Minho'dan devam
Sonunda bu otobüs yolculuğu bitmişti. Yine birkaç kişi yardımıyla otobüsten indim. Herkes bana bakıyodu. Ne var amq hiç mi tekerlekli sandalyeye binen insan görmediniz. Neyse. Üstümde nakit yoktu bu yüzden tanıdık bir kafeye gittim. Bana beleşe verirler belki diye.
Minho: "Naber lan uzun zaman oldu Yeonjun. Bana beleşe bi ice mocha versene be"
Yeonjun beni görünce şaşırmıştı. En son buraya 1 yıl önce gelmiştim.
Yeonjun: "Olm iyiyim iyiyim ve beleşe de veririm ama sana noldu"
Minho: "Boşver uzun hikaye"
Dedikten sonra cam kenarında olan bir masaya gittim. Tabii ki de sandalyeye oturamayacsğım için yine tekerlekli sandalyedeydim. Ne zaman kurtulucam bundan. Biraz telefonla ilgilendikten sonra ice mocham da gelmişti. Whatsapp dan 'Chan hyung' mesaj atmıştı. Ama şuan cevap vermeyi planlamıyordum. Nerdesin hastanede yoksun falan yazmış işte amaaaan. Karşıma birisi oturunca hemen kafamı kaldırıp ona çatık kaşlarımla baktım.
Minho: "Hayırdır?"
Cevap vermemişti. Biraz göz göze bakıştıktan sonra cevap verme kararı aldı.
Lisa: "Hey beni tanımadın mı?"
Kafamı iki yana salladım. Aslında yüzü tanıdık geliyordu. Garip. Ona "Kendini tanıtmak ister misin peki? Seni tanımıyorum çünkü" dedim. O da gülerek başını salladı.
Lisa: "Tek kelimeyle kendimi hatırlatabilirim."
Minho: "Hatırlat"
Lisa: "Mantı"
Donup kalmıştım. Konuşamıyordum bile. Yani.. Bunca zaman sonra yine karşıma çıkması..
Lisa: "Hatırladın değil mi!?"
Diye bağırıp gülmeye başladı. Sinirlenmiştim. Bu küçük orospuya. Eskiden karşı çıkamıyordum.
Minho: "Bak. Ben değiştim tamam mı? Artık karşında eski ben yok. Artık karşında Lee know yok anladın mı? Ayağını denk al ve defol git burdan."
Yeonjun: "Hey! Minho!"
Yeonjun sırası mıydı şimdi be..
Lisa: "Şuan bunları bana tekerlekli sandalyede söylemen ayrı komik, adını bile değiştirmen ayrı komik Mantı"
Minho: "Bana bir daha mantı ders-"
Lisa: "Naparsın?"
Dedi tek kaşı havada. Tekerlekli sandalyede olmasam var ya.. Amuda kaldırıp sikerdim. Şu aptal tekerlekli sandalye.
Lisa: "Bak cevap bile veremiyorsun. Sen busun işte Lee know. Eziğin tekisin. Asla değişmemişsin ne o? Hala Han Jisung'a platonik misin?"
Minho: "Eğer Jisung ile ilgili tek kelime dahi edersen burdan cesedini bile çıkaramazlar."
Biraz korkmuş gözüküyordu. Sevgilisine güveniyor sanırım. Arka masamda oturduklarını biliyorum çünkü. Yanıma 3 kişi daha geldi. 2 erkek bir kız. Yani 2 kız 2 erkek. Amq nerden çıktılar şimdi. Tekerlekli sandalyede olucak zamanı buldum bende. Yeonjun kurtarıcımmış gibi geldi.
Yeonjun: "Merhaba. Patronumuzu rahat bırakır mısınız lütfen?"
Lisa: "Patron?"
Dördü birden arka masaya geri gittiler. Yeonjuna teşekkürler dedikten sonra hemen kafeden çıktım. "Hey Mantı!" "Buraya gel lan obez!" kafamdaki sesler susun bi sizde amq. Parka gitmiştim saat şuan gece 01:48di. Dışarda bir sürü sarhoş vardı. Bende bankta oturmuş denizi seyrediyordum işte. Evet. Eve gitmedim. Birisinin omuzlarımdan tutmasıyla irkildim.
Ryujin: "Selam Mantııı~"
Siktir..
Jake: "Sabah bizi güzel karşılamadın Mantı bence dayağı hak ediyorsun"
Ardından ben arkamı dönemeden sırtıma tekme atmıştı. Tekerlekli sandalyeyle birlikte yere düştüm. Bacağımdaki dikiş yüzünden çığlık atmak zorunda kaldım.
Lisa: "Cidden buna bile bağırıyor musun?"
Hepsi gülmeye başladı. Cidden hiç değişmemişler. Bacağıma ayağıyla bastırfığında yine çığlık attım.
Ryujin: "Hey sanırım bacağında bir yarası var bir bakalım"
Ve bacağımı açtılar. Evet kanamış bir dikişli bacak. Kan akıyordu dikişimden. Çok sert bastırdılar.
Jake: "Eskort musun amq bacağı pürüzsüz bunun"
Düşündüğü şeye ben.
.
.
.
.
1-2 saat sonra
Her yerim kanaya kanaya kendi evime gelmiştim. Bacağımdaki dikiş açılmıştı. Diğer yaralarımdan bahsetmiyorum bile. Hemen eve gelip tuvaletteki ilk yardım kutusunu aldım. Bacağıma dikiş atmakla başlayacağım. Babamdan öğrendiğim bazı şeyler var. Babam doktordu annem de polis. Neyse. Dikişi atmaya başladığımda çok acıyordu. Çığlık ata ata bitirdim. Diğer yaralarıma da pansuman yaptıktan sonra salona oturdum. Telefonumu elime alıp Chan'a cevap verdim.
Chan-Minho
Chan
Minho nerdesin
Hastane de yoksun
İyisin değil mi?
(20:07)Chan
Hey Minho cevap ver
Jisung da burda
Eve gel
(23:45)Chan
Minho ya cevap veriyorsun
Ya da
Polisi arıyorum
(02:38)Minho
Chan hyung
Ben iyiyim merak etme beni
Telefonumun ekranı biraz çatladı ellerim acıyor sana sonra yazarım.Chan
Minho nerdesin?
(Görüldü)-------------
Şimdi uyumaya gidiyorum..
🤍🥀🤟
Bu bölüm favorim 🤟
Dinden 41 almışım dksldnaşenf
Yb için 3 oy 10 yorum 💪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm The Mafia - Minsung
AcciónHafızası silinmiş bir adet Jisung ve.. Onun hatırlamadığı sevgilisi, sırf Jisung'a bunları yapanları bulmak için mafya olan Minho . . . . . . . . . angst değil°