Selammm.
Öncellikle bölüm paylaşmıyorum artık.
Kitap zaten okunmuyor.
Muhtemelen bir kaç bölüme kitabı bitireceğim.
İyi okumalar💕
NOT;DÜZENLENDİ!
Biz insan oğlu söylediğimiz kelimeleri.Kurduğumuz cümleleri.Sakinken düşünmüştük.O an ağzıma geldide öyle söyledim diye bir şey yoktu.
Biz insan oğlu öfkelenince kimseyi tanımayan canavarlardık.
Çoğumuz inkar ederiz.'Hayır ben öyle bir insan değilim'ama öyle bir insanız.'Diğerleri öyle olabilir ama ben olamam'hayır hepimizin damarında bir canavar kanı var.
Canvarı istemesek bile.O canavar elbet bir gün bizi ele geçirir.
Sabahın ilk ışıklarında gözlerimi açtım.Aradan tamı tamına bir buçuk ay geçmişti.Boşanma davası açılmıştı.
Duş aldım.Hemen ardından dolabımın karşısına geçtim.Siyah sade bir elbise giydim.
Saçlarımı kuruttum.Ardından kabanımı giyerek evden çıktım.Arabama bindim.Arabayı şirkete sürdüm.Bugün oldukça yorucu olacaktı.Bir çok şirketle beraber ortak bir toplantı düzenlenmişti.Onun ardından ise bir davet.
Şirkete vardığımda odama çıktım.Karşımdaki manken askısının üzerindeki elbiseye baktım.Yeni sezon için oldukça iddialıydı.
Odama yerleşip elbise ile ilgili bir kaç şey ayarladım.Elbise balık şeklinde olduğu için bazı şeyler ters gitmişti.Kısa sürede istediğim bir görüntü ayarladım.
Eserime hayran hayran bakarken kapı çaldı.''Gel''dedim.Kapı açıldı.Gelen Utku idi.Kapıyı kapadı.Elbisenin önünden çekildim.Boğazımı temizledim.
''Karşınızda yeni sezonun ilk parçası''dedim.İçten bir şekilde gülümsedi.
''Eşsiz bir parça''aniden kaşlarını çattı''Eldivenleri var mı?''kafamı iki yana salladım''Beyaz eldivenle daha güzel bir parça olacaktır''gülümsedim.
''İyi fikir''
''Akşamki davete katılacak mısın?''dedi.
''Mecbur,anlamıyorumki davet nerden çıktı.Orda insanların sorularına iki saat cevap vereceksinde-''sözümü kesti.
''Bende gelmek istemiyorum birimiz gitmesek diğerimiz sorulacak ikimizde gitmesek olmayacak''diye homurdandı.
''Ay bi de pırlanta tasarım yeni koleksiyonunu göstericekmişmişte''iç çektim.Bana doğru bir kaç adım attı.Neredeyse dibimdeydi.
''İş hayattının zorlukları tatlım''diye homurdandı.Bir süre sıhbet ettikten sonra birlikte şirketten çıktık.Eve gittim.Dolabımı açtım.Ne giyeceğim diye düşünmeye başladım.En sonunda bir elbise giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözler Yalan Söylemez (Piyon)
RomanceHiç sevgi görmemiş kız.Eftal... Babasından çocukluğunun intikamını almak için daha adını bile bilmediği bir adamla evlenir.Peki şimdi neler olacaktı? Kitapı düzenliyorum.Mantık hataları en kısa sürede giderilecektir.