CİĞERİMİ DELİVEREN AŞKI GÖRÜN

70 7 9
                                    

Öncelikle merhabaaaaaaggggggghh waaaaaaaaaaaagggghhh, neyyyseee bu benim yazacağım 3. Yada 4. Kitap tam hatırlamıyorumm çokk heyecanlıyımm o yüzdennn, neyyysee sizi daha fazla tutmayacağımm iyi okumalar.




🕸️.🕸️. 🕸️. 🕸️. 🕸️. 🕸️. 🕸️. 🕸️.

Sabah telefonun alarm sesi ile uyandım her zamanki gibi ilk işim aynaya bakmak oldu falan dememi beklemeyin sakın! Çünkü ilk işim 3 yıldır internetten konuştuğum ciğerimi deliveren kişinin mesajlarına bakmaktı "günaydınn" falan dememiş tabiki de "günaymışşşş" ekrana gülümseyerek baktım.

Bir insanı her seferinde kilometrelerce öteden nasıl güldürebiliyordu. Bunları düşünürken "sayendee aymış günnnnnnnnnğ" yazdım.

*Cliccckk*

*Tahaaa kişisinden 3 yeni mesaj*

Mutlulukla baktım ekrana

"eee rüyandaa ne gördün"
"Kesin beni gördünn hee"
"SJSJSJSJJS"

"😒 Bu seni hiç alakadar etmez yigidimm"

Evet onu sinir etmeye bayılıyordum.

*Cliccckk*
*Tahaaa kişisinden 1 yeni mesaj*

"Oooooovv kapak sesi buraya kadar geldi be"


Hemen lavobaya gidip yüzümü yıkadım ve kahvaltı masasına geçtim. Ben yemek yerken size anlatayım her şeyi




Öncelikle ben MAVİ gözüm mavi falan değil maviyide pek sevmiyorumen (en sevdiğim renk kırmızıdır) ismim neden mavi onuda hala öğrenemedim ama ismimi seviyorum. Ailenin tek çocuğuyum annem ve babamı günde en az 1 defa görüyorum,çünkü sabahları çalışıp geceleri bara gidiyorlar bu yüzden beni unutuyorlar.

Neyse TAHAMM ile nasıl tanıştık derseniz anlatayım. Her şey bir kitap linki ile başladı. Normalde Taha ile sadece 1 kere konuşmuştuk oda yanlışlıkla ona mesaj atmıştım.

İşte o seferde yanlışlıkla mesaj attım bir kitap linkini annmlere göndermek yerine Taha'ya gönderdim o da o kitabı daha önceden okumuş.

İşte bizim hikayemide böyle başladı...

*Cliccckk*
*Tahaaa kişisinden 1 ye i mesaj*

Hemen baktım "gelsenee buraya"

Önce ciddiye almayıp "KWJSNSNSJ" yazdım.

*Düdüdüdüdüüüg*
*Tahaaa kişisinden görüntülü arama*

Hemen açtım ve telefonu bir yere sabitledim ilk 3 dakika boyunca bir şey demedi sadece bana baktı bende kahvaltımın keyfine bakıyordum o sırada.

En sonunda dayanamayıp "Ne bakıyorsun bee" dedim.

Taha sadece güldü ve "eee gelsene buraya" dedi.

Bende"İnan elimde olsa şimdi gelird-" sözümü bitirmeden konuşmaya başladı "neden elinde değil ki?"

Ters ters ekrana baktım harbiya neden elimde değildiki bende "Açık adres ver yiğidim"dedim.

Hemen söyeldi bende bir şeyler geveleyerek kapattım telefonu. Ayrıca onun yanına gidecek miyim onu bile bilmiyordum daha. Gidersemde evden kaçardım hem bu annemlerin umrunda bile olmazdı...





Evetttt ilk bölümm bitttiig umarım beğenmişsinizdir,şimdi diyeceksinizki bu hikayenin otelle falan ne ilgisi var. Neyse siz onu bir dahaki bölümlerde anlarsınızz neyyyseee karakterleri bir dahaki bölümde yayınlıyacağımm öpüldünüzzzzzzzzzzggg





OTELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin