Jisung'dan
Jeongin sonunda bana sarılmayı bıraktığında yukarı çıktım. Odaya girdiğimde camdan dışarı pür dikkat bakan Minho'yu gördüm.Jisung: Ne oldu?
Korkarak arkasına döndü.
Minho: Ha yok birşey kuş görmüştüm ona baktım. Eşyalarını şu dolaba yerleştir.
Jisung: Kiminle uyuyacağım?
Bana şaşkın bir şekilde bakmaya başladı. Ciddi misin bakışı atıyordu şimdide.
Minho: Tek uyuyamıyor musun?
Kafamı hayır anlamında salladım. O da "Benimle yatarsın o zaman " dedi ve oradan dışarı çıktı. Bende kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Nedenini bilmiyorum ama içinde bir korku vardı. Sanki birşey olacakmış gibi.
Minho'dan
Jisung'u beklerken mutfakta yemek yapıyordum. Herkesin acıktığını düşünmüştüm.
...
...
Yemekler hazır olduğunda masaya dizdim ve bizimkileri çağırdım. Fakat Jisung gelmemişti. Odasına çıktığımda uyuyordu. Yicem bu çocuğu. Kapıyı kapatıp yanına oturdum. Hemen koluma sardı ellerini. Bir şeyler mırıldanmaya başladı.
Jisung: Lütfen.. Üzgünüm baba.. Bırak annemi.. AA!
Minho: AA! KORKTUM BE
Jisung: Özür dilerim
Minho: Tamam sorun yok.
Diyip yanağını okşadım.
Minho: Yemek hazır.
Kafasını salladı bende odadan çıktım. Aşağı indiğimde herkesin bayıla bayıla yediğini gördüm. Sevinmiştim açıkçası.
Minho:Ben iş yerine gidicem
Herkes kafasını salladı. Bende odama çıkıp üstümü giyindim.
Bu sefer günlük giyinmiştim. Jisung'un odasına gittim.
Minho: Birşeyler giy dışarda yiyicez
Kafasını salladı ve bende yine odadan çıktım. Kapıda duvara yaslanmış onu beklemeye başladım. Sonunda odadan çıktığında "güzel" dedim sadece.
Elini tuttum ve bizimkilere haber verip dışarı çıktık. Şirkete doğru sürmeye başladım.
Jisung: Nereye gidiyoruz?
Minho: İş yerine gidiyoruz.
Kafasını salladı ve başını dışarı çevirdi.
Jisung: Hey! Kar yağıyor Minhos bakk!
Ona gülüp evet anlamında kafamı salladım. Birinin bana Minhos demesini ilk defa sevmiştim. Şirkete geldiğimizde kapıda bir sürü haberci vardı. Artık onlara ne deniyorsa. Jisung'u sımsıkı tutup arabadan indim. Sinek gibi hemen etrafımızı sardılar. En sonunda şirkete girebilmiştik. Bu.. Bu şirketin hali ne böyle..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm The Mafia - Minsung
ActionHafızası silinmiş bir adet Jisung ve.. Onun hatırlamadığı sevgilisi, sırf Jisung'a bunları yapanları bulmak için mafya olan Minho . . . . . . . . . angst değil°