cap 16

10 0 0
                                    

Hey, mi-am dat seama ca ar trebui sa ma revanșez pentru ziua pentru ziua în care nu am postat. Asa ca uitati capitolul 16 din aceasta carte .

Din capitolul anterior

Pov Mjk

Dupa ce i-am făcut un ceai, m-am dus cu ceaiul la Jimin în camera, acesta frecandu-si mana peste burtica sa.

Mjk: Uite fiule, ți-am adus ceaiul.

J: Multumesc, mama! Spune acesta incet, aproape fără grai.

Din acest cap

Timpul a trecut su a venit insfarsit timpul ca Jk sa iasă din cușcă viu șah mort.

Pov Jm

Sunt la deschizător portalului intre pământ și Iad și aștept sa vad dacă iubirea mea este bine sau nu. Am asa de multe emoții, sper sa fie bine și sa ne continua  viata inpreuna. Din fericire nu sunt singur, sunt cu Nj, cu Jin si părinții mei, de asemenea sunt și Yoongi și cu Tae, deoarece nu m-si fi descurcat singur.

În timp ce asteptam sa iasă cineva din acel portal și sa-mi de-a niște vesti despre kookie meu, vad cu  di portal iese tatal și mama lui, de asemenea si o targa impisa de doi gardieni cu o silueta bandajata toata pe targa.
Imediat cum am vazut acea silueta, mi-am dat seama ca este kookie al meu, asa ca am alergat repede către el

J: Kookie, iubirea mea. Ești bine?

Dar fără răspuns, acesta parca Nicu nu mai era printre noi.

J: Kookie....spun și încep sa plang. Iar Jin și cu Nj vin către mine.

Jin: Shhh, gata Minnie, totul va fi bine.

Mjk: Din păcate sau din fericire este viu, doar ca a leșinat în urma incidentului di cauza durerii.

J: Domaneee mulțumesc!!! Spun uitandu-ma către cer.

Tjk: Dar nici mult nu mai are!Are ambele.picioare fracturate, la fel și amele maini, de asemenea si doua coaste. Deci șansele lui sa mai trăiască sunt minime

J: Da, dar încă exista.

Yg: Corect, îl vom duce la spital și vom vedea de acolo.

Mjk: Ok...faceți cum vreți, dar tu tinere rege, tu trebuie sa vi cu noi, deoarece în peste câteva zile veibfi rege asa ca trebuie sa facem pregătirile pentru încoronare.

Yg: Dar trebuie sa-mi ajut fratele.

Tjk: De camd ești tu grijuliu cu el. Nu a fost mereu o povara pentru tine.

Yg: Ba da, dar din câte am văzut, doar pe mine ma are, deoarece voi i-ati adus toată viata numai necazuri.

Mjk: Yoongi, sa zicem ca frati-tu este cel mai important pentru tine acum, dar trebuie ca rege sa mai faci sacrificii, de aceea trebuie sa vi cu noo. Doar nu vrei sa dezamăgești un popor întreg.

Yg: Am înțeles. Stai putin. Am ceva de făcut înainte.

Acesta se duce langa targa fratelui sau, unde acesta zăcea.

Yg: Prostule, lupta, nu lasa un monstru sa te distrugă asa de repede. Defapt mai mulți, dar înțelegi tu. Tinete tare. Eu am sa lipsesc câteva zile, dar primit ca, cum termin treaba vin la tine, asa ca nu gi prost și lupta sa trăiești. Doar nu vrei sa-ti lași viitoarea familie singura, nu?

Mjk: Gata, gata. Hai sa mergem.

Yg: Ne vedem curând, fratioare! Spune si pleaca cu părinții lui către portal.

Jin: Tae, tu nu te duci?

Tae: Yoongi mi-a făcut semn sa stau și sa-i dau raportul în fiecare zi cun se simte acesta.

Jin: Pai, hai sa mergem.

    Acestia s-au dus la spital, iar de acolo niște doctori l-au luat pe Jk si l-au dus  intr-o secție și l-au îngrijit.

J: Doamne, ce tot face atâta!

Jin: Cred ca încă îl tratează.

J: Da, dar eu nu mai poate simt ca mor aici. Va rooog sa facă cineva ceva. Nu vreau sa-l pierd ( ok gt sunt prea exagerata)

După încă 5 minute de așteptat în care Jimin își regreta toate întâmplările din viata, a apărut insfarsit doctorul

Dr: Cineva cu domnul Jeon?

J: Da, eu! Sunt iubitul lui.

De: Domnule, domnul Jeon este bine. Îl ținem monitorizat la.noate aparate. Dar este posibil sa nu mai poată sa meargă după externare. Este posibil sa rămână în scaun cu rotile.

J: Nu, va rog. Spuneti-mi ca este o gluma.

Dr: Din păcate nu este. Dar nu va faceți griji, încă mai exista speranțe.  Mici, dar exista.

Va urma

So, acesta a fost si cap de azi. C-am scurt, dar nu stiu dacă s-a mai scriu la cartea asta sau nu adică nu mai are niciun farmec duoa părerea mea. Acum astept si părerea voastră. Sper ca va placut. Bye!!! 💜💜💜
   

O viata de adolescent//VOL I//JikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum