1

2.3K 190 63
                                    

Merhabalar.
Acemi bir yazarım,o yüzden yazım hataları yapabilirim.
Saygı çerçevesi içinde yorumlar yaparsanız beni çok mutlu edersiniz.
Oy vermeyi unutmayın☺️
İyi okumalar:)))

NOT;DÜZENLENDİ!

Yürüş amacıyla ormanda yürüyordum.Ancak kaybolmuştum.Bir süre yürüdüm.Uzakta bir yol gördüm.Pes etmeden oraya doğru koşmaya başladım.

Yolun yanına vardığımda ısısız bir yol olduğunu anladım.Elimi kaldırarak otostop çekmeye çalıştım.Ancak kimsecikler yoktu.

Bir kaç dakika sonra önümde lüks bir araba durdu.Kapı açıldı.İçeriden bir kaç takım elbiseli adam indi.Ve üzerime doğru yürümeye başladılar.Korkuyla koşmaya başladım.Arkadan bir el ağzıma bir mendil bastırdı.Alkol sıkılmıştı.Bir kaç saniye içinde gözlerim kapandı.Neler olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.Tek bildiğim bunların normal olmadığıydı.

                                  ♟

Uyandığımda bir odadaydım.Daha doğrusu bir depoda.Ve kimsecikler yoktu.Kalp atışlarımın hızlandığını hissettim.Hareket etmeye çalıştım ancak sandalyeye bağlıydım.Çırpınmaya çalıştım.Ancak sandalyem devrildi.Bağırmaya çalıştım.Ancak ağzım bantlıydı.O sırada içeride adım sesleri yankılanmaya başladı.

Üç adam geldi.İki adam gelip sandalyemi düzelti.Bir adam ise önüme geçti.Ve konuşmaya başladı.

''Eftal Alkan''dedi adam.Kafamı İki yana saladım.Adım Eftal Günay''Baban nasıl iyi mi?''bu adamda mal mı ne?Ağzım bantlı nasıl konuşabilirimki.Bana doğru yaklaştı.Ağzımdaki bandı sertçe çekti.Acıyla inledim.

''Siz kimsiniz?Ve benden ne istiyorsunuz?''adam güldü.Kaşlarımı çatarak ona baktım.

''Biz kimseyiz.Ve senden hiç bir şey istemiyoruz''dedi.Bu sefer ben gülmeye başladım.

''Benimle bir derdiniz yoksa neden burdayım?''diye sordum.

''Baban yüzünden''dedi.

''Yine naptı?''babam kötü bir adamdı.Ve her zaman bir şey yapardı.

''Biz babanın düşmanlarıyız.Amacımız ise babanı arayıp seni rehin aldığımızı söyleyeceğiz''bir şeyler daha söyledi ancak onu dinlemedim.Babamın umrunda bile olmazdımki.Adama doğru döndüm.Konuşacaktımki vazgeçtim.''Şimdilik seni yalnız bırakıyoruz''dedi ve iki adamla birlikte odadan çıktı.

Pantolonumun arka cebimden bir çakı çıkartım.Ve elimdeki ipleri kesmeye başladım.Ancak elimi öyle sıkı bağlamışlardıki muhtemelen bileklerim kesilecekti.Uzun uğraşlar sonucunda bir elimi ipten kurtardım.Daha sonra ise öbür elimi kurtardım.Daha sonra ise ayaklarımı ipten kurtardım.

Odayı inceledim masa vardı.Masanın üzerinde ise ilk yardım seti.İçini açtım.Pansuman yapacak vaktim olmadığı için sargı bezi çıkartım.Sargı beziyle bileklerimi sardım.Bir havalandırma olduğunu gördüm.

Masaya çıktım.Bıçağımla havalandırmanın çivilerini söktüm.İçerideki pervaneyi gördüm.Ayağımla pervaneye bir tekme savurdum.Anında kırıldı.Havalandırmaya girip ilerlemeye başladım.Bir süre sonra çıkışı buldum.Ancak seslerde gelmeye başladı.

''Abi Eftal az önce buradaydı''dedi.Yokluğum fark edilmişti''Kaçmış''dedi adam.Havalandırmayı kırıp dışarı çıktım.Bir sokağın arkasıydı.Bir taksiye binip oradan uzaklaştım.

                                    ♟

Uyanır uyanmaz banyoya gidip duş aldım.Tek başıma yaşıyordum.Duştan çıkınca saçlarımı kuruladım.Daha sonra ise odama gittim.Çiçekli bir elbise giydim.Beyaz bir çanta taktım koluma.Son olarak ise beyaz topuklu ayakkabılarımı giydim.Evden çıkıp işe gittim.

Gözler Yalan Söylemez (Piyon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin