buna, asa cum v-am promis, uitati aici primul capitol din aceasta carte. sper sa va placa, iar noi sper sa ne vedem maine cu un alt capitol dintr-o anume carte. i purple you !!!
Intr-o lume in care raul si binele domina peste toti, intr-o lume in care binele nu castiga, si raul nu pierde intotdeauna. In acea lume existau doua neamuri sau mai bine spus doua specii de vietuitoare mistice care convietuiesc cu oameni in lumea oamenilor sau in lumile lor, acestea fiind Raiul si Iadul, doua lumi total parelele, dar de ce spun asta, pai hai sa vedem.
Jungkook( demon): egoist, lacom, paracios,mistocar, rautacios, a fost invatat de parinti lui ca ingerii sunt niste fiinte dezgustatoare care trebyie sa moara si din aceasta cauza acesta uraste foarte mult ingerii si tot ce tine de ei, uraste animalele, lucrurile colorate si si tot ce tine de sarbatori precum Craciunul, Pastele etc. (deoarece, asa cum zice el "de craciun trebuie sa fi mai bun si la fel si de pasti, iar mie nu mi place asta )
Jimin( inger): bun, darnic, sufletist, iubitor, de incredere, adora animalele( si cand zic asta chiar nu exagerez, efectiv le divinizeaza), adora culori precum( galben, portocaliu, rosu, albastru deschis, verde deschis, auriu, argintiu si in special adora roz si alb , desi este non culoare), adora sarbatorile precum Craciunul, (deoarece, asa cum zice el " cel mai mult imi place de sarbatori ca pot sa fac fapte bune fara ca cineva sa ma intrebe de ce fac asta )
Deci, acum vedeti care este diferenta dintre Rai si Iad, eu sper ca da. Asa ca hai sa trecem la adevarata povestire.
pov. persoana 1
Buna, sunt Park Jimin, fiul regelui ingerilor si si fiul cel mic, dupa cum v-am spus sunt Jimin, dar cunoscuti imi zic si Jiminie, ceea ce mi se pare foarte cute.
Astazi este ziua in care fac 18 ani si am si eu insfarsit voie sa plec in lumea oamenilor, deoarece am auzit de la fratele meu Namjoon ca este foarte genial si frumos acel taram si visez sa merg acolo de 4 ani de zile, mai bine zis de cand Namjoon a mers prima data si mi-a povestit despre acel loc.
Tesa(menajera): Jiminie, hai piticule, fratele si parinti tai te asteapta, sti ca astazi vei merge pe pamant, nu? Doar nu ai uitat.
Jimin: Cum sa uit Tesa. Astept acest moment de 4 ani de zile.
Tesa: Pai atunci hai jos. Nu te lasa asteptat prea mult.
Jimin: Bine.
La parinti
Jimin: Mami, Tati, Joonie. spune si se apleaca in semn de respect.
Tatal: Fiule, insfarsit ai si tu 18 ani si ai voie sa mergi in lumea oamenilor, de asemenea si voie si sa-ti pui o dorinta.
Jimin: O dorinta?
Namjoon: Da, Jiminie. Si eu am avut dreptul la una, la fel cum au avut si parinti nostri.
Tatal: Da, fiule. Asa ca ce sa fie? Aur, argint, bijurerii, haine, o vacanta intr-o lume paralela sau pe pamant, poate in Rai, orice ar fi sa nu aud de Iad, inteles?
Jimin: Nu, tati, nu vreau niciuna din astea, tot ce vreau eu este sa-mi continui studiile si daca vreau dupa studii si viata pe pamant, printre oameni. Asta este tot ce doresc.
Tatal: Nu stiu ce sa zic fiule, nu cred ca este o idee asa de bune, deoarece acolo exista si demoni care ar da orice sa puna mana pe un inger asa de firav ca si tine.
Mama: Haide Henry, nu este ca si cum noi nu tot acolo ne-am intalnit si am continuat facultatea.
Tatal: Da, Margaret, dra nopi ne aveam unul pe celalalt, el este singur si nu are pe nimeni.
Mama: Da, dar daca ar merge Jinie, iubitul lui Namjoon cu el? Pana la urma si el vrea sa-si continue studiile acolo, asa ca nu vad nicio problema, deoarece la aceasi facultate vrea sa dea si el din cate am inteles.
Tatal:Bine, dar am cateva conditii, altfel nu mai vezi niciodata pe pamant.
Jimin: Da, tata.
Tatal: Fara petrecareli prin cluburi, fara bautura, fara tigari, fara droguri si in special fara demoni, adica nu stai pe langa ei, nu vorbesti cu ei si nu te imprietenesti cu ei, si stai numai cu Jin, oriunde ai merge.
Mama: Haide Henry, exagerezi si tu acum, de parca nu ai fost si tu in locul lui, lasa-l macar sa se distreze, adica sa mearga la asa zisele petrecareli, dar fara sa bea alcol sau ceva, doar sa se distreze.
Tatal: Bine, dar fara altceva si ce am amintit, si inca ceva, nu te forta sa ai doar zece pe linie, asa cum ai facut in Rai, ok. Sti ca nimeni nu este perfect. Asa ca te rog, nu mai sta pana noaptea sa faci teme si odihneste-te, ok?
Jimin: Ok, tata, dar sa sti ca nu promit nimic legat de scoala.
Tatal: Bine, fiule. Acum dute si fati bagajele, doarece maine te muti pe pamant.
va urma
So asta a fost si primul capitol din aceasta carte, sper ca va placut, iar npoi ne vom revedea maine cu alte povesti nebne de-ale mele. i purple you!!!
831 cuvinte
!!!capitol needitat!!!=>Poate contine greseli garmaticale sau de exprimare
CITEȘTI
O viata de adolescent//VOL I//Jikook
RomanceÎntr o lume în care binele si raul domina în întregime, un demon și un înger umblau undeva pe pământ, mai exact Coreea de Sud, deoarece familiile lor i-au trimis sa termine scoala și sa-si descopere drumul în viata, dar ce se va intampla când aceșt...