Buna, am revenit cu un nou capitol din aceasta carte, so sper sa va placa, asa ca va las acest capitol aici.
Din cap anterior
Jk: Si eu sunt nou si cred ca, colegii nostri ti-au spus ca acesta este locul printului Iadului, adica eu.
J: Da, pai, imi pare rau ca ti-am luat locul, as putea sa stau cu tine in banca? spune zambind si uitandu-se la mine foarte angelic si inocent, ceea ce ma facut sa-mi dau seama ca este o victima buna pentru prima mea tinta
Jk: Da, pai poti sa stai, dar sa nu ma deranjezi, clar? spun eu taios.
J: Da... spune acesta, apoi ramane mut.
Va urma
Pov. Jk
Asa ca dupa ce, i-am spus blondului ca poate sa stea cu mine in banca, peste ceva timp a venit si profesorul si a inceput sa predea, dar cum eu nu am venit in scoala asta pentru invatat ci mai mult sa imi duc misiunea pana la capat, in loc sa fiu atent la ora, ceea ce nu prea ma interesa ce zicea ala, am inceput sa ma gandesc la un plan cum sa il atrag pe micut si apoi sa-l fac una dintre victimele mele.
Jk(mind): Bun, deci faptul ca sta cu mine in banca este un avantaj mare, deoarece asa pot sa imi petrec mai mult timp cu el, asa ca ce urmeaza sa fac este ma port mai frumos, ceea ce nu imi sta prea mult in fire, ca sa pot cu timpul sa-i devin prieten si apoimai vedem. gandesc, iar in timp ce eram pierdut in gandurile mele, blondul imi spune.
J: La ce te gandesti?
Jk( mind): Asta este ocazia mea sa ma bag in seama cu el. Ok, bag niste vrajeala si apoi vad cu decurge conversatia.
Jk: Ahhh, pai nu am putut sa nu remarc frumusetea pe care o detii. Efectiv esti foarte frumos. spun, iar acesta incepe sa roseasca.
J: Multumesc. spune si il vad cum isi lasa capul in jos.
Jk( mind): Asta este sansa mea, poate devenim ceva mai mult decat prieteni.
Jk: Nu fi rusinos, sunt doar eu, nu sunt cine stie cine.
J: Nu parca ziceai ca esti printul Iadului.
Jk: Da, intocmai, nu sunt cineva chiar asa de importat, doar nu sunt rege sau viitorul rege
J: Da, dar esti din familia regala sau ma insel?
Jk: Nu te inseli, dar tiam spus eu consider ca nu sunt cineva asa de important.
J: Cum spui tu.
Jk: Bun, acum mai spune-mi despre tine, pentru ca tu sti despre mine ca sunt printul Iadului, deci trebuie sa stiu si eu ceva despre tine.
J: Pai ce sa spun despre mine, sunt Jimin, dar asta cred ca sti, am 18 ani si studiezi la aceasi facultate ca tine, imi place sa cant, sa fac fapte bune, sa dansez, imi plac animalele si imi plac animalele si culorile stridente, precum galben, verde deschis, in general culorile deschise, a si albul, de asemenea m-am mutat de curand in aceasta tara si acest oras pentru a-mi continua studiile ca apoi sa devin inginer mecanic, dupa care sa-mi fac propria firma de masini si sa ma mut detot in acest oras, apoi sa-mi cumpar cu timpul o casa si sa-mi fac o familie.
Jk: Wow, ai planurile bine puse la punct, dar cum pot sa stiu daca ma minti sau nu?
J: Nu mint pentru ca nu pot sa mint.
Jk: De ce ?
J: Pentru ca......pentru ca .....
J(mind): Hai Jimin....inventeaza ceva care sa fie si adevarat, doar nu poti sa-i zici ca esti inger, sti ca nu ai voie.
J: Nu pot pentru ca asa sunt construit eu, nu imi place sa mint si nici nu am incercat vreodata, efectiv sunt o persoana care este 100% de partea adevarului.
Jk: Ok, asta este putin ciudat, dar sa zicem ca te cred, deoarece ai spus ca nu potisa minti.
J: Da. Acum poti sa-mi spui mai multe despre tine?
Jk: Da, dar inainte de asta, am o intrebare.
J: Spune.
Jk: Mai esti virgin? spune acesta curios.(efectiv, hai ca am scris-o si pe asta, sincer a-si minti daca as spune ca nu regret ca scriu asta, dar am decis ca altfel povestea ar fi mai boring, asa ca ce credeti ca va raspunde Jimini)
J: Ce este aia? spune acesta uitandu-se in ochi mei curios.
Jk(mind): E clar, am stras lozul castigator, este inocent, este prostut si pluc ca pare a nu fi asa de trecut prin viata, deci am inceput cu dreptul, daca continui asa, voi putea ajunge cat mai curand inapoi in Iad.
Jk: Iti voi explica cu alta ocazie, ok?
J: Oky!!! spune facend o fata dulce, care m-a imuiat, desi am o inima de piatra, dar noroc ca mi-am revenit la timp
Jk(mind): Bun Jk, dobitocule, nu mai fi un prost si terminati de fraierit victima fara vreo tragere de inima, ok? Hai ca il invit in oras. Cu cat termin mai repede cu el cu atat imi vad mai repede de lata victima.
Jk: So, ce faci in wekend-ul asta, ai planuri?
J: Pai, ma gandeam sa-mi ajut cumnatul cu treburile casnice, pentru ca... (J(mind): Stai nu pot spune ca este insarcinat, asta ar trage la banuieli,nu?)
Jk: Pentru ca ce ?
J: Pentru ca asa am fost invatat, sa ajut oamenii si plus ca locuiesc si in aceasi casa cu el,asa ca nu ii pot lasa lui sa faca toata treaba pentru a nu ar fi respectuos
Jk: Si cine decide ce este respectuos si ce nu este in viata?
J: Pai nimeni, dar cine spune ca nu pot decide eu ce este respectuos din punctul meu de vedere.
Jk: Bine, atunci wekend-ul viitor?
J: Aceasi poveste.
Jk: Si dupa scoala?
J: Cred ca pot, dar doar o ora ca apoi trebuie sa ma duc acasa sa-mi fac temele si sa invat.
Jk: Bun, pai atunci ramane pentru maine dupa ore sa mergem la un suc?
J: Da, asa ramane.
Dupa ore( pov Jimin)
J: Pa Jungkook, nevedem maine.
Jk: Pa dulceata.
J(mind): Mi-a zis dulceata, cat de dragut. gandesc eu in timp ce rosesc, intre timp il aud pe Levi care ma striga din spate, asa ca ma intorc sa vad de ce ma striga
Levi: Jimin, stai.
J: Ce este, Lev.
Levi: Jimin, am ceva important sa-ti spun.
J: Ascult.
Levi: Jimin, nu cred ca este asa bine sa petreci atata timp cu Jungkook, pana la urma este printul Iadului si cine stie cum te joaca pe degete.
J: Levi, asa cum mi-au zis si ai mei, nu toata lumea este cine pare a fi.
Levi: Nu cred ca la asta se referea ai tai, dar fie cum spui tu.
J: Ok, pai eu cred ca voi pleca, pentru ca am multe teme de facut.
Levi: Bine, pa Jiminie! spune si ma ia in brate.
J: Pa, Lev. spune si ii raspund la imbratisare, iar dupa asta ma indept catre casa.
intre timp (pov Jk)
Dupa ce am plecat, pana sa ies din incinta scolii, ma inrc cu fata cate directia unde era Jimin si vad ca vorbea cu noul lui prieten Cu care l-am vazut vorbind si in timpul pauzelor azi, asa ca folosindu-mi puterea de super-auz( gen demonii si ingerii au astfel de puteri), aud tot ce au vorbit.
Jk(mind): Trebuie sa am grija cu aceasta jigodie, daca vreau sa nu imi strice planul.
Va urma
So, acesta a fost si al patrulea capitol din aceasta carte, eu sper ca va placut, iar noi ne vom revedea data viitoare cu un alt capito mirobolant. Byeeeee!!!!
1173 cuvinte
!!!Cap necrectat!!!
CITEȘTI
O viata de adolescent//VOL I//Jikook
RomanceÎntr o lume în care binele si raul domina în întregime, un demon și un înger umblau undeva pe pământ, mai exact Coreea de Sud, deoarece familiile lor i-au trimis sa termine scoala și sa-si descopere drumul în viata, dar ce se va intampla când aceșt...