Ebrar'ın evine geldiğimizde elimdeki zar zor taşıdığım buketi masanın üzerine bıraktım.
Ebrar kapıyı kapatıp bedenimi süzerek yanıma geldi.
Elini belime sarıp beni kendine çektiğinde dudaklarımı öpmeye başladı.
Aynı hazla karşılık verdiğimde elini üzerimde ki bol t-shirtten içeri soktu.
Ebrar'la öpüşmek şu hayattaki en güzel şeydi.
Ebrar'la seks yapmakta aynı şekilde.
Üzerimdeki t-shirtün uçlarından tutup yukarı çıkartıyordu ki kapının zili çaldı.
Ebrar'ın dudaklarından ayrılıp kapıya baktım.
'Birini mi bekliyordun?'
Yüzünü boynuma koyup öpmeye başladı.
Islak öpücüklerine dişleri ve dili de eşlik ediyordu.
'Evde yokuz biz, çaktırma. Şuan sevişmemiz gereken konular var.'
Ebrar'ın dedikleriyle sevişmek daha fazla cazip gelmeye başlamıştı.
Kulaklarımı çalan kapıya tıkayıp kendimi t-shirtümün altından göğüslerini okşayan ellere teslim ettim.
'Karakurt ve Vargas evdesiniz biliyoruz, açın kapıyı.'
Zehra bağırdığında Ebrar hâlâ boynumu öpüyordu.
Sol göğüsümü sıktığında aldığım ani zevkle dudaklarımdan boğuk bir inleme kaçacaktı ki Ebrar boynumdan çıkıp dudaklarıma kapandı.
İnlememi kendi dudaklarına hapsetti.
'Zehra evde yoklar gel gidelim.'
Hande'nin sesini duyduğumda göğüslerimden aldığım zevke o kadar odaklıydım ki geriye kalan hiçbir şey umrunda değildi.
Etik bir davranış değildi belki ama Tanrı aşkına karşımda seks Tanrıçası diye hitap ettiğim Ebrar Karakurt varken ve şuan göğüslerimi sıkıyorken dışarıdakilerin umrumda olmaması çok normaldi.
Ebrar belimdeki elini karnıma getirip beni geriye doğru yürütmeye başladı.
Sırtım duvara değene kadar öpüşerek yürüdük.
Sırtım duvara değince dudaklarımdan ayrılmadan karnımdaki elini altıma götürüp iç çamaşırımla birlikte çıkarttı.
Ayaklarımın ucuna düşen kıyafetlerimi diğer tarafa doğru attım.
Ebrar sağ bacağımı tutup kaldırdığında kadınlığımı çıplak bacağına bastırdım.
Ebrar'ın dudaklarına doğru inlediğimde bacağını daha çok bastırdı.
Sertçe sürtünmeye devam ettiğimde ıslanan kadınlığımdan akan zevk suları Ebrar'ın bacağından aşağı akıyordu.
'Günlerce bu ev senin çığlıklarınla inleyecek, bu duvarlarda senin o eşsiz zevk çığlıklarını yutacak.'
Dudaklarımdan çekilip fısıldayarak konuşmuştu.
'Günlerce Mile,'
Dudaklarımı ısırıp bırakmıştı.
'Günlerce, bu güzel vücudunda izimin olmadığı yer kalmayana kadar sevişeceğiz.'
Gözü dönmüş gibiydi.
Bugün sekizincı ayımızı doldurduğumuz ilişkimize tam üç aydır cinselliği de katmıştık.
İlk beş ay bana asla cinsel yönden yaklaşmamış üç ay önce benim ani gelen seks ihtiyacımla muazzam bir gece geçirmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rayiha EbGas
Ficção Adolescente'Cennetine hoşgeldin Karakurt.' Mırıldanmama karşı, 'Hayatıma hoşgeldin Vargas.' Diyerek cevap vermişti.