08.Ekim.2023
Uzunca bir zaman sonra yeniden merhaba.
Umarım hepiniz iyisinizdir.
Birbirimizi unutmadığımızı biliyorum.
Yola çıktığım ilk adımda da dediğim gibi buluşma süremiz kader kısmet minvalinde ilerliyor.
Sizlerle bir kere daha buluştuğum için çok mutluyum.
Hayat planımda bir çentik daha gerçekleşti. Daha ne isterim? Ohhhhhh missss gibi misss...
Ayrıca mektubumu yazabildiğim için içimde halaya durmuş topluluğun selamını getirdim. Oturmaya mı geldik diye bağırıyorlar. Benim can'ım artık bir süre hatırlatmana gerek kalmadı:)
O vakit hep birlikte kaldığımız yerden devam edebiliriz.
Katılmaktan keyif almanız en büyük dileğim.
Bazen tek bir sözcük çok şey anlatır. Bazen de yüzlercesi bir araya gelse bile anlatmaya yetersiz kalabilir. TDK sözlüğü kusuruma bakma lütfen. Yetersiz derken muhatabım elbette sen değilsin. Ben yine kendimden devam canım TDK:)
Keşke diyerek başladığım tüm cümlelerimin ruh odamın duvarlarında izi duruyor. Ne zaman dilimin ucunda belirse o izleri hatırlayıp neden olmasına çeviriyorum.
İçimin yorgun kütüphanesinde açılmayı bekleyen nice kitaplara sığınmak bana iyi geliyor. Bir gün değil her gün İzmir Egeli olduğumu anımsamak kağıt kokusu sevgimi çoğaltıyor.
Özdeşlik kurduğum her şey o odanın raflarına yeni eserler ekliyor. Kiminde bulduğum tanıdık hal ile başkasının kurduğu hayali uçurtmanın iplerini sıkıca tutuyorum. Bahşedilen kafî özgürlüğün hırsına bulanıp daha da sıkılaştırıyorum ellerimi.
Farkına vardığım hal ile İzmir Egeli yanım dudaklarını üzgünce büzüyor. Anlatmak istedikleri kağıt kesiği sızısı ile dolu. Biliyor olmam yüzleşmeye hazır olduğum anlamına gelmiyor. Kaçmak kısa vadede yeterli çözüm.
Cesareti kuşanarak kendine dönmek zor zanaat. Hazır olunca söz diyerek geçiştirmek kolaya kaçmak.Bak işte yine biliyorum. Zihnim hiç susmayan iğneli bir gramafon. Cızırtılı ses derindeki ben. Huysuz, birazcık uyuz, kendine acımasız ve çokça gürültülü.
Bu kadar mektuptan sonra az bucak heyecanlı bir yapım olduğunu anlamışsınızdır. Bu dalga sayesinde kimi zaman kontrolümü yitirdiğim oluyor. Oynak Fadime yanım iş başına geçtiğinde fark etmem biraz geç olabiliyor.
Güldüğünüzü duyar gibiyim. Rahat olun. Bende o zamanları hatırlayınca kendime çok gülüyorum.
Yine de bu aramızda kalacak nice sırlardan biri. Unutmazsanız sevinirim. :))Nerede kalmıştık?
Ha hatırladım!
Bildiğiniz üzere daldan dala atlamak en sevdiğim.
Gelelim mektubun adının nereden geldiği kısmına.
Zamanın birinde eski bir tanıdığın beni telefonuna cırcır böceği diye kaydettiğini öğrenmiştim. Bozulduğumu saklamayı hiçbir zaman beceremem. O kadar mı rahatsız oluyorsun diye sorduğumu hatırlıyorum. Savunma olarak açana kadar o sesle kendini benim çok konuşmama hazırladığını söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇALAKALEM NAMELER
Fiksi Umumİnsan önce kendinin yol arkadaşıdır. Kimi zaman sırdaşı, kimi zaman en azılı düşmanıdır. Şaşkın ördek hallerinin tanığı, yeri geldiğinde şefkatli olduğu kadar gerçeklerle yüzleşme uzmanıdır. Kriminal dünyanın benim nezdimdeki piri Sherlock Holmes...