🍓
Kai;
Uyumak. Uyumak mükemmel bir şey. Uyumayı sevin. Uyumak iyidir. Uyumak güzeldir. Uyu- Ne oluyor lan!
Gözlerimi kafama sertçe gelen cisim ile aralamıştım. Neredeyim ben amk...
İlk başta telaşa kapılsam da yanımda uyuyan bedeni gördüğümde içim rahatlamış ve kimin beni huzurlu uykumdan uyandırdığına bakmıştım.
Bir bulsam saçlarını tek tek yolardım. Tabi varsa. Ama kimse yoktu...
Şimdi ben kimden sinirimi çıkaracağım?
Tam Beomgyu'ya dönerken yüzümüzün arasında ki elmayı görmem ile aklıma elma ağacımın altında uyuduğumuz gelmişti...
Düşecek yer mi kalmadı? Hadi onu geçtim neden Beomgyu değil de ben!? Tanrım lütfen Beomgyu'nun kafasına da düşsün lütfe-
Düşüncelerimin arasında Beomgyu'nun sesini duymuştum.
Dualarım kabul olmuştu!!!
Beomgyu burnunu tutarak doğrulmuştu. Tabi ben o sırada gülmekle meşguldüm:)))))
Gyu; Ne gülüyorsun ya!
Kai; Ne güzel düştü burnunun ortası-
Ve tekrar kafama düşen bir elma. Ne oluyor amk!?
Kafamı kaldırdığımda sarayın yaramaz veledi ile göz göze gelmiştim. Bu zamanı bekler gibi kahkaha atarak ağaçtan atlamış ve koşmaya başlamıştı.
Kai; Geon-U! Gel buraya seni sümüklü velet!
Elbisemin eteklerinden tutup kovalamaya başlamıştım alfa çocuğu.
Aslında tutsam bir şey yapmayacaktım sadece çocuk eğlence istiyordu, ben de onu eğlendiriyordum.
Geon- U; Çirkin omega beni yakalayamaz ki!!
Kai; Gel buraya gösteririm ben sana çirkini sümüklü alfa seni!
Geon- U; Ya yavaşlasana neden hızlandın!? Soobin!
Geon- U, Soobin dediği alfanın arkasına saklanınca hızımı alamadan alfa ya çarpmıştım.
Tanrım kafam kırıldı sanırım...
Soo; Ne oluyor Geon- U, ne yaramazlık yaptın yine bakalım?
Geon- U; Sadece uyurken kafasına elma attım canım ne var yani.
Aynen ya bir şey yapmadı canım. Beni değerli uykumdan uyandırmak dışında.
Kai; Neyse ben uyumaya gidiyorum uğraşılmaz bu veletle.
Geon- U; Sensin velet!
Soo; Geon- U sus.
Geon- U; Ayy sen de ne korkaksın Soobin. Çirkin omega seni mi dövücem sanki.
Şu veletler...
Beomgyu'nun yanına doğru yürümeye başlamıltım sonunda. Beni bekle uykum geliyorum!
🍓
Kardeş krallıklarımızdan birisi olan Wang krallığının Kral'ının beklenmedik ölümü ile bir kaç gündür oğlumdan ayrı kalmıştım.
Bugün ise sonunda dönecektim oğlumun yanına. Çok özlemiştim onun bebek kokusunu, siyah saçlarını, minik gamzelerini.
x; Efendim arabanız hazır.
Jin; Geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"King omega" SKZ X BTS X TXT
Hayran KurguOmega Seokjin ruh eşi Namjoon tarafından kraliyet prensesi olan alfa ablası Kim Jisoo ile aldatır ve evlenirler... Yıllar sonra güzeller güzeli Kim Seokjin ve arkadaşları ile karşılaşacaklarından habersiz Kim krallığını ziyarete giden 10 alfa ve on...