1-Arel ATAGÜL

62 6 14
                                    

" Bayım ,  gülerken oluşan gamzeleriniz beni bir karadelik misali içine çekiyor " Ellerini belime yerleştirdi  ve  kibar ama şehvetli bir beyefendi edasıyla beni kendine çekti .

" Sizinle  taçlandırılan ismi bana bahşedin hanımefendi... " Başımı öne eğdim ve gülümserken dudaklarımı ısırdım .

Kafamı kaldırdığımda vereceğim cevabı meraklı ve arzulu  gözlerle bekliyordu .

Başımı omzuma yatırdım .

" İsmim sanat mecrasında gayet bilindiktir , beni tanıyamamanız  kırıcı Tuğkan bey "

O gülümserken eli maskeme gitti .

Elini tuttum ve hayır anlamında başımı iki yana salladım .

Yüzümü göstermeye niyetim yoktu .

" Eğer o maskeyi çıkarmazsanız sizi tanıyabileceğimi sanmıyorum . "

 Tek kaşını havaya kaldırdı ve gözleriyle maskeyi işaret etti .

Ben buyum dercesine .

Ellerim belimdeki ellerini kavradı .

" O zaman bırakın da iki  yabancı olarak  kalmaya devam edelim . " Ellerini belimden çektim .

" İyi eğlenceler Tuğkan bey " Ona sırtımı dönüp holden ana salona bakan balkona çıktım.

Duyduğum ayak sesleri ona ait ise peşimden geliyor demekti .

Adımlar sakin ve aynı zamanda hızlıydı .

İzimi kaybetmek istemiyordu .

Arkamda durduğunu  adım seslerinin kesilmesinden anladım .

Yüzümü az önce sırtımın dönük olduğu yöne çevirdim . 

Maskesini çıkarmıştı . 

Öne doğru bir adım atıp gömleğinin ilk düğmesini açtı .

Benden bir tepki bekliyordu muhtemelen  fakat  mimik dahi oynamamıştı .

" Hava  sıcak ve fazla nem var "  Bir adım  ve bir adım daha .

Ta ki  bedenimi bacakları ve parmaklıklar arasında esir düşürene kadar  .

İkinci düğmeyide açtı .

Göz devirdim .

" Yüzünüzün de gözleriniz kadar güzel olduğuna eminim  hanımefendi  " 

Eli ile  yüzümle maskenin buluştuğu yeri okşadı . 

Gülümsedim .

" Penisinize tekmeyi basmamı istemiyorsanız elinizi tenimden çekip birkaç adım geri çıkın bayım"

Gülümserken geri çekildi ve ben tekrardan nefes almaya başladım .

Kokusu insanı boğuyordu .

" Aniden yanıma gelip sizi arzulamamı sağladıktan sonra çekip gidemezsiniz hanımefendi "

" Ben keyfime göre takılırım Tuğkan bey bu durumun sizi rahatsız etmesi kişisel sorununuzdur ,  zerre alakadar olmam . "  Bileğimde ki saati düzelttim . 

21.38

Saat onda İsmet hanımın yanında olmalıydım .

" Şimdi başka birşey yoksa yapılacak işlerim var , iyi günler " 

Saçlarımı düzeltip hole doğru birkaç adım atmamla beraber elini kolumda hissettim .

" Bana bir ipucu ver , seni rastgele bi yerde görünce tanıyabileceğim birşey söyle "

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin