cap 19

10 1 2
                                    

Hey, am revenit cu un nou capitol din aceasta carte. Va anunț ca s-ar putea ca dupa ce voi termina cartea asta sa fac și partea a 2 a, nu sunt sigura, adică încă nu știu despre ce sa fie, dar vedem. Cine știe. Spor la citit.

Din cap anterior

Yg: Iubirea mea, ce s-a întâmplat? De cw alergi asa?

Tae: Yoongi trebuie sa vorbim ceva important în legătură cu farti-tu.

Yg: Frati-mio. S-a trezit.

Tae: Da, dar nu asta este important acum. Spune si incepe sa ii povestească tot ce s-a întâmplat de când a plecat acesta în Iad.

Yg: Nu ca asta nu are cum sa fie frati-mio .Este mai prost decât ma asteptam eu sa fie. Spune si își i-a tot ce are nevoie, întorcându-se pe Pamant ca să își caute fratele și sa vb cu el.

Din acest capitol

Pov yg

După ce am auzit ce a făcut prostul de frati-mio iubitului lui, după câte a facut acesta pentru el și după câte a riscat cu familia lui, plus ca ii poarta și copilul in pântec. Eu daca a-si fi în locul lui a-si  fi cel mai fericit om di  lume, dar din păcate nu este posibil, deoarece Tae este infertil, nu ca nu ar fi un omega, doar ca este infertil.

După ceva timp am ajuns la casa de pe pământ și am întrat inauntru, unde nu etse nimeni, asa ca strig și îl aud pe Jk de sus

Yg: Unde esti ma, Prostule.

Jk: Ce vrei ma, handicapatul. Ce ti-am facut

Tae: Stai, iti aduci aminte de Yoongi?

Yg: Atâta ii trebuie. Dar de ce sa nu-si aducă aminte de mine?

Tae: După ce s-a trezit din coma nu-si mai amintea de nimeni, nici macar de Jimin, care saracul și acum suferă i urma prostiei ăstuia, dar se pare ca i-a revenit ceva din amintiri, posibil doar cele din copilărie. Dar unde e Jimin?

Jk: Nu știu, a fugit plângând de aici, cel mai probabil cred ca este jos, deoarece am auzit scarile.

Tae: Ok, ma duc eu sa-l caut.

Yg: Ok.

Pov Tae

Cobor jos unde încep sa-l strig pe Jimin, dar nu aud niciun raspuns, dar niciun raspuns din partea lui, m-ai strig odată, dar nimic, asa ca încep sa-l caut. În living nu era clar ca altfel îl vedeam, în bucătărie nu, în camera die oaspeți nu, ma duc și la baie, incerc sa deschid ușa, dar era închisă, deci nu avea cine altcineva sa o închidă decât Jimin

Tae: Jimin deschide ușa, te rog. Spun, dar niciuj raspuns.

Tae: Jimin, dacă nu deschizi ușa i sparg. Dar tot niciun raspuns nu primesc.

Tae: Bine, atunci o sa sparg  spun și sparg ușa, întru înăuntru, dar nu vad pe nimeni. Târg perdeaua de la cada, văzând ca aceasta este strasa, crezând ca Jimin e acolo. Și ce sa vedeți, Jimin chiar era acolo, leșinat și având niște firișoare de sange care i se prelinge de la cap.

Tae: Yoongiiii, vino repede. L-am găsit pe Jimin si nu arata deloc bune. Strig după acesta si il vad cum coboara jos lalaturi de Jungkook

Jk: Cum s-a intamplat asta? Spune acesta în timp ce ii se prelungească niște firișoare de lacrimi din ochi, gandindu-se de ce plânge și mai ales pentru un inger, dar nu plângea creierul lui, de fapt și de drept inima lui era cea care il.plqngea pe Jimin.

Tae: Hai Yoongi, ajuta-ma și cheama ambulanta. Spune si Yoongi asa face.

Peste ceva vreme vine ambulanta, îl ia pe Jimin, iar eu cu Yoongi ne undreptam spre masina ca sa-i urmărim către spital, dar înainte sa plecam.

Jk: Vreau sa vin și eu. Spune acesta cu lacrimi în ochi.

Yg: Dar parca nu îl voiai pe Jimin în viata ta.

Jk: Da, dat pentru nu știu ce motiv asta simt sa fac acum. Spune, iar Yoongi da din cap și îl ajuta sa urce în masina.

La spital

Pov jk

Ajunși la spital ne ducem pe holul de așteptare, și astepatam ca cineva sa iasă și sa ne spună ceva despre Jimin.

Peste o ora iese o doctora din salon

Dr: Bună ziua! Cine este cu domnul Kim Jimin.

Jk: Bună ziua! Noi suntem. Cum este?

Dr: Acesta este bine, dar din păcate am realizat ca bebelușul are o problema grava.

Jk: Va rog spuneti-mi ca etse o gluma.

Dr: Din păcate nu.

Va urma

So, am postat încă un capitol. Sper ca va placut. Daca va placut, m-ar ajuta foarte mult daca a-ti eecomanda si altora cartea mea si a-ti da o inimioara daca apreciati ceea ce scriu. Bye!!💜💜💜

!!!cap needitat!!!
!!!posibile greșeli gramaticale!!!

O viata de adolescent//VOL I//JikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum