İyi okumalar seviliyorsunuzz. (Sıralamada düşmüşüzz ;(
🌬️. 🌬️. 🌬️. 🌬️. 🌬️. 🌬️. 🌬️.
Artık hiç bir şeyi ben kontrol edemiyordum. Bu benim hayatımdı,ama şimdi başkalarının oldu...
Gözlerimi açtığımda kıpkırmızı bir yerde olduğumu gördüm,görüntü bulanıktı,biraz netleşmişti gözlerim.
Baktığımda az önce delikte gördüğüm yerdeydim. Ama neresiydi burası tam olarak.
Kalkmaya çalıştım ama yapamadım aşağıya baktığımda ayaklarım bağlı değildi,sanki bir şey beni burda durmamı istiyordu.
Ellerimi oynatmaya çalıştım,ama yapamadım,bağırmaya çalıştım ama yapamadım.
1 saat gibi bir süre bomboş odada tek başıma ayaktaydım,ama neden?
Tekrar ayaklarımı oynatmaya çalışırken birden yere düştüm. Artık daha fazla dayanamadım ve "Ne istiyorsun?" Diye bağırdım.
Arkamdan bir ses geldi ama bu lanet odada hiç bir şey görünmüyordu. Tekrar bakındım etrafıma, ve kalemin yazma sesini duydum. Ama nereden geliyordu bu ses.
En sonunda aşağıya baktım bir not duruyordu:
"Kendine Gel!"
Ne demek istiyordu bu manyak!
"Ben kendimdeyim zaten!" Diye bağırdım.
Daha sonra bir not daha geldi.
"Kendini hiç anlatamadın kendine..."
Ne saçmalıyordu bu manyak!!!
En sonunda vazgeçtim ve bir yere bağdaş kurarak sakinleşmeye çalıştım,o şeyin beni izlediğini biliyordum,dinlediğinide biliyordum. Ve sakince "gerçekten konuşalım artık,öncelikle senden korkmuyorum bunu bilmelisin" aslında çok korkuyordum. "Ve benden tam olarak ne istiyorsun? Neden beni buraya getirdin? Ve neden her haltı kağıda yazıyorsun!!!" Son cümlede dayanamayıp bağırdım.
3 dakika kadar bekledim. Yok arkadaş bunların bağlantısı harbi baya bir zayıf.
Sonunda cevap verdi "Senden tek istediğim,geçmişin ve geleceğin benim olsun." Sesi çok samimi ve içtendi ama bir o kadarda kalındı.
"Kimsin sen? Neden gizleniyorsun?"
"Ben kimim bunu bilmiyorum."
*Allah'ım sabırrrrrğ*
"Neden beni istiyorsun? Dünyada bu kadar fazla insan varken neden ben?" Dedim sesim masum ve yalvarırcasına çıkmıştı.
O şey güldü ve "Çünkü ben öyle istiyorum"
Bir kes be, gösteririm ben sana ne istdiğini.
"Hayır" dedim. Sert bir tavırla.
O şey hâla gülmeye devam ediyordu.
Bunu fırsat bilip hemen ayağa kalktım ve kalkar kalkmaz başparmağıma taktığım yüzükten bir çığlık sesi geldi.
Sert bir şekilde kulaklarımı kapattım. Çığlık sesi bittiğinde gözlerimi açtığımda sabah saatlerindeydik. Ve ben otelin kapısındaydım. Tabiki de girmeye gram niyetim yoktu. Bu nasıl olmuştu. Elimdeki yüzüğe baktım tabi ya bu yüzük doğum günümde bana verilen tek ve ilk hediye idi. Yüzüğe baktım ve gülümsedim.
Artık burada 1 saniye bile duramazdım,koşabildiğim kadar hızlı koştum nereye gittiğimi hiç bilmiyordum.
Son sürat koşarken karşıma siyah bir motor çıktı. Bu motor Yamaha'nın R1 modeliydi. Üzerinde kask takan birisi vardı. Ben o adama değil yıllardır hayalini kurduğum motora bakıyordum. Yakından daha da güzel gözüküyordu. Uzun süre o motora hayranlıkla bakakaldım.
Sonunda adam "Hanımefendi iyi misiniz?" Dedi adamın yüzüne bile bakmadan "Hıhı" dedim.
Birden adamın bana doğru yürüdüğünü fark ettim.
Allah'ım bir bu eksikti zaten...
🏍️. 🏍️. 🏍️. 🏍️. 🏍️. 🏍️. 🏍️. 🏍️
Evetttğ bölüm bitti düşüncelerinizi yazabilirsiniz oy vermeyi unutmayınnnnğ. Sıralamada bayaaaag düşmüşüzz o yüzden oyları patlatalımm lütfennn 💥💥💥💥💥 neyyyseee seviliyorsunuzz kendinize iyi bakın yada bakmayın bu kimsenin umurunda değil bunu da unutmayın 🦇🦇🦇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTEL
Teen FictionSadece sevgilisini ziyaret etmek isteyen bir kız, sadece 1 geceliğine bir otelde kaldı... En fazla ne olabilirdi ki... Belkide uçuruma kadar gidebilirdi... Kitap kapağını yapan: @SUD3_123