Rᴇᴀᴅ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴍᴀʟʟᴇsᴛ ғᴏɴᴛ. 𝗧𝘂𝗲𝘀𝗱𝗮𝘆, 𝗮𝘂𝗴𝘂𝘀𝘁 7
6:00Kayla Pov:
"ɪ ᴡᴏᴋᴇ ᴜᴘ ᴀʀᴏᴜɴᴅ, 6:00. Fɪʀsᴛ, ɪ ᴡᴇɴᴛ ɪɴᴛᴏ ᴍʏ ʙᴜɪʟᴛ ɪɴ ᴘᴇʀsᴏɴᴀʟ ʙᴀᴛʜʀᴏᴏᴍ. ɪ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴡᴀᴛᴇʀ ʟᴇᴛᴛɪɴɢ ɪᴛ ɢᴇᴛ ʜᴏᴛ. ɪ sᴛʀɪᴘᴘᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴍʏ ᴄʟᴏᴛʜᴇs, ᴀɴᴅ ɢᴏᴛ ɪɴ. Tʜᴇ ᴡᴀᴛᴇʀ ғᴇʟᴛ sᴏᴏᴛʜɪɴɢ ᴏɴ ᴍʏ ʙᴀᴄᴋ. I ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ᴍʏ ᴠᴀɴɪʟʟᴀ sᴄᴇɴᴛᴇᴅ, ʙᴏᴅʏᴡᴀsʜ ᴀɴᴅ sᴄʀᴜʙᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴛᴏᴘ ᴛᴏ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ, 3x.
✿︎✿︎✿︎✿︎ᴍᴇᴀɴᴡʜɪʟᴇ... "Aғᴛᴇʀ, ɪ ɢᴏᴛ ᴅᴏɴᴇ, ɪ sᴛᴇᴘᴘᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀɴᴅ, ʟᴏᴛɪᴏɴᴇᴅ ᴍʏ ʙᴏᴅʏ ᴅᴏᴡɴ ᴡɪᴛʜ ᴠᴀɴɪʟʟᴀ sᴄᴇɴᴛᴇᴅ ʟᴏᴛɪᴏɴ. Tʜᴇɴ, ɪ ᴘᴜᴛ ᴏɴ ᴍʏ ʙʟᴀᴄᴋ ʟᴀᴄᴇᴅ ᴘᴀɴᴛɪᴇs sᴇᴛ. I ᴡᴇɴᴛ ɪɴᴛᴏ ᴍʏ ᴄʟᴏsᴇᴛ ᴛᴏ ɢʀᴀʙ ᴀ ғɪᴛ. I ғɪɴᴀʟʟʏ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴀ , ʙʟᴀᴄᴋ ᴛᴏᴘ, ʙʟᴀᴄᴋ ᴊᴏɢɢᴇʀs, ᴀɴᴅ ᴡʜɪᴛᴇ ᴀɴᴋʟᴇ sᴏᴄᴋs, ᴛᴏ ɢᴏ ᴀʟᴏɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴡʜɪᴛᴇ ᴊᴀᴄᴋᴇᴛ, ᴡɪᴛʜ ʏᴇʟʟᴏᴡ ᴄʀᴏᴄs.
(A/ɴ ᴡʜᴏ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʟᴏᴏᴋ ɢᴏᴏᴅ ғᴀ ᴛʜᴇ ᴀɪʀ ᴘᴏʀᴛ, ɴᴏᴛ ᴍᴇ!!!) ғɪᴛᴛ»»
'Hᴜʀʀʏ ᴜᴘᴘᴘ ᴋᴀʏʟᴀᴀᴀ' , ᴍʏ ᴍᴏᴍ ʏᴇʟʟᴇᴅ ғʀᴏᴍ ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟᴡᴀʏ. 'ʏᴇsss ᴍᴀ'ᴀᴍ', ɪ ʏᴇʟʟᴇᴅ ʙᴀᴄᴋ ɢʀᴀʙʙɪɴɢ ᴍʏ ᴄʜᴀʀɢᴇʀ ᴀɴᴅ ᴍʏ ᴀɪʀᴘᴏᴅs. I ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴅᴏᴡɴ sᴛᴀɪʀs, ᴡɪᴛʜ ᴍʏ ᴍᴏᴍ, ᴛᴀᴋɪɴɢ ᴛʜᴇ sᴜɪᴛᴄᴀsᴇs ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀ. " Gɪʀʟ, ᴄᴏᴍᴇ ʜᴇʟᴘ ᴍᴇ". ᴍʏ ᴍᴏᴍ sᴀɪᴅ sᴛʀᴜɢɢʟɪɴɢ. " Yᴇs ᴍᴀ'ᴀᴍ" ɪ sᴀɪᴅ.
♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎, Mᴇᴀɴᴡʜɪʟᴇ ᴏᴜᴛsɪᴅᴇ....
Sᴏᴏɴ ᴡᴇ ɢᴏᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ sᴜɪᴛᴄᴀsᴇs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴀʀ. "Cᴀɴ ɪ ᴄᴏɴɴᴇᴄᴛ ᴛʜᴇ ᴀᴜx" ɪ ᴀsᴋᴇᴅ ᴍʏ ᴍᴏᴍ, ᴡɪᴛʜ ᴘɪᴛɪɴɢ ᴏɴ ᴍʏ sᴇᴀᴛʙᴇʟᴛ". "Wʜᴏ ʏᴏᴜ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛᴏ ʟɪsᴛᴇɴ ᴛᴏ". ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴀsᴋᴇᴅ sɪɢʜɪɴɢ " ɴᴏᴛᴛɪ ᴏsᴀᴍᴀᴀᴀ, ᴍʏ ᴍᴀɴ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ᴛʜɪsss" ɪ sᴀɪᴅ ғᴀᴋᴇ sɪɢʜɪɴɢ". " ᴏʜ, ɪ ʜᴇᴀʀᴅ ʜᴇ ʟɪᴠᴇs ɪɴ ɴᴇᴡ ʏᴏʀᴋ" ᴍʏ ᴍᴏᴍ sᴀɪᴅ. " OMGGG"ɪ sᴀɪᴅ ʏᴇʟʟɪɴɢ. " ɢɪʀʟ ᴄᴀʟᴍ ᴅᴏᴡɴ" ᴍʏ ᴍᴏᴍ sᴀɪᴅ ʟᴀᴜɢʜɪɴɢ. I sᴄʀᴏʟʟᴇᴅ ᴏɴ ᴍʏ ᴘʟᴀʏʟɪsᴛ ᴀɴᴅ ᴘᴜᴛ ᴏɴ, "Dᴏɴᴛ ᴄʜᴀɴɢᴇ" ʙʏ ɴᴏᴛᴛɪ. "They like, "Notti, keep rappin', you different"
They said, "Stay out the streets" but I wouldn't-
You was droppin' my O
you went missin'
Tell momma I got it, yeah, I'm movin' different"
Swear to god, yeah this sh-- gettin' better
I know DD, he riding forever
If I call up Mel, he gon' slide wit' beretta. "i sung word for word.
girl, you know his songs word for word huh?" my mom asked. " i gotta know his songs.i said smiling.
YOU ARE READING
forever-notti osama book!
Genç Kurgua notti osama fanfiction. @ᴋᴀʏsᴛᴀᴄᴋᴢᴢx ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛɪᴏɴs, ᴍᴡᴀʜ!