cap 17

12 1 1
                                    

So, deși am crezut ca sunt nerelevanta, se pare ca o persoana din cate se uita la aceasta carte a comentat, iar asta ma făcut sa-mi dau seama ca, deși nu citesc mulți sunt uni care chiar le place aceasta carte, asa ca o voi termina sau asa sper. Spor la citit sper sa va placa.

Din cap anterior

Dr: Domnule, domnul Jeon este bine. Îl ținem monitorizat la.noate aparate. Dar este posibil sa nu mai poată sa meargă după externare. Este posibil sa rămână în scaun cu rotile.

J: Nu, va rog. Spuneti-mi ca este o gluma.

Dr: Din păcate nu este. Dar nu va faceți griji, încă mai exista speranțe.  Mici, dar exista.

Din acest cap

După ce am terminat de vorbit cu doctorul despre tot ce are și ce nu are voie Jk sa facă, sa mănânce și asa mai departe, am  mers la acesta în salon și l-am căzut pe acesta pe patul de spital, tot bandajat, doar fata i se mai vedea, în rest totul alb. Cum l-am văzut am.inceput sa plang, și deși știu ca nu ii face în tocmai bine copilului, nu am ce face, pur și simplu nu ma pot opri.
Următorul lucru pe care l-am făcut a fost sa iau un scaun și sa-l.pun langa pat, m-am așezat pe el și ca și cum nu știam ca este inconștient, am început sa-i vorbesc.

Jk: Off, kookie. Te rog fi bine și nu ma lasă asa. Doctorul spune ca exista șanse sa te trezești și sa nu mai poti merge decât în scaun cu rotile, dar eu știu ca tu poți trece prin asta și sa fim ca înainte. În orice caz, orice s-ar intampla, eu voi fi întotdeauna alături de tine, asa ca te rog trezeste-te mai repede și hai sa fim ca înainte sau cel putin sa incercam. Te rog kookie! Spun și ii iau o mana și i-o sărut.
Peste nici un minut de la micul meu gest acesta se trezește și se uita la mine.

Jk: Tu cine ești? Intreaba acesta, derutat.

J: kookie. Sunt eu, Jimin! Iubitul tău.

Jk: Tu, iubitul meu, dar ești un amarat de înger, dacă ar ști ai mei ca langa mine sta un inger m-ar dezmorțească, și asa nu am primit nimic moștenire de la ei și nici nu voi primi, măcar sa nu ma dea afara din casa.

J: Te rog, Jk. Aminteste-ti. Numai prin câte am trecut. Este imposibil sa nu-ti amintești. Spune acesta plângând foarte tare, încât ceilalți camd l-au auzit au intrat inauntru.

Nj: Ce se întâmplă aici? Minnie, de ce plângi?

J:E...eu. spune si se ridica și fuge din încăpere plângând.

Nj: Ce s-a întâmplat aici? Ce i-ai spus, demonule. Dacă mi-ai rănit fratele ai incurcat-o.

Jk: Nu i-am făcut nimic, doar ca mi-a spus ca e iubitul meu, eu nu l-am crezut și s-a supărat și a început sa plângă.

Nj: CE!!!Nu ca-l bat pe asta.

Jin: Honey, lasa-l. Probabil are amnezie. Hai mai bine sa chemam doctorul și sa-l.cautam pe Minnie.

Nj: Da, cel mai bine. Dar sa sti ca nu am terminat cu tine. Spune si arata catre jk.

Între timp Tae era la ușa și a auzit totul, asa ca fara a spune ceva, si-a luat geaca și s-a dus în Iad sa vb in particular cu Yoongi.

Pov Jimin

După ce am plecat plângând, am mers la cea mai apropiata farmacie pentru a-mi lua niște suplimente, deoarece nu am mâncat mai nimic azi și trebuia sa am putere, atat pentru mine, cat si pentru bebeluș.

Asa a am mers la farmacie, am luat suplimentele, le-am luat cu un pahar cu apa și m-am întors la spital, înapoi la Jk în salon.

Am întrat inauntru și cum am întrat îl vad pe Namjoon la gatul lui Jk, mai, mai, sa-l bata și pe Jin, încercând sa-l indeparteze pe Nj de langa Jk.

Nj: Dacă s-a întâmplat ceva cu gartele meu, jur pe ce am ei mai scump ca te bat.

J: Jonnie, lasa-mi viitorul sot  si tatal capilului meu în pace.

Jk: Viitorul sot?Tatal copilului?......Ahhh capul meu. Spune si își pune mainile la cap.

Va urma

Soooo, acesta a fost si cap 17 dina aceasta carte, sper ca va placut si sper ca nu sunt irelevanta cu aceasta carte. Bye!!!💜💜💜

!!!cap needitat!!!
!!!posibile greșeli!!!

O viata de adolescent//VOL I//JikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum