Happy new year

237 18 9
                                    

Jungwon tekrardan o çok aşık olduğu ve milyon kere anlattığı çocuktan bahsetmeye başlayınca kafamı yastığa gömdüm.

"Ne? Ölü taklidi yaparak kaçabileceğini falan mı sanıyorsun?" Kafamı kaldırıp konuştum.

"Hayır kendimi boğup gerçekten ölmeye çalışıyorum Won"

Göz devirdi ve anlatmaya devam etti.

"Bak aklıma bir şey geldi" Ona döndüm.

"Ne geldi yine?"

"Oha lan çok zekiyim ben bunu nasıl düşündüm bir anda" Devam etti.

"Bir ortak arkadaşımız vardı onunla, yılbaşı kutlaması tarzı bir parti düzenlesek de onu da çağırsak?"

"Ben gelmem"

"AY GÖTÜM, NEDEN GELMİYORMUŞSUN?" Kaç yıllık arkadaşım olmasına rağmen asla öğrenemediği şeyi tekrarlamadan önce bıkkın bir nefes verdim.

"Ya Won biliyosun sevmiyorum kalabalık parti falan"

"Arkadaşının mürvetini görmeye de gelmezsin sen kesin, şurda hayatımın aşkına kavuşmam söz konusu ve sen kalabalık sevmem diyorsun"

Söylediğine hafif bi' gülüp cevap verdim.

"Sen hele bir evlen de o zaman bakarız"

"Ee katılacaksın değil mi? Yalnız bırakmazsın beni"

"Ya şöyle yapsak, bir kutlama yapalım ama kalabalık olmasın çok yani sadece onlar ve bizim grup?"

Biraz düşündü ve sonra tekrar konuştu.

"Tamam olur"

Biraz nerede yapacağımızı ve kimleri çağıracağımızı falan konuşurken kişi sayısının arttıkça arttığını hissediyordum ama bir şey demedim.

"Hee her ne kadar odun olsan da yardım ettiğin için teşekkür ederim, sana da ortak arkadaşımızı mı yapsam lan?"

Şakasına iğrenerek baktım ve konuştum.

"Yok kalsın kanka sağ ol"

ℳ.

Yeni yıla yaklaşık 3 saat falan vardı ve biz Jungwon'un evinde yapmaya karar verdiğimiz için evi süslemiştik. Diğerlerini de çağırmıştık ve kabul etmişlerdi. Oturmuş diğerlerini beklerken zil çaldı ve Jungwon bir anda ayaklanıp kapıya gitti hızlı adımlarla.

En son kapıyı kapattıktan sonraki oflayışını duyduğumda beklediği kişinin gelmediğini anladım. Elinde pizza kutularıyla geri döndüğünde güldüm. "Pizza da iyidir kanka boşver"

Biraz birileri gelmeye başlamıştı ve oturuyorduk. İlk bizimkiler gelmişti tabii ki de.

"Cidden sadece onunla yakınlaşmak için parti düzenlediğine inanamıyorum Hyung" Dedi Niki şaşkın bir şekilde.

"Hayatımın aşkı bir tanemle sevgililiğimizi biraz erken kutluyoruz sadece kıskanmayın sizin de olur" Jungwon'un bunu demesiyle Niki göz devirdi ben ise bu komikliklerine gülüyordum. Niki tekrardan konuştu. "Neyini kıskanıcam be ıyy mıçmıç"

Jungwon Niki'nin söylediği şeyle yüzünü buruşturdu. "Sen ne anlarsın be Japon bebesi"

Onlar kavga ederlerken arkama yaslandım ve gözlerimi kapattım. Uykum vardı ve ortamın kalabalık olması beni şimdiden rahatsız etmeye başlamıştı. Biraz öyle durduktan sonra tekrar kapı çalınca Jungwon beni sarsmaya başladı.

Christmas Wish// HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin