Bilinmeyen numara 'Chan'ın Kuzeni'

91 10 5
                                    

Chan sessizce ayaklarını yere vura vura yürüyordu bu karanlık sokakta. Hala nasıl Minho'nun komaya girdiğini anlayamıyordu. Ağlamaktan perişan olmuştu. Telefonunda neredeyse 50 tane cevapsız çağrı vardı. Minho güçlüydü, kurtulacaktı. Onlar için olmasa bile en azından Jisung için. Chan en sonunda telefonuna gelen aramayı açtı.

'Bilinmeyen numara'

Bilinmeyen numara+Chan

Chan
Alo

Bilinmeyen numara
Selam! Beni tanıdın mı Channie~?

Chan
Siktir..

Bilinmeyen numara
Eskidende çook güzel anlarda bu küfürü kullanırdın hatırladın mı bebeğim?

Chan
Bana bebeğim deme! Nereden buldun telefonumu?!

Bilinmeyen numara
Seungmin'den :)

Chan
N- ne nasıl? O asla vermez

Bilinmeyen numara
Nereden biliyorsun?

Chan
Siktir! Kimsin sen!

*dıt *dıt *dıt

Chan son bir kez "Siktir" dedikten sonra eve doğru koşmaya başladı. Daha Minho olayını atlatamamışken.. Adını hatırlamadığı ama sesini tanıdığı kişi kimdi?

Jisung'dan
Uyandığımda her yerim ağrıyordu. Bu sefer sandalyede depoya benzer bir yerdeydim. "Patron. Uyandı."  Bu sesi duyduğumda kafamı hızla kaldırdım. 'Patron' dediği kişi eski sevgilimdi. Nasıl bu kadar iğrenç birisi olmuş?

Jisung: "L- lütf- en bırakı- n beni.."

Konuşamıyordum bile. O kadar acınası bir durumdaydım ki. Bu ondan zevk alıyordu. Artık kendimden iğrenmiştim escort mu deniliyordu her neyse işte vücudunu satarak para alanlar gibi hissediyorum kendimi. Bu çok iğrenç birşey..

Jay: "Uyandın demek! Sana para vermeliyim bu vücut için.. Çok güzelsin.. O lise zamanlarında senin değerini bilememişim. Nasıl seks yapmadım seninle o zaman ya! Aiiisshhh(yanlis olabilir kfşsns) "

Sanırım yine başlıyoruz. Gerçekten bıktım artık. Küçücük sikini sokamıyor bile..

Seungmin'in olduğu yer (Yazardan)

Hyunjin: "Olm o 'Chan benim kuzenim' falan filan diyen kişi harbi öyle miydi? Hiç benzemiyorlsrdı ama"

Seungmin: "Ne bileyim ben Hyunjin vahiy mi iniyo bana"

Hyunjin bana göz devirip Felix'in saçlarını okşadı. Changbin "Bu moruk nerde kaldı aq" dedi. Moruk demesine biraz(?) kahkaha attım. Herkes bana bakınca

Seungmin: "Moruk demesine güldüm"

Hyunjin: "Güldün değil anırdın bence"

Seungmin: " Bak sen kaşınıyon gel lan buraya! "

diyip üstüne atladım. Jeongin arkadan "Minho ve  Jisung bu haldeyken hala  gülüyorsunuz ya bravo size" diyip ayağa kalktı ve yukarı kata gitti. Benim ve Hyunjin'in hemen morali bozulmuştu zaten. Kapı açılınca herkes nefes nefese, korkmuş ve morali düşük Chan'a baktı.

Chan: "Çocuklar.. Minho.. O.. Şey o.. Komaya girmiş.."

Felix: "Ne!?"

Hyunjin: "Ne!?"

Seungmin: "Ne!?"

Changbin: "Ne!?"

Herkes aynı anda Ne diye bağırınca Chan'ın morali daha da düştü. İşte sanırım tüm çöküş şimdi başlıyor..

🤍💦💍
Evet sonunda bölum yazdım (5 gün oldu) yeni fice bailıcam da konu yok helpp

I'm The Mafia - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin