I wouldn't have guessed

94 10 4
                                    

Jungwon'un yanına gittiğimde yüzümde aptal bir gülümseme vardı ama bunu isteyerek yapmıyordum. Elimde değildi kendimi durduramıyordum bir türlü. Tabii Jungwon da bunu fark etmiş olacak ki bana dönüp konuştu.

"Anlat bakayım n'oldu?"

Gülümsemeyi kesip yüzüme sorgular bir ifade ekledim ve ona döndüm. "Ne? N'olmuş"

"Hee herkesi kandırabilirsin ama ben bunları yemem bir şey olmuş anlat"

Bıkkın bir nefes verdim. En yakın arkadaşım olması her olan biteni yüzümden anlamasını gerektirirdi evet ama bazen benim de emin olmadığım konularda konuşmak garip hissettiriyordu.

"Bir şey olduğu yok sabah babamın iş yerindeydim biliyosun sonra da Jake'le karşılaştık, merkezde bir restorant vardı senin sürekli gidelim dediğin, oraya gidip yemek falan yedik sonra da evlere dağıldık işte"

"Haa şimdi anladım senin niye bu kadar aptal gibi davrandığını" Dediğinde Jake'le ilgili bir şey söyleyeceğini anladım. Asıl bunun olmasından çekindiğim için anlatmak istememiştim zaten çünkü ben de bilmiyordum. Ufak bir korku vardı üzerimde aklımdaki şeyi söyleyeceğini düşündüğümden ama yine de sormak istedim.

"Neden aptal gibi davranıyormuşum?"

"Orası tamamen içki yeri, sarhoş oldun kesin. Haklıyım değil mi?" Dediğinde rahatça derin bir nefes verdim.

"Evet haklısın. Sarhoşum sanırım" Dedim gülümseyerek.

Kapı çalınca Jungwon kapıya bakmaya gitmeden önce bana döndü. "Senin şu garip sırıtmaların yüzünden söylemeyi unuttum, Jay gelecekti odur büyük ihtimalle"

Kapıyı açmaya gittiğinde oturduğum yerde iyice yayıldım. Jay içeri girdiğinde selamlaştık ve o da karşımdaki koltuğa oturdu.

Biz Jungwon'la yan yana oturuyorduk çünkü bana aptal diyen Junwon utandığı için Jay'in yanına oturmamıştı. Aklıma Jungwon'un sarhoş olduğumu söylemesi geldiğinde kafamı Jungwon'un omzuna yasladım. Sarhoş olduğum için sızdığımı sanmasını istiyordum ve öyle de oldu.

Jungwon.

Heeseung başını omzuma yaslayınca ona döndüm. Gözleri kapalıydı. Sızdığını düşünerek ayağa kalktım ve onu koltuğa boyluca yatırdım. Bu sırada bir açıklama yapma ihtiyacı duyup bize garip bir şekilde bize bakan Jay'e döndüm.

"Jake'le bir yerlere gitmişler sarhoştu, biz balkona çıkalım mı?" Dediğimde kafasıyla onayladı ve balkona çıktık.

"Son zamanlarda Jake'le çok mu yakınlar yoksa ben mi yanılıyorum?" Dedi dışarıyı seyrederken.

"Ben de öyle düşünüyorum ama hiçbir şey söylemiyor"

Ne konuşacağımı hiçbir şekilde bilmiyordum çünkü çok sık yalnız kalmıyorduk. Yalnız olduğumuzda da genelde sarhoş oluyordum. Aslında bunun verdiği cesaretle konuşabilirdim.

"İçecek bir şeyler ister misin?"

"Gecenin bu saatinde mi?" Kafamı salladım.

"Peki o zaman içerim"

Mutfağa gittim ve dolaptan iki kutu içki çıkarttım. Balkona gidip elimdeki içkiyi ona uzattım ve korkuluğa yaslanıp içmeye başladık.

Korkuluğa sırtını yaslayacak şekilde döndü ve bana bakarak konuştu. "Sarhoş olduğumuz zamanı hatırlıyor musun?"

Aslında korkmam gerekiyordu çünkü hatırlamıyordum ama sonunda bir konuşma başlatmasıyla rahatlamış hissetmiştim.

"Hayır sanırım" Dedim ve ben de ona döndüm.

Christmas Wish// HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin