Backstabber

82 7 3
                                    

Doktor oflaya puflaya odasında elindeki klasöre bakıyordu. "Lee Minho iyileşiyor.." diye geçirdi içinden. Komadan çıkmıştı ama doktor bunu arkadaşlarına söylemiyordu. Lee Minho'yu öldürecekti. Doktora bir miktar para (70 milyon) para teklif edilmişti. Doktor da kabul etmişti. Kısaca doktor backstabberdı.

Jisung'dan

Kendimi artık güvende hissediyordum. Ama içimde bir huzursuzluk vardı. Bir şüphe. Çünkü burada Minho yok. Acaba nerede? Sorsam mı?

Jisung: "Ş- şey"

Chan: "N'oldu söyle"

Jisung: "Minho nerde?"

Herkes aniden susmuştu. Ölüm sessizliği gibi bir sessizlikti. Ben tekrar sormak için ağzımı açtığımda Changbin "Ailesini ziyarete gitti" dedi. Ben başımı anlar şekilde salladım. Aralarından en çok sevgilim Minho'yu özlemiştim. O yokken kalbim acıyor. Nedenini bilmiyorum.. Chan hastaneye gidicem dedi ve evde çıktı. Neden hastaneye gittiğini de bilmiyorum ki..

Chan'dan

Hastaneye vardığımda hemen Minho'nun odasına koştum. Ama komadaydı.. Camdan bakayım dediğimde Minho'nun nefes alması için lazım olan şeyi ağzondan çıkarıyordu. Doktor.. Hemen içeri girip bir tane yumruk attım. Doktorun çıkardığı şeyi geri koydum. Doktora birkaç yumruk daha atınca birisi beni geriye doğru çekti.. Ne? Yuqi mi..?

🦝

Bölümleri kısa yapıcam bundan sonra ama bence bölüm müq olduu

I'm The Mafia - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin