3-

162 24 4
                                    

Okurlarımın canı sıkılmasın diye bölüm atmaya geldim🤍

kendimi. "Ağlama sakın ha makyajın akacak o kadar özenmişsin." gülmeye başladım. "İyi ki varsın anne... O diplomayı alacağım ve seni gururlandıracağım." Diyerek bu kez de ben sımsıkı sarıldım ona ve artık gitmem gerektiğini anladığımda saate doğru bir bakış atarak yeniden anneme döndüm. "Artık gitmeliyim..." annem yeniden gülümsedi ve "Hadi kızım dikkat et" diyerek beni kapıdan uğurladı ve bende Funda'nın evine doğru yol aldım... Funda beni kapıda beklerken yerinde duramıyordu. Sürekli sallanıp bir oraya bir buraya gidip geliyordu. Beni fark ettiğinde ise koşarak yanıma geldi ve ellerimden sıkıca tuttu... "Off nerede kaldın çok heyecanlıyım. Her an heyecandan düşüp bayılabilirim." kıkırdadım. "Bende çok heyecanlıyım hadi gidelim yarım saatimiz var beni onaylayarak başını salladı ve okula doğru ilerledik. Okula geldiğimizde giriş kapısından da sürekli gelenler giriyordu bahçeye doğru. Okulumuzun bahçesi kocamandı ve içinde çardaklarımız da vardı okulun bir kısmı çardaklarda oturmuş heyecanlı heyecanlı konuşuyor, bir kısmı fotoğraf çekiniyor, bir kısmı da öylece duruyordu. Ama herkes çok mutluydu hepsinin yüzünden anlaşılıyordu bu duygu... Bizde Funda'yla birlikte boş bir bank bulduk ve hemen oturmak için oraya yöneldik. "Baksana herkes çok heyecanlı" aynı şekilde karşılık verdim. Gözlerim okulun giriş kapısına yöneldiğinde içeriye tam 8 tane motorcu ardı ardına hızla girmeye başladı. Hepsinin motoru da öyle havalıydı ki adeta buranın sahibi gibi hiç çekinmeden biz burdayız edasıyla... Funda hemen kolumdan çekiştirerek "Şunlara bak nasılda havalı giriyorlar" yüzümü buruşturarak cevap verdim "En havalı onlarmış gibi... Motorla neden okul bahçesine girersin ki. Yola parketmek diye bir şey var." "Olur mu? Kim gösteriş yapacak." Funda'nın bu sözü karşısında gülerek karşılık verdim gözlerim yeniden motorcu çocuklara kaydı. Motorcuların hepsi erkekti fakat biri kızdı. Motordan inen bir çocuk kaskını hemen çıkartarak dağılmış olan saçlarını eliyle geriye savurdu ve kaskını usulca motoruna bıraktı. Bu Poyraz'dı üzerine giydiği siyah tişörtü ve tişörtünün ardındabeliren kasları yine karizmasını ortaya koymuş, hafiften çekik olan gözleri yine soğukkanlılığını koruyor gibiydi. Arkasından inen kızda aynı şekilde kafasındaki kaskı çıkardığında o kişinin Alev olduğunu gördük ve Funda'yla aynı anda birbirimize şaşkın şaşkın bakışlar attık. Çünkü Alev bizim okulumuzdaki popüler kızlardan biriydi ve okulun sahibi de babasıydı. Fakat Poyraz'la ne işi olabileceğini düşünmeye başlamıştım.

"Bu Alev mi ben mi yanlış

görüyorum?" "Hayır yanlış görmüyorsun o Alev." "Nasıl ya, bu kızın bu motorcularla ne işi olabilir ki?" dediğinde iyice o tarafa odaklamıştım kendimi. "Hiç bir fikrim yok." bütün motorcular kasklarını çıkardılar. İçlerinden biri Volkan'dı... Volkan'ı gördüğüm anda elimle yüzümü kapatarak içimden derin bir of çektim. "Off O bana çarpan öküz de gelmiş." Funda sorgulayıcı bir ifadeyle "İyi de çok saçma onlar bu okulda bile okumuyorlar nasıl gelebiliyorlar ve neden?" aynı şeyi bende düşünmeye başladım. "Alev'inarkadaşlarıdır babası da izin vermiştir baksana nasılda indi motordan." Funda da bana hak vermişti. İçlerinden bir diğeri sarışın mavi gözlü ve kıvırcık saçlıydı, diğeri yapılı olan vücudunu gösterircesine motorundan inerken kumral saçlarını geriye atıyordu, biri ise hafiften esmer ve ela gözlüydü çok havalı biriydi. Diğerlerini tam inceleyemeden ortadan kayboldular. En sonunda bir kaçı daha okula girmeye başladığında "Sanem bizde tuvalete gidip makyaj tazeleyelim mi?" dedi Funda. Bende başımı onaylarcasına sallayarak yanıt verdikten sonra ikimiz birlikte tuvalete doğru ilerledik. Tuvalete girdiğimizde Funda'nın annesi aradı. "Ben annemi aramayı unuttum hemen bahçede konuşup geliyorum görüntülü arıyor, ortamı göstermem lazım." Dedikten hemen sonra gülümseyerek yanımdan ayrıldı. Bende biraz ruj sürdükten sonra tuvaletten çıktım. Kafamı yukarı kaldırdığımda karşımda Poyraz'ı görmemle birlikte olduğum yerde durdum. O da soğukkanlılığıyla bakışlarını üzerimden ayırmadan beni incelemeye devam ediyordu.Birden yaralı koluma kaydı gözleri ve tepkisiz bir ifadeyle bir süre inceledikten sonra gözleri gözlerimi buldu. Kafasını hafifçe bükerek çene kaslarını sıkmaya başlamıştı. Bende hiç bir şey demeden yanından gidiyordum ki birden söze girdi "Yazık olacak sana." kaşlarımı çatarak anlamsız bir ifadeyle gözlerine baktım. Yüzünde hafif bir sırıtma ve aşağılayıcı bir ifade vardı... Delici bakışları üzerimde öyle yoğun bir etki bırakıyordu ki asla böyle bakmaktan çekinmiyordu.

YANMAYA TUTSAK🔥❄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin