cap 18

15 1 0
                                    

So, am revenit cu un nou capitol din aceasta carte. Sper sa va placa si m-am gândit ca m-ar ajuta si mai mult sa mai scriu astfel de carti dacă a-ti aprecia capitolele și a-ti distribui recomanda și altor fani bts aceasta carte, bine asta doar dacă vreți. Sper sa va placa si spor la citit.

Din cap anterior

J: Jonnie, lasa-mi viitorul sot  si tatal capilului meu în pace.

Jk: Viitorul sot?Tatal copilului?......Ahhh capul meu. Spune si își pune mainile la cap.

Din acest cap

J: Kookie, ești bine. Spune acesta îngrijorat, vazandu-si iubitul în aceasta stare.

Jk: Ahhhh....faceti-l sa termine, va rog. Ma doare rau. Spune țipând, apoi lesina.

J: Kookie, ramai cu mine, iubire. Aduceți un doctor. Striga acesta la ceilalți, iar Namjoon iese sa caute un doctor.

Pov jm

După ce a venit doctorul, i-am spus ce s-a intamplat și a spus ca a avut un moment în care niște amintiri i-au revenit. Apoi, am mai vorbit despre externare și a spus ca în doua zile poate sa-l externeze și sa meargă acasă, iar eu am fost atât de fericit, nici parca nu-mi venea sa cred ca trăiește și se va face bine, atâta ca nu se știe dacă va mai putea merge vreodata.

După 2 zile

Pov jm

A venit ziua externarii și bineînțeles ca am mers acasă la el, unde l-am așezat în pat și l-am învelit mai rău decât pe un bebeluș, apoi i-am adus mancarea

J: Uite, iubire. Ti-am adus sa mănânci. Spune acesta drăgălaș.

Jk: De acte ori ti-am spus sa nu-mi mai spui iubire, nici macar nu te cunosc și chiar dacă te-as cunoaște ești bărbat și eu nu sunt gay și plus ca la faza cu copilul, nu este posibil, deoarece, având în vedere ca nu sunt gay asta rezulta ca nu as acea cum s-o fac vreodata cu tine, poate doar dacă sunt beat. Se rasteste acestala jm.

J: Te rog nu mai tipa și hai sa vorbim civilizat. Spune acesta mai,mai sa plângă.

Jk: Si ce ai degand sa -mi spui? O alta minciuna de-a ta?

J: Iți jur ca nu te mint. Te rog ai încredere în mine.

Jk: Si de unde știu eu ca tu nu ma minți, ingerule?

J: Nu mint, pentru ca nu pot.

Jk: De ce?

J: Pentru ca, asa cum ai zis și tu, sunt un inger, și îngeri nu pot minții.

Jk: Si vrei sa te cred?

J: Nu cred ca ma vei crede, dar îți zic sincer ca nu te mint.

Jk: Poți sa-mi juri asta?

J: Nu pot sa fac nici asta, decât la nunta când juri loialitate eterna celeilalte persoane cu care te căsătorești, în rest nu pot face nici asta.

Jk: Atunci nu te cred. Inger prost ce ești. Spune, iar Jimin fuge plângând din camera si se duce la baie, un se încuie în ea.

Pov yg

Sunt la palatul demonilor, alături de mama și de tata, semnând niște foi și planificand toate pregătirile pentru încoronare, iar în acest timp, apare Tae, alergând spre mine .

Yg: Iubirea mea, ce s-a întâmplat? De cw alergi asa?

Tae: Yoongi trebuie sa vorbim ceva important în legătură cu farti-tu.

Yg: Frati-mio. S-a trezit.

Tae: Da, dar nu asta este important acum. Spune si incepe sa ii povestească tot ce s-a întâmplat de când a plecat acesta în Iad.

Yg: Nu ca asta nu are cum sa fie frati-mio .Este mai prost decât ma asteptam eu sa fie. Spune si își i-a tot ce are nevoie, întorcându-se pe Pamant ca să își caute fratele și sa vb cu el.

Va urma

So, un nou cap, c-am scurt, dar am stabilit sa ma opresc aici, deoarece asa am stabilit ca este mai bine. Eu sper ca va placut, dacă va placut, ar fi frumos din partea voastră sa-mi răsplătiți munca cu o apreciere și de ce nu și un comentariu sau ceva. Bye!!!💜

!!!cap needitat!!!
!!!posibile greseli gramaticale!!!

O viata de adolescent//VOL I//JikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum