doldurduğumda ayağa kalkıp ara sokaktan çıktım.

Eve geldim sonunda. Çok açtım ve okulda da hiçbir şey yememiştim. Hemen kendime yemek hazırladım ve tiktok da gezinmeye başladım. Whatsapp dan mesaj gelmişti. Bu kim?

05****** + Jisung

05******
Yarın ******* yerine 17.000.000 getireceksin. Getirmezsen cezalarına katlanırsın.

Bu numara sizi engellemiştir.

Cidden mi? Bu kadar parayı nereden bulayım ben?! Sinirle telefonu yana bıraktım ve bunun bir troll olduğunu düşünerek film açtım. Yemeğim bitmişti ve gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Uykuya daldığım sırada televizyonun sesi kesilmişti ama kendimi uykunun kollarına bırakmıştım bile..

EVET!
Sonunda yıllardır beklenen o bölüm!!
Çok piçim biliyorum 😎
Yeni bölüm atarım şimdilik bu yeter size hadi öptüm

I'm The Mafia - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin