So, am revenit cu un capitol mai lung, asa cum.am promis. Speria va placa si spor la citit.
Din cap anterior
Dr: Bună ziua! Cine este cu domnul Kim Jimin.
Jk: Bună ziua! Noi suntem. Cum este?
Dr: Acesta este bine, dar din păcate am realizat ca bebelușul are o problema grava.
Jk: Va rog spuneti-mi ca etse o gluma.
Dr: Din păcate nu.
Din acest cap
Jk: Si ce are mai exact? Spun cu o voce tremurândă
De: Din păcate a are autism plus o nedezvoltare corecta a creierului, nu știu câte șanse are de supraviețuire, dar nu foarte mari, asa ca se poate oricând sa se formeze un avort spontan. Acum a-ti putea sa renunțați la el și sa faceți altul pentru a va fi viata mai ușoară sau sa îl păstrați cu gândul ca poate muri oricând în pântec. Și încă ilun lucru, este posibil ca deși va supraviețui pana la naștere, sa aibă probleme și după. Acum este alegerea voastră ce ve-ti face. Spune, iar Jk incepe sa plangaa incontrolabil
Jk: Doamneeeeeee, de ce eu. De ce copilul meuuuu. Acum ce ii voi spune lui Jimin, saracul a trecut prin atâtea. Am fost un prost, trebuia sa-l cred și nu s-a aștept sa-mi spună alții ( la yg se refera, gen nu am specificat, dar în timp ce tae îl cauta pe jimin, yg a vb cu jk si i-a desis mintea)
Yg: Gata frate, totul va fi bine. Puiul va trai. Și dacă nu puteți sa faceți oricând altul.
Jk: Tu nu auzi ce vorbești. Sunt în scaun cu rotile. Nu se știe dacă voi mai putea merge vreodata. Copilul meu poate oricând sa moara, iar tu o tratezi ca și cum nu este nimic grav, plus ca și Jimin este rănit. Spune acesta plângând și începe sa pună în funcțiune scaunul cu rotile și sa se deplaseze la Jimin în salon, lasandu-i pe cei doi demoni în urma.
Pov jk
Intru inauntru și îl vad pe Jimin intins in pat, ma duc langa patul lui și ii iau o mana între a mea
Jk: Of, iubirea mea, am fist un prost. Îmi pare rau, foarte rău. Sper ca ma vei putea ierta. Dacă nu eram asa dw prost, poate nu mai ajungeai în starea asta.
Jk: Te rog, trezeste-te mai repede, deoarece am de luat o decizie foarte importanta despre copilul nostru si nu o pot lua singur. Te rog!
Spune și ii saruta mana, iar apoi pe ușa întra un doctorul.
Dr: V-ati decis pana la urma ce ve-to face cu copilul?
Jk: Nu încă, deoarece as fi vrut sa iau decizia asta alături de soțul meu.
Dr: Din păcate nu cred ca este posibil, deoarece nu se știe când se va trezi și trebuie sa va decideți cât mai putem face avortul.
Jk: Ok, va voi da verdictul intr-o ora. Spune, iar doctorul pleaca, iar apoi acesta iese pe hol unde erau Yg și Tae.
Tae: Cum este?
Yg: Se simte bine?
Jk: Este bine. Despre simțit, nu mi-a spus, nu știu cum naiba nu mi-a spus, poate pentru ca încă sste inconștient.
Yg: Ba ți-a iti arde de glume într-o asa situație?
Jk: Nu cred ca eu sunt cel căruia ii arde de glume.
Tae: Gata, încetați! Și pe aici va luați la cearta. Încercați să fiți și voi mai civilizați.
Jk: Inf. Am nevoie de ajutorul vostru. Trebuie sa iau o decizie în legătură cu copilul. Dacă sa-l pastrez sau nu. Ideea e ca Jimin e încă inconștient și nu ma pot decide cu el, asa ca nu stiu ce sa fac. Idei?
CITEȘTI
O viata de adolescent//VOL I//Jikook
RomanceÎntr o lume în care binele si raul domina în întregime, un demon și un înger umblau undeva pe pământ, mai exact Coreea de Sud, deoarece familiile lor i-au trimis sa termine scoala și sa-si descopere drumul în viata, dar ce se va intampla când aceșt...