Hey, asa cum am zis azi vine un nou capitol din aceasta carte, so sper sa va placa, asa ca va las cu capitolul.
Din cap anterior
Jk: Da, si eu ma duc sa ma agat o persoana, efectiv pistiul mi-a dutrus tot cheful de viata cat timp mi-a povestit despre pogramul lui. Cum dracu sa nu se duca si el sa se distreze nicaieri, doar sa stea toata ziua si sa invete.
Yg: Ce naiba vrei de la un inger. Inf, eu ma duc sa gasesc aia, iar tu distractie placuta cu ce faci tu.
Jk: Hai mersi.
Dupa ce Yoongi a plecat sa faca rost de o potiune, eu m-am dus la un club care am auzit eu ca este fragventat cel mai des de bunaciuni si bineinteles ca am mai petrecut o noapte de vis cu una, intorcandu-ma acasa pe la 4, ca am zis sa nu stau chiar atat de mult pentru ca maine trebuie sa imi pun planul in actiune.
Din cap de azi
Ziua urmatoare(pov. jk)
Ziua urmatoare ma trezesc fresh si gata sa-mi duc planul la bun sfarsit, acesta fiind:
1. Ii omor toti pasnici folosind potiunea de la Yoongi ca sa-i pot vedea
2. Merg cu el in oras dupa ore la un suc si de acolo imi arat talentele( nu vreau sa dau spoilere )
Asa ca ma pregatesc si merg la scoala, intru in clasa si il vad stand in banca, asa ca ma duc la el si ma asez in banca.
Jk: Ce faci dulceata, esti gata de iesirea noastra de azi? spun si il vad rosind.
J( mind): Doamne ce dragut este cand ma porecleste dulceata, efectiv simt o emotie ciudata care imi trece prin corp, oare asta este iubirea?
Jk: Ce, ai ramas fara cuvinte? spun cand il vad ca nu zicea nimic si se gandea\
J: Da, sunt pregatit, dar tu?
Jk: Intotdeauna am fost.
J: Ok...
Au vorbit ce au mai vorbit, dupa care a venit profesorul
Dupa ore( pentru ca sigur va voi plictisi, daca nu trec direct la asta )
pov Jk
Dupa ore imi iau ingerul sau mai bine zis victima si o scot la un suc, care cred ca o sa fie prima si ultima intamplare fericita de genu prin care va trece. Chiar imi pare rau de el, dar nu mai suport Pamantul asta de cct, asa ca nu am ce face, trebuie sa imi duc misiunea pana la capat.
Jk: Si unde vrei sa mergem?
J: Nu stiu prea multe locuri de aici, asa ca propune tu ceva
Jk: Hai sa mergem la Lies, cred ca iti va placea .
J: Nu știu ce sa zic, nu imi suna prea bine numele
Jk: Nu-ti face griji, doar numele eare de el.
J: Ok, pai atunci hai.
De fapt ce nu știa ingerul era ca acesta nu este un loc prea dragut unde sa stai, ci mai degeaba un club plin de demoni, care a mai fost fragmentat zilele astea de Jk.
Ajunși la club, au întrat inauntru, iar Jk a vorbit cu unul pe o limba necunoscuta îngerului, iar acesta i-a dus la locul vip, unde nu era nimeni altcineva decât ei doi
J: De ce m ai adus aici?
Jk: Nu-ti face griji, aici este locul vip și te-am adus aici pentru ca vreau sa stam doar noi doi fără sa nu fim deranjați de nimeni, spun apoi apăs pe un buton, iar în nici 4 minute apare un demon de-al meu, căruia ii spun la ureche sa ne aducă doua sticle de lichior, apoi ii dau un plic de praf alb( cred ca toată lumea știe ce este în plic), iar apoi ii fac semn ca știe el ce sa facă cu ea, iar acesta aproba și pleacă.
Jk: Si cum ești? Îți place aici? dar acesta dezabroba și cum știam ca nu are voie sa minta, nu ma supăr foarte tare și zic.
Jk: Hey, nu-ti fie frica, te voi apară eu dacă se întâmplă ceva, dar nu are cum sa se întâmple pentru ca acest loc este păzit
J: Ok... spune zâmbind ușor și apoi își lasă capul pe umărul meu, iar în acel moment simt cum îmi bate inima foarte tare, uns sentiment care nu mi s-a mai întâmplat niciodată, dar nu zic nimic și încep sa-i mângâi parul blond care aprope ii venea peste ochi, imbratisandu-l în același timp.
Jk(mind): Ce se întâmplă cu mine, de ce ma de parca regret ceea ce fac, de ce ma simt de parca as vrea sa-l am langa mine pentru tot restul vieții. gândesc, iar apoi vine demonul care l-am rugat sa-mi aducă doua pahare cu alcool și le pune pe masa
X: Alceva mai vreți domnule?
Jk: Da a-si vrea sa iei sticla asta și s-o bei, este în poțiune și dacă vezi niște îngeri ca niște gardieni vreau sa-i extermini,ok? spun eu la urechea demonului ca să nu mă audă Jimin, iar apoi acesta aproba și pleacă.
Ii întind paharul din fata sa lui Jimin, iar acesta îl ia în mana și zice
J: Ce este asta?
Jk: Este o bautura care se bea de cele mai multe ori pe pământ, adică este foarte populara aici, este c-am tare, dar cu timpul o sa simți numai plăcere (Jk(mind): Mama, și eu ce plăcere voi mai simți cu tine în seara asta)
După ce i-am spus pustiului sa o bea, acesta a baut-o, deși se vedea pe fata lui ca nu-i place, iar peste cinci minute deja își făcuse efectul, deși drogurile durau mai mult pana sa-si facă efectul, mi-am datseama ca defapt micuțul a amețit mai mult din cauza alcoolului.
J: Ce se întâmplă cu mine?
Jk: Nimic iubirica mica. Ti-am spus ca vei simți plăcere în seara asta? acesta aproba. Pai atunci vei simți. spun în secunda următoare îl dezbrac, și încep sa îl sarut pe tor corpul, începând cu buzele lui, dar când ajung la gat acesta
J: Ahhh....ce tot faci. spune după ce ii mușc o bucata din piele.
Jk: Promit ca nu-ti fac nimic rău, spun și în clipa următoare îmi dau hainele jos și apoi întru în el cu putere, acesta începând sa tipe și sa zbiere di toți rărunchii de durere, peste ceva timp acomodandu-se cu senzația, din gura lui ieșind doar sunete de plăcere.
După ce a. Terminat, îl învelesc cu greaca mea, dar când sa o pun pe el vad ca langa el o pata de sânge, iar pe obraz parca mi se prelinge o lacrima, apoi îl învelesc și îl strang în brate pe acesta, care adormise instant după ce am terminat cu el, auzindu-l cum geme de durere și spun
Jk: Îmi pare rau iubirea mica, promit ca voi avea grija de acum încolo. spun și ma gândesc la un plan cum sa-i îl conving pe yoongi sa îi spună mamei ca nu vreau sa-l duc duc în Iad, efectiv nu ma lasă inima sa-l rănesc mai mult decât am facut-o deja.
Efectiv acest inger a facut ca inima mea, deși este din gheata sa se topească instat atunci când îl vede sau simte.
Va urma
Oare va avea Kookie crija de micul inger? Oare ce vor zice parinti lui? Ce credeți ca se va intampla cu micul inger?
Sincer sa spun nici eu nu stiu răspunsul la aceste întrebări, dar cu siguranță le vom afla în capitolele viitoare
So, acesta a fost si capitolul 6 din aceasta carte, eu sper ca va placut, iar noi ne vom revedea în cap următor. Byeee!!!!
1200 de cuv
!!!Cap necorectat!!!
CITEȘTI
O viata de adolescent//VOL I//Jikook
RomanceÎntr o lume în care binele si raul domina în întregime, un demon și un înger umblau undeva pe pământ, mai exact Coreea de Sud, deoarece familiile lor i-au trimis sa termine scoala și sa-si descopere drumul în viata, dar ce se va intampla când aceșt...