Fotoğraf

165 16 12
                                    

Sirenler çalmaya başladığında Jisung'u kucağıma aldım Chan ise Seungmin'i aldı ve koşarak odadan çıktık. Hemen rastgele bir odaya girdim diğerleride peşimden girmişti. Jisung'u yere bıraktığım an Felix'in yanına koştu.

Felix: Seni çok özledimm

Jisung: Bende seni özledim..

Sesi fazla çıkmamıştı ama yine de duymuştum. Kapıyı kilitledim ve camı açtım.

Minho: Aşağıya atlayabiliriz ama ilk önce Chan ve ben atlayalım sizi tutarız.

Herkes onaylayan mırıltılar çıkardığında ilk ben atladım sonra da Chan.

Herkes atladığında Jisung'un ve Seungmin'in koşamayacağını anladığımda Chan'a işaret yaptım o da anladı ve Seungmin'i kucağına aldı bende Jisung'u aldım. Koşmaya başladık ve hemen arabaya herkesi yerleştirdik. Hyunjin biraz atlamış gibi oldu bu yüzden Felix bağırdı.

Felix: Hayvan dikkat etsene! Ciğerlerimi çıkardın!

Hyunjin: Pardon?

Ben göz devirdim ve arabayı çalıştırdım. Arabaya ateş etmeye başladılar bende hızlıca ordan uzaklaştım.

(Minho'nun evine geliyorlar uzatmak istemedim .d)

Chan: İyisin değil mi bebeğim? O insansı varlık sana birşey yaptı mı

Seungmin: Bunu sormak için biraz geç kalmadın mı sence de Chan?

Seungmin bunu söyledikten sonra yukarı kata çıktı. Chan oflayarak koltuğa oturdu.

Jisung: Felix.

Felix: Hm efendim söyle

Jisung Felix'in kulağına fısıldadı ve Felix kafasını salladı.

Felix: Minho bi gelir misin

Minho: Tamam

Felix'in peşinden gittim. Mutfağa getirdi beni. Ne var diye kafamı salladım. Beni görünce ağzını açtı.

Felix: Jisung bu kim falan dedi ayrıca burada durmak istemiyormuş evine gitmek istiyor ama bunu sana söyleyemiyormuş benim söylememi istedi

Minho: Felix sence bu mümkün mü? Asla burdan ayrılamaz. Ya o ya da Seungmin. Onlar için en güvenli yer şuan burası. O sürtük her an onun evine gelebilir. Buna asla izin veremem. Bir de benim kim olduğunu söyleme.

Felix bana kafa salladı ve salona geri gitti. Bende peşinden gittim. Chan yoktu sanırım Seungmin'in yanına gitti.

Hyunjin: Jeongin nerede bu arada?

Changbin: Sikicem şimdi ha! O bitiyor o başlıyor!

Hyunjin: Bağırma amına koyayım! Onun yanında olan sendin!?

Changbin ayağa kalkıp hızlı adımlarla dışarı çıktı ve kapıyı sertçe vurup çıktı. Bende dışarı çıktım

Minho: Gel şuraya amına koyayım ne yapacaksın onu mu arayacaksın! Olan oldu bulucaz onu gel!

Her ne kadar bağırsam da arkasına bakmadan gitti. Bende kapıyı kapattım ve hızlı adımlarla mutfağa ilerledim. Cebimden ilacımı çıkardım ve su şişesini aldım. Tam içerken arkamdan aniden bir ses geldi.

I'm The Mafia - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin