Choroby každodenního života aneb když nejde o dračí spalničky, nejde o život
Blábolivý vřed
Klasifikace choroby: *Otravná*
Blábolivý vřed je bolák o průměru přibližně jednoho a půl palce. Objevuje se zpravidla na zádech, hrudi a čele kouzelníka. Nakaženou osobu touto nemocí poznáte snadno. Ačkoliv rozměry vředu nejsou nijak zvlášť velké, lze jej snadno rozpoznat podle hluku, který vydává. Pokud se jej snažíme zakrýt, vřed bude vydávat skřeky podobné plačícímu novorozeněti. Pokud však zakrytý není, začne si spokojeně štěbetat a pravděpodobně bude komentovat každou situaci, do které tento nešťastný kouzelník dostane. Pokud byste si však stále nebyly jistí tím, že je to skutečně Blábolivý vřed, můžete si jej prohlédnout zblízka. Vřed je zarudlý bolák s bílou špičkou, na které jsou patrná velká ústa a prázdné oči. Když do něj šťouchnete, začne si velmi hlasitě stěžovat. Pokud nezačnete nemoc včas léčit, začnou se objevovat další vředy, které si mezi sebou začínají povídat. V tomto stavu již vyhledá pomoc každý, jelikož se začínají objevovat velmi silné bolesti hlavy, na které již nezabírají ani základní lektvary proti bolesti.
Léčba:
První dva dny podáváme utišující lektvar 3x denně. Množství uzpůsobíme podle počtu již vyskytujících se plně dorostlých vředů. Lektvar se podává vnitřně. Nikoliv však do úst kouzelníka, nýbrž do úst samotných vředů. Tento lektvar způsobuje, že vředy přestanou být schopny jakéhokoli slova, či hluku.
Poté přichází druhá fáze a to ta, kdy dochází k léčbě samotného vředu. Na to použijeme vředy odstraňující sérum. To podáváme dvakrát denně a mažeme jej přímo na samotný vřed. Sérum se užívá do úplného zmizení posledního z vředů.
__________________________________________________________________________
Omlouvám se za dlouhou prodlevu. Měla jsem teď zkouškové a neměla kdy spát, natož psát. :D Zatím jen taková výplň. Nejpozději zítra vydám normální kapitolu.
ČTEŠ
Kotlík, žába a Tenebris meridiem
FanficHermiona se po úspěšném zakončení Bradavic připravuje na přijímací zkoušky na univerzitu na Sorboně. Současná ředitelka Bradavic, Minerva McGonagalová, jí nabídne pomoc. Součástí dohody však bude i spolupráce s profesorem Snapem. Podaří se jim spol...