Try your best

75 11 6
                                    

Gece boyunca uyuyamamış, çıkma teklifi edip etmemek konusunda arada kalmıştım. Sabah da kahvaltıdan sonra Jungwon'un evine gelmiştim.

Jake ve Jay ailelerini ziyarete gittikleri için bize katılamamışlardı, sadece Niki ve Sunoo oradaydı. Biz biraz konuştuktan sonra Sunghoon da bize katıldı.

Niki.

Sunghoon geldikten sonra geriye yaslandım ve elime telefonumu aldım. Sohbete en çok katılan ve enerjik olan ben olduğum için ortam biraz sessizleşmişti.

"Pişt Japon, bir şey mi oldu?" Dedi Heeseung hyung.

"Hayır hyung yoruldum sadece"

Sunghoon yanıma oturdu ve diğerleri sohbete geri dalınca kulağıma yaklaştı.

"Benden kaçma Niki"

Düz bir ifadeyle ona döndüm ve cevapladım.

"Senden kaçtığım falan yok"

"Neden böyle davranıyorsun?"

Tam cevap verecektim ki Jungwon Hyungun konuştukları konu hakkında bana soru sorması üzerine konu dağıldı. Konuşmaya tekrar katılıp eğleniyorduk.

Sunoo, Sunghoon'un her söylediği şeye gülüp cevap verince Sunghoon da çokça ona dönüyor, onunla konuşuyordu. Sunghoon kolunu yanında duran Sunoo'nun omzuna atınca kısıp bir sesle fısıldadım.

"Asıl soru sen neden böyle davranıyorsun hyung"

Heeseung.

Niki'nin moralinin düştüğünü fark ettiğimde hava alma bahanesiyle ayağa kalktım. Balkona yürüken Niki'yle göz göze geldiğimizde gözümle balkona gelmesini işaret ettim.

Balkona çıktıktan birkaç dakika sonra o da geldi yanıma.

"Bir şey mi oldu hyung?"

"Sana sormalı Niki, sorun ne?"

Gözlerini kaçırıp dışarıda gezdirdi biraz. Daha sonra derin bir nefes alıp konuştu.

"Bir şey yok, yorgunum dediğim gibi"

Niki çok neşeli bir çocuktu. Onu tanıdığımdan beri her zaman hayat dolu ve etrafındaki herkesi güldürebilecek potansiyelde biriydi. Onu böyle görmeye alışık olmadığım için kolayca anlayabiliyordum.

"Zorlamayacağım ama bana her zaman her şeyini anlatabilirsin biliyorsun değil mi?"

Bana döndü ve gülümsedi.

"Biliyorum hyung, teşekkürler"

Tekrardan içeri girdiğimizde Sunghoon ve Sunoo yine her zamanki gibi son derece yakın gözüküyorlardı.

Niki'nin onları gördükten sonra düşen yüzünün az önce benimle konuşurkenki yüzünden eseri yoktu.

Olayı anlamıştım ama Niki'nin bana anlatmasını beklemek istiyordum. Sürekli içine kapanık olması ve bazı şeyleri kendi içinde halletmeye çalışması onu yoruyor olmalıydı. Bu onu mutsuz görmeye alışık olmamamızdan bile belliydi aslında.

Evlere dağılacakken onun yine tek kalmasını istemediğim için benim evime gelmesini söyledim. Her ne kadar diğerlerinin yanında birbirimize çok ataşsak da birbirimizin aynı anda en büyük destekçisiydik.

Niki kabul edince biz erken çıktık Jungwon'un evinden. Eve geldikten sonra tekrar konuyu açmadım, onun açmasını bekliyordum.

En sonunda pes edip konuştu.

"Ya hyung bir şey sorabilir miyim?"

"Hmhm"

Derin bir nefes alıp koltukta otururken konuştu.

"Ya bir arkadaşım var benim ve sevdiği birisi varmış, o kişi arkadaşımla çok iyi ilgileniyormuş ama başka birisi daha varmış ve arkadaşımın sevdiği o kişi diğeriyle de aynı şekilde ilgileniyormuş. Arkadaşım da onun ne hissettiğini bilmediği için diğeriyle yakın olunca üzülüyormuş. Benden tavsiye istedi, sence ne yapmalı?"

Olayı anladığım için hafifçe sırıttım.

"Hmm tanıyor muyum bakalım bu arkadaşı"

"Sanmam ya hem boşver sen onu soruma odaklan sadece"

"Niki o arkadaşına söyle, seviyorsa diğeri kapmadan önce kapmaya baksın o kişiyi yoksa diğeriyle mutluluklarını izlemek zorunda kalır"

"Haklısın hyung, yani söylerim arkadaşıma teşekkürler"

Gülümsemeyle karşılık verdim ve sonra yatmaya çıktık.

Niki'yi ciddi anlamda ilk defa böyle görmek çok garibime gitse de yardımcı olmak ve biraz da olsun onu rahatlatmak istiyordum. Sinirlenince ve üzülünce asla dışa vurmazdı kendini ve eğer aşık olduysa kendini tamamen bize kapatmasını önlemem gerek gibi hissediyordum. Bir nevi abi, arkadaş içgüdüsü denebilir sanırım.

ℳ.


Asla ilham gelmiyor🥲 Bu arada Hoonki yapacağım haberiniz olsun😋

Asla ilham gelmiyor🥲 Bu arada Hoonki yapacağım haberiniz olsun😋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu ikiliye aşık mıyım neyim ya of😶‍🌫️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu ikiliye aşık mıyım neyim ya of😶‍🌫️

Christmas Wish// HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin