Gece geç saatlere kadar bizimkilerle içmiştik ve birkaçı sızmıştı bile. Kolay kolay sarhoş olmadığım için ne kadar içsem de kafam yerindeydi ama yine de çok içtiğim için başım ağrıyordu. Jungwon tamamen kendini Jay'in kucağına bırakmış ve o ikisi öyle sızmışlardı.
Sunoo'yu geç olduğu ve midesi bulandığı için bir taksiye bindirip evine yollamıştım. Az önce de Niki tamamen sarhoş olduğu için Sunghoon onu eve bırakıp ordan eve geçeceğini söyleyip gittiler.
Jake uyanıktı sadece benimle birlikte ve hepsi gidince tek kalmıştık.
"Ben de gideyim o zaman" dedi ve ayaklanacakken kolundan tutup onu durdurdum.
"Zaten çok geç oldu kendime kahve yapacağım, kalmak ister misin?"
Biraz düşündü ve yanıtladı. "Olur"
Mutfağa geçtik ve ben kettlea su koyduktan sonra mutfaktaki sandalyelere oturduk. Biraz ortamdaki sessizlik devam etti ve daha sonra bana dönüp konuştu.
"Jungwon Jay'den hoşlanıyor değil mi?"
"He?"
Ani tepkime gülümsedi ve devam etti. "Jay de onu seviyor"
"Ciddi misin?" Kafasını yukarı aşağı salladı.
"Aslında onların buluşabilmesi ve biraz yakınlaşmaları içindi yılbaşı kutlaması, katılmak istemiyordum başta ama şuan katıldığım için kendimi şanslı hissediyorum" dediğimde sorgular bir ifadeyle bana bakmaya başladı.
"Kalabalık sevmediğin için istemediğini söylemiştin ama.. şanslı hissetmenin nedeni ne?"
Yüzümde hafif bir gülümsemeyle ona baktım. Söylemek istemiyordum ama bilmesini de istiyordum bir yandan. Tam konuşacaktım ki kettledan gelen sesle bunu söylemeyi ertelemek için bir bahanem olmuş oldu.
"Kahveleri yapayım ben o zaman" diyerek Jake'i merakta bıraktığımdan emin olmanın verdiği keyifli gülümsememle kahve yapmak üzere ayaklandım.
Ben kahveleri yaparken o da arkamdaki masadan mızmızlanıyordu. Kahveleri yapınca balkona çıktık. Hava soğuk değildi sadece hafif esiyordu.
"Şimdi söyleyecek misin?" Dedi bana bakmadan.
"Hm?" Neyden bahsettiğini bilsem de hemen söyleyecek kadar cesaretim olduğunu sanmıyordum.
"Neden şanslı hissettiğini" Bu sefer tamamen bana dönüktü.
Ben de ona döndüm ve biraz yüzüne yaklaştım.
"Bana şanslı hissettiriyorsun" Yüzünde çok şaşkın bir ifade vardı.
"Ne?"
Güldüm ve geri çekilip kahveme bakarak devam ettim.
"Yani sizin gibi iyi arkadaşlar edindim, şanslı hissediyorum"
Arkadaş...
Tabii ki daha onun hislerinden emin olamadığım için böyle demiştim.
"Ahh anladım" dedi ve o da önüne döndü.
"Bir sorun mu var? Yanakların kıpkırmızı" Utanacağını bilerek sormuştum bunu.
"Ha? Yoo, kızarmış mıyım? Soğuktandır ya"
Bir anda telaşla cümlelerini sıralamasına güldüm. "Hava soğuk değil ki" dedim yine gülümseyerek.
"Biraz esiyo ya ondan şey olmuş olabilir" Kafasını aşağı eğdi.
Daha fazla zorlamak istemediğimden uğraşmayı bıraktım.
Biraz daha sohbet ettikten sonra uykusunun geldiğini düşünüp konuştum.
"İstersen burada kalabilirsin aşırı rahat olmasa da koltuklar geniş orayı ayarlayabilirim"
"Olur aslında bu saatten sonra taksi bulamam zaten"
İçeri geçtiğimizde Jungwon ve Jay hala aynı şekilde uzanıyorlardı. Onlara karışmadan boş olan koltuğa yorgan ve yastık koydum.
Jake'e dönüp hazır olduğunu söyleyecektim ki telefona bakıp gülümsediğini görünce biraz durakladım.
"Jake"
Aynı gülümsemeyle bana döndü ve telefonunu gösterdi. "Şuna bak"
Jay ve Jungwon'un fotoğrafı vardı. Ben de gülümsedim.
"Sabah kim bilir ne tepki verecekler"
"Kim bilir?" Gülüşü o kadar tatlıydı ki onu izlerken ne diyeceğimi unutacaktım az daha.
"Hazır bu arada" diyerek koltuğu gösterdim ve daha sonra beklemesini söyleyerek üst kattaki odama çıktım. Elimde kendi pijamalarımla geri geldim ve üzerindekileri göstererek konuştum.
"Onlarla rahat yatamazsın bunları giy"
Elimdekileri aldı ve kafasını sallayıp giymek için tuvalete gitti.
Geri geldiğinde üzerindekiler biraz bol olmuştu ama tatlı duruyordu.
"Teşekkür ederim, iyi geceler" dedi.
"Rica ederim, sana da iyi geceler" dedim ve gülümseyip odama çıktım. Yatağıma uzandığımda anlamsızca sırıtıyordum. Bunu fark edince kendime yavaşça bir tokat attım.
"Ahh salak mısın Heeseung niye pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun?"
Ve gözlerimi kapattım.
ℳ.
(Yazarınızdan)
Bugün yazarınız doğdu millet doğum günü özel bir bölüm atayım dedim. Yarın da var daha belki bir bölüm daha gelir, kim bilir?😉 Bu arada umarım saçmalamıyorumdur bilmiyorum ilk defa bir ficde 4. bölüme kadar düzenli gelebildim🥲