Lee Minho

196 20 10
                                    

Sinirliydim. Gereğinden fazla sinirliydim. İlaçlarımı içmem gerekiyordu. Odama gidip ilaçları aldım ve içtim. Sinirden saçlarımı yolacaktım resmen.

Changbin
arıyor..

Telefonu açtım.

Konuşma

Minho
Alo?

Changbin
Alo? Minho?

Minho
Efendim ne oldu

Changbin
Woojin'in yerini bulduk ama gereksizce fazla kişi var. Jisung ve Seungmin'e neler yaptığını bilmiyoruz ki zaten Seungmin'i yıllardır kurtaramadık. Chan zaten hala suçlu hissediyor. Her neyse işte bulduk biz ben sana konumu atarım.

Minho
Tamam. Sağol Changbin

Telefonu kapattım. En azından yerlerini bulmuştuk. Chan ve Hyunjin'e Changbinin haber vereceğini düşünüyorum.

Aşağı kata inip sinirimi çıkarıyordum şimdide.

Jisung'dan
Uyandığımda Seungmin hyung yanımda yoktu. Ayaklanıp onu aradım ama bulamadım. İçeriye hırpalanmış bir Seungmin attılar. Hemen onun yanına koştum.

Jisung: Hey hyung! İyi misin?!

Seungmin: Sence- iyi gibi- gibi miyim Ji- Jisung?
(Burda acıdan nefesi kesiliyor bu yüzden böyle)

Hemen Seungmin hyungu kucağıma aldım ve ince örtünün üstüne yatırdım. Vücudunda morluklar vardı. Tahminimce önce işkence edip sonra taciz etmişlerdi.

Ona yapabildiğim kadar pansuman yaptım. Yanımıza benim yaşlarımda bir çocuk geldi.

Niki: Merhaba. İzin verin de yardımcı olayım. Böyle durumlarda Seungmin hyung farklı bir şey kullanıyor.

Jisung: Peki?

Daha çok soru sorarmış gibi konuştum. Karnım çok açtı ama yemek olarak bir tek 'çorba' dedikleri çişlerini içiriyorlardı. Ben ve Seungmin hyung ve 1-2 kişi dışında herkes içiyordu. Acaba ne zaman kurtulacaktım ben buradan. Ne zaman.

Felix'den

Grup konuşması yazıcam üşendim

Grup konuşması
(Felix, Jeongin, Jisung)

Felix
Jeongin pışt

Jeongin
Köpek mi çağırıyon amk ne oldu

Felix
Söverdim de konu ciddi

Jeongin
He noldu

Felix
Jisung 2 gündür aktif olmuyor ve okula bile gelmiyor bende şüphelenip evine gittim ancak kapıyı açan olmadı son çare olarak abisini aradım o da telefonu açmadı oç neyse işte bende baya bi düşündüm sonra hani bu Jisung'un hafızasını silmişlerdi ve bunu bi tek biz biliyoduk ya hani işte Jisung'un eski sevgilisi Minho'ya yazdım o da ne bileyim ben falan dedi mal hatta dur
[fotoğraf]
Bak böyle yazdı işte baya bi sövmüşüm 😎
Neyse ohm
Konu bu işte

Jeongin
En son kedilere mama alıcam dememiş miydi?
Belki orda başına bişey gelmiştir?

Felix
Üff
Tek arkadaşımızı kaybedemeyiz Jeongin
Koş belki bulabiliriz
Araştıralım

Jeongin
Tamam bende evinin anahtarı var zaten üst komşusuyum ya ama dün gece siyah bir araba vardı kucağında uyuyan bi çocuk vardı ama adamlar maskeliydi
LAN
Lan
BANA ŞİMDİ BASTI AMK
KAÇIRMIŞLAR JİSUNG'U

Felix
Hassiktir koş oç

Bu arada bölüyorum ama Jisung şunları giyiyor

Bu arada bölüyorum ama Jisung şunları giyiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet devamkee

Hemen çantamı alıp dışarı koştum. Jeongin'in evine geldiğimde kapıyı kurar gibi vurdum o da çıktı hemen. Jisung'un kapısını açtı ve içeri girdik.

Salonda dağılmış koltuk, yiyecekler, televizyon. Artık kaçırıldığından emindim..

(Geçişli yapıcam üşendim)
(8 ay sonra)

Changbin'den
Minho resmen tüm orduyu toplamıştı. Herkes silahlarını beline takıyordu yeni kişiler eğitmiştik hatta. Seungmin ve Jisung'a kim bilir neler yaşattılar. Minho sakindi. Sakin olması da gerek zaten ama şuan bu kadar sakin olabileceğini düşünmemiştim. Woojin'in yanında Momo, Taehyung, Jisoo, Hoseok ve daha bir sürü mafya vardı. Ama bizde boş değildik. Yoongi, Yeonjun, Jennie, Nayeon ve daha çoğu vardı bizdede.

Artık yola çıkabilirdik. Herkes arabalarına bindi en önde biz vardık yani Ben, Minho, Chan ve Hyunjin.

Bu savaşta sevdiklerimizi kaybedebilirdik. Bu çete deki herkesi. Ama kimsenin umrunda değildi. Herkes Minho için çalışıyordu.

Yine piçlik yapıp burda bitirdim 😈
Bişey olmaz
Neyse öptümm
Oy vermeyi unutmayalım

I'm The Mafia - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin