Selammmm.
Hasta halimle size bölüm yazıyorum.
Değerimi bilen kim?😒
Neyse size trip atmayacağım.
Oy verirseniz sevinirim.
İyi okumalar💕💕💕NOT;DÜZENLENDİ!
Aradan bir ay geçmişti.Arel'le aramız iyiydi.Gereksiz yakındık.Şirketi tekrardan açmıştık.Her şey normale dönüyordu.O numaranın kim olduğunu öğrenememek günden güne daha çok sinirlerimi bozuyordu.
Araştırmalarım sonucunda Timsah diye bir adam olduğunu öğrendim.Lakabı buymuş.Adam sadece düşmanlarına bulaşırmış.
Ben cennetliğim ayol💅🏿💅🏿💅🏿
Önümdeki kanıtlara baktım.Kimdi bu adam?
Ve en önemlisi benden ne istiyordu?
Dayı sen bizden ne istiyon?
Kapı çaldığında elimdeki kağıtları dolabıma koydum.
''Gel''diye seslendim.
Kapı açıldı.Arel gelmişti.Ardından kapı kapandı.
''Kaç saattir odandan çıkmıyorsun''diye soludu.Kaşlarını çattı''Bir sorun mu var?''tebesüm ettim.Kafamı iki yana salladım.
''Hayır,hayır''dedim.
''O zaman neden aşağı inmiyorsun?''
''Şimdi incektim''kapıya yöneldim.Tam aşağı incekken.
''Sende bi haler var ama çözemedim''onu duymamazlıktan geldim.
''Bugün işe gidecek misin?''diye sordum.Salona geçtim.Koltuğa oturdum.Karşımdaki tek kişilik koltuğa yayıldı.
''Hayır,sen?''diye sordu.Kafamı evet anlamında saladım''Bugün pazar işe gitmen saçma olmaz mı?''doğru.
''Aaa''dedim yalancı bir şaşkınlıkla.Göz ucuyla yüzüne baktım.Oldukça ciddi bir ifade takınmıştı yüzüne''Tamamen aklımdan çıkmış''
''Ben duş alıcağım''ayağa kalkıp yukarı çıkmıştı.Bir saat sonunda ayağa kalktım.Çoktan inmiş olması lazımdı.Yukarı çıkıp banyoya gittim.İçeriden ses gelmiyordu.Odalara baktım yoktu.En son kendi odama baktım.
Oradaydı.
Elinde sakladığım kağıtlar vardı.Direk içeri girdim.Elinden sertçe aldım kağıtları.Yüzünde her zamanki gibi sert bir ifade vardı.
''Ne yapıyorsun?''dedim yüksek bir ses tonuyla.Konuşmadı.Çenesini sıkmıştı''Arel sana soruyorum''gene cevap vermeyince cevap verdim''Sana ne yaptığını soruyorum!''
''O adama aşık mısın?''diye sordu.Gözlerimi dehşet içinde açtım.
''Arel ne saçmalıyorsun''
''Timsah denilen adama aşık mısın diyorum''bağırmamıştı.Kükremişti adeta.Gözlerimi yumdum''Yavrum soruma cevap ver tartışmayalım''
''Aşığım desem ne yapacaksın?''gözlerimi açtım.Tepkisini ölçüyordum.
''Sen o Utku denilen piçe aşıktın pardon''diye düzeltme yaptı.
''Arel ne saçmalıyorsun?Şizofren misin?''kahkaha attı.Kafasını iki yana saladı.
''Lan sen benim ne kadar güçlü bir adam olduğumu bilmiyor musun?''odada dolanmaya başladı.
''Senin gücüne nasıl geldi olay?''diye soludum.
''O Utku denilen piçi konuşturtmadım ben sanıyorsun.Senin ona olan aşkını anlattı.Dedimki artık o evli bir adama böyle şeyler hissedemez''kaşlarımı çatmış bir şekilde onu dinliyordum''telefonunu kontrol ettiğimde dediği her şeyin gerçek olduğunu gördüm''
İzinsiz telefonumu mu karaştırmıştı o?
''Sen benim telefonumu mu karıştırdın?''
''Başka çare bıraktırmadın''
''Arel biz gerçek bir evlilik yapmıyoruz''dedim kelimeleri üzerine basa basa.
''Benim soy adımı taşıyorsan karıştırırım istediğimide yaparım''
Tanrım bu adam neden bu kadar dik kafalı?
''Sen bu soy adını taşıyınca istediğin her şeyi yapabileceğin kadınlardan mı sanıyorsun beni?''elimi saçıma daldırdım''Yok öyle bir dünya''
''Ben öyle bir şey mi dedim?''
''Otur sakin sakin konuşalım''dedim öfkeden delirmek üzere olan sesimle.
Beni dinlemeden odadan çıktı.Kapıyı ardından kapattı.Kapıyı öfkeyle açıp çalışma odasına girdim.
''O kapıyı yüzüme kapayınca gölge gösterisi yaptığını mı sanıyorsun sen?!''her zamanki gibi bira bardağı elindeydi.
''Eftalim,canım,güzelim,sinirlerim bozuk sonra konuşalım mı?''saçlarının ıslak olduğunu yeni fark ettim.
''Hayır Arel bey madem konuyu açtınız şimdi konuşacaksınız''
''Peki''bardağına birasını koyarken konuşmaya başladı.
Bu adam bipolar.
''O Timsah denen adam en büyük düşmanım ve senin bunu bilmiş olman lazım.Bilmiyorsanda kocacığına aöyleyecektin''dedi sakin kalmaya çalışan sesiyle''İkinci olarak o Utku denen piç sana arkadaş gözüyle bakmıyor''dedi ve ekledi''Ve sende öyle''
''Seni kendime yakın görmediğim için söylemedim''sertçe yutkundu.Yutkunma sesi odada yankılanmıştı adeta''Utku'nun bana hangi gözle baktığı umrumda bile değil''kapıya yönelecektimki konuşmaya başladım''Ha bi de''arkama dönüp ona baktım''Sözleşmenin ilk maddesi,kişi hayattını istediği gibi yaşayabilir,madde ikide şöyleydi,kişinin hayattında kim olursa olsun diğer birey karışmayacaktır''
''Onur diye bişey vardır''dedi''Ben diyorumki her ne olursa olsun kötü biri gibi olmamak için karımı aldatmam''güldüm.
''O senin kendi görüşün,ayrı yetten sen zaten kötü birisin''cevap vermesini beklemeden odama geçtim.Kapım sertçe açıldı.
''Yeter ama''dedi.Kocaman olan eliyle kafasını gösterdi''Burama kadar geldi''gözlerimi ona çevirdim.
''Bana ne be senden''
''Eftal böyle davranmaya devam edeceksen bitirelim bu işi''alayla güldüm.Ona doğru bir kaç adım attım.
''Bence bu işi bitirmeliyiz''yüzümdeki alaylı ifade silindi''zalim bir adamla evli kalmaya devam edemem''anlamayan gözlerle ifadesizce gözlerime bakıyordu.Cebimden telefonumu çıkartım.Galerime girip videoyu başlattım.Arel'in öldürdüğü kişilere çektirdiği işkenceler ve daha beter şeyler.Videodan sonra başka bir video açıldı.O da bittikten sonra telefonumu kapattım.
''Ne kadar zalim bi adamla evliymişim ben''
''Bu videoları nerden buldun?''
''Şu an tek derdin bu mu?''ellerini avuçlarıma aldım''Bu elleri yıkasanda kessende bu eller bir katille ait''
''O ben değilim''ellerimi çektim.
''Hayır o sensin''parmağımdan yüzüğü çıkartım.Avucuna bıraktım''Ama artık katilliğine devam et umrumda değilsin''bavulumu alıp eşyalarımı bavulun içine koymayı başladım.Fırlatmak koymak sayılıyorsa.
''Kızım sen benden ne bekliyorsun?Adam öldürmeyen bir köpek mi?''
''Evet''sustu.Eşlarımı valizime yerleştirdim.Üzerime montumu geçirdim.
''Küçük bir olayı abartıyorsun''üzerine doğru yürüdüm.
''Lan sen mal mısın?Sen katilsin en basitti''valizimi aldım aşağı indim''Bu abartmaksa''dedim.İçeri Sağ kolvuğu girdi.
''Yenge nereye?''dedi.
''Sana ne be''
''Sen mi katilsin?''dedi Arel.Yanımıza gelmişti''Hayır o zaman ne istiyorsun amına koyayım''diye kükredi.
''Abi noluyor''dedi sağ kolcuğu.
''Burak siktir git şuan sırası değil''onlarını dinlemeden evden çıkıp gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözler Yalan Söylemez (Piyon)
RomanceHiç sevgi görmemiş kız.Eftal... Babasından çocukluğunun intikamını almak için daha adını bile bilmediği bir adamla evlenir.Peki şimdi neler olacaktı? Kitapı düzenliyorum.Mantık hataları en kısa sürede giderilecektir.