Fazla mı sesli?

509 32 16
                                    

Gökyüzünden odaya süzülen ay ışığıyla birlikte ahşap parkeler açık bir tonla buluşmuştu. Rüzgarın yavaş ve serin esintisi dışarıdaki yaprakların ileri geri sallanmasına sebep oluyor ve serin esinti pencereden hafifçe odaya doluyordu.

Bu güzel akşamı hiçbir unsur bozamazdı. Chan uzun ve yorucu bir günün ardından dinlenmeyi hak etmişti. Şimdi ise salondaki koltukta uzanmış, uzun zamandır okumak istediği bir kitaba başlamıştı. Sessizlik ona çok büyük bir huzur veriyor ve sakinlik sağlıyordu. Keyfi ciddi şekilde yerindeydi. Ta ki alt kattaki komşusunun evinden kulak patlatacak kadar yüksek olan şarkı sesleri yükselene kadar.

.

.

.

.

"Hey artık sipariş etsen mi şu pizzaları? Biraz daha aç kalırsam kolunu ısırmaya başlayacağım."

"Of tamam bekle biraz sakin ol Jisung"

Hyunjin pizzaları sipariş ederken Jisung Seungmin'in oturduğu koltuğa doğru ilerledi. Hyunjin yeni bir apartmana taşındığı için kutlama yapmak isteyip buluşmuşlardı. Daha eşyalar tam olarak yerleşmemişti. Ev, önceki oturduğu daireye göre daha geniş ve aydınlıktı.

Hyunjin burayı hızlı benimsemişti. Kirayı ödemek biraz onu zorlasa da gerektiği kadar çalışıp bu evde kalmak istiyordu.

Pizzaları sipariş ettikten sonra ayağa kalktı ve telefonunu hoparlöre bağladı. Biraz şarkının ortamı daha da canlandıracağını düşünmüştü. Akşam çok güzel geçiyordu. Sohbet başlamışken Seungmin bir şeyler içmenin iyi olacağını düşündü ve buzdolabına doğru ilerledi. Ardından sehpaya 3 tane bira yerleştirdi ve sohbete içecekleriyle devam ettiler.

"Hey Sung, senin manitacılık işleri nasıl gidiyor?"

Seungmin'in sorduğu soruya karşılık biraz kızaran Jisung yanıt verdi,

"Fena değil, sadece bu sıralar Sehun biraz yoğun, fazla görüşemiyoruz ama telefonlaşıyoruz."

Jisung'un sesi istemsizce hüzünlü çıkmıştı. Seungmin bunu fark edip devam etti,

" Geçecek Sung, zaman geçtikçe her şey düzelir."

Jisung'un hala dalgın olduğunu görünce elini onun saçlarına daldırdı ve bozdu.

" YA Daha saçlarımı yeni yapmıştım!"

Sung sinirlenip Seungmin'in de saçlarını bozmaya karar verdi. Hyunjin ise birbirleriyle savaşa girmiş iki çocuğa bakakalmıştı.

.

.

.

Kapının çalmasıyla birlikte Jisung ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Kapıyı açtığında karşısındaki kişinin kurye olduğunu düşündü ve karşısında duran bedenin konuşmasına müsaade etmeden Hyunjin'i çağırdı.

"Hyunjin parayı versene pizzacı geldi"

Hyunjin ona seslenilmesiyle birlikte sehpanın üzerindeki kağıt paraya uzandı ve kapıya doğru ilerledi. Jisung'un yanına geldiğinde direkt parayı yabancı bedenin eline tutuşturdu.

Eğer bu kişinin aslında üst komşusu olduğunu bilseydi muhtemelen bunu yapmazdı.

Chan şaşkınlıkla uzun saçlıya baktı. Yanlış anlaşılma olduğunun farkına varmıştı ama onu rahatsız eden şey konuşmasına bile müsaade etmemiş olmalarıydı. Hem kuryeye benzer bir hali de yoktu, elinde hiç pizza kutusuna benzer kutu yok ve üstünde şirket yeleği falan da yoktu. Nasıl onu kurye sanmışlardı ki ?

"Ben kurye falan değilim, üst dairede oturuyorum."

Hyunjin'in gözleri bir süreliğine şaşkınlıkla açılmıştı. Gerçekten şuan komşusunu kurye zannedip eline para mı tutuşturmuştu? Komşuluk ilişkilerinin çok iyi ilerleyeceğine olan inancı gittikçe düşmeye başlamıştı bile.

" Yeni taşındınız herhalde, fakat bilmeniz gereken kurallar var. Bu apartmanda akşam saat ondan sonra gürültü yapılmaz. Müziği biraz kısmanızı rica ediyorum. Apartman kurallarını daha dikkatli inceleseniz iyi edersiniz."

Chan ağzından biraz kaba sözler çıktığının farkındaydı ama şuan siniri iyice üstündeydi ve bu yüzden biraz sert konuşmuştu.

Hala bir avcunda kağıt paralar duruyordu. Diğer boş eliyle Hyunjin'in elini kendine doğru çekti ve uzun saçlının avcuna parayı sertçe yerleştirip avcunu kapatmasını sağladı.

Hyunjin şaşkınlıkla ona bakıyordu. Tamam, belki de müziğin sesi çoktu ama bu ona kaba davranması gerektiğini göstermezdi.

Yine de komşularıyla iyi anlaşsaydı güzel olurdu çünkü herhangi bir şikayet alırsa belki de bu evden çıkarılabilirdi. Ama Şunu bilmelisiniz ki Hyunjin biraz inadım inattır.🙂

Chan arkasını dönüp merdivene doğru yürümeye başlamışken, Hyunjin ona seslendi.

"Kusura bakmayın müziğin en güzel kısmı şuan başlamışken nasıl kapatabilirim?! Bu yüzden kapatamayacağım, üzgünüm~"

Uzun saçlının alaylı konuşma tarzı Chan'ı daha da sinir etmişti fakat daha fazla uğraşmak istemediği için merdivenlerden yukarı doğru adımladı.

Ne de olsa ileride daha onunla uğraşabileceği çok gün olacaktı.

.

.

.

.

Noise - HyunchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin