Selammm.
Nasılsınız efenim.
Bölüm umarım beğenirsiniz.Oy vermeyi unutanın gece rüyasına giriyorum😈
İyi okumalar🥳
NOT;DÜZENLENDİ!
Sıradan bir sabaha gözlerimi açtım.Yatağımdan kalkıp hızlı bir duş aldım.Duştan sonra giyinip aşağa indim.Yaklaşık bir haftadır bu evdeydik.Nedeni hakkında hiç bir fikrim yoktu.Kimse dışarı çıkmıyordu.Arel telefonuma el koymuştu.Ona sahte bir evlilik yaptığımız için telefonuma el koyma hakkı olmadığını söylemiştim.Ancak beni umursamamıştı bile.Mutfağa geçtim.Bir bardak su içtim.Arkama döndüğümde bir yüzle karşılaştım.Neredeyse dibimdeydi.Demir.
''Olum in misin cin misin?Bir anda öyle ortaya çıkılır mı?''baş parmağımla dişlerimi hafif öne iteleyip korktuğumu gösterdim.Güldü.Evet evet güldü.
Demek ikisi bi arada.
İç ses adam kahve değilki.
Doğru.
Masaya oturdu.Hemen karşısında laptopu vardı.Ve her zamanki gibi takım elbiseliydi.Bu adamın giyecek tek kıyafettinin takım elbise olduğuna yemin edebilirim.Ancak kanıtlayamam.
Çay içtiğini fark ettim.Şaşkınlıkla gözlerimi açtım.Kameradan yüz ifademi görmüş olmalıki konuşmaya başladı.
''Uzaylı görmüş gibi bakmayı kes''sesi oldukça ciddiydi.
''S-sen i-ilk d-defa''kendimi düzeltim''İlk defa bira yerine çay içiyorsun''iç çekti.
''Sabah sabah bira içecek halim yok ya''Adam haklı dağılın.
Bir şey demeden merdivenlere yöneldim.Daha sonra ise mutfağa geri döndüm''Telefonumu ne zaman alabileceğim Arel Demir Soğukan Beycim?''kaşlarını çattı.Toplantı başlamadığı için rahat rahat konuşabilirdi.
''Bu telefon aşkının nedenini anlamıyorum''Ulan gerizekalı.Hani bende insanım ya.
''Biliyorsun benimde seninki kadar büyük olmasada bir şirketim var''
oMg DoMAtES ÇoRBasıĞğğĞğ.
''Eee''iç çektim.
''Toplantım var bugün.Toplantıya normalde gitmem lazım''ona küçümser bir bakış attım''Sen panorayak olduğun için telefondan erişmem lazım''kaşlarını çattı.Çokta fifi.
''Eftal o ağzını topla.Karşında arkadaşın yok senin''yapmacık bir gülüş attım.
''Karşımda arkadaşımda yok.Tanıdığımda yok.İyi biride yok.Beni günlerdir burda tuttan bir manyak var''ayağa kalktı.İşaret parmağıyla kapıyı kapattı.
''Sonra konuşcağız Eftal Soğukan hanım''öfkeyle nefesimi soludum.Odama gittim.Kendimi yatağa attım.Bu adamı dışardan görenler çok iyi biri olduğunu düşünüyordur.Ancak tam tersiydi.Yakışıklı ve seksiydi ancak içi hiç öyle değildi.
Biraz uyudum.Uyandığımda aşağı indim.Mutfağa gittim.Bir şeyler hazırlamaya başladım.Salondan gelen sesleri dinlemeye başladım.
''Arel biz bu kızı buraya getirip hata yaptık''bu sağ kolu idi.
''Umut onu buraya getirmesem babası onu öldürecekti''duraksadım.Umut güldü.
''Ama sen yine onu babasına vereceksin''hepsi.Bir oyun muydu?
''Abi sen bu kızı kullanmak için yanına aldın.İntikam için değilki''dedi Umut.''Umut ben bir şey yapıyorsam bi bildiğim vardır''dedi Demir sert sesiyle.
Ben burda duramazdım.Burda hayatım tehlikedeydi.Demir'in babamdan neden kaçtığımı biliyordu.Çocukluk travmalarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözler Yalan Söylemez (Piyon)
RomanceHiç sevgi görmemiş kız.Eftal... Babasından çocukluğunun intikamını almak için daha adını bile bilmediği bir adamla evlenir.Peki şimdi neler olacaktı? Kitapı düzenliyorum.Mantık hataları en kısa sürede giderilecektir.