KIRMIZI GÖZLER

10 5 8
                                    

Merhabaaaag nasılsınızzzzg? Biraz hastayım o yüzden aktif olmayabilirim bu aralarr her neyyyseee size iyi okumalarr seviliyorsunuzz 💙💙💙




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Bence benim hayatım duvara çarpan bir zar ne gelirse onunla oyalanıyorum...

Sanki ağzıma görünmez bir bant yapışmış gibi hiç konuşamıyorum. Kapı kapandığında ağzımdaki bant sökülmüş gibi oldu.

Bir an sessizce etrafıma bakındım hiç bir şey yoktu. Bu otelden acilen çıkmak gerekiyordu. Ama Taha odadan dışarıya bir adım bile atmamamı söylemişti.

Telefona baktığımda hâla aramadaydım sessizce "Taha" dedim. Neyse ki erken cevap verdi ve "Söyle nefesim." Dedi. Şaşırmadım çünkü ilişkimizde sürekli iltifat eden taraf Tahaydı.

Ufak bir gülümsedim ve gülümsemem tekrar kayboldu "Az önce odama aniden yine biri geldi,tam giderken de bir çığlık sesi duydum,korkudan bende bağırmak üzereyken bir şey bağırmama engel oldu."

Tahadan bir bir ses gelmedi "sabırrrrrğ" diye geçirdim içimden.

Tekrar"Tahaaa" diye bağırdım. Telefonuma baktığımda kapanmıştı bile. Ya zamanımı şimdi be, şarzı bitmişti...

Hemen bir fiş bulmalıydım ayağa kalktım ki bir adım bile atmadan tekrar yatağa düştüm.

Noluyoo bee!!!

Bunu tam olarak 7 defa tekrarladım,ama her defasında kendimi yatakta buldum.

Gerçekten artık eskisinden daha çok korkmaya başlamıştım.

O an aklıma bir şey geldi POWERBACK!!! Tabi ya nasıl aklıma gelmez daha önce hemen yatağımın üstüne fırlattığım çantamı açtım ve içinden aldım.

Şu an Taha dışında hiçbir şey önemli değildi.

Hemen telefonumu şarza taktım ve açıldı.

*Tahaaa kişisinden 86 cevapsız çağrı*
*Tahaaa kişisinden 106 mesaj*

Ama sonuncu bildirim bunlardan farklıydı.

*Annem kişisinden 1 mesaj*

Annemin mesajına hiç bakmadan Taha'yı aradım.
Direk açtı ve "Ne oldu? Neden açmadın telefonu? İyi misin?"

"Merak etme sadece şarzım bitmiş o kadar"

"Ben mi merak etmeyeyim?"

Bir şey diyemedim,ve konuyu değiştirdim.

"Az önce yataktan kalkarken bir şey kalkmama engel oldu"

"Ne! Sakın merak etme o sana zarar vermez"

"Ne vermez? Kim vermez lan?"

"2 saatlik yolum kaldı gelince anlatırım."

"Peki."

Uzun bir sessizlik sonra yatağımın başucunda çok küçük bi delik gördüm. Tam deliğe daha yakından bakacaktım ki kapı tıkladı.

Şimdi mi tıklatıyorlar kapıyı bee!!!

Hemen yatağa attım kendimi ve uyuma taktiği yaptım YİNEE!!!

Kapı açıldı ve ince sesli bir kadın "Efendim, otel müdürü sizi görmek istiyor"dedi.

Çıt çıkarmadım...

Kadın 3 dakika bekledikten sonra odadan çıktı.

Bende o deliğe yaklaştım içine baktığımda kıpkırmızı bir oda gördüm,odanın içinde hiçbir şey yoktu,zemin bile kırmızıydı...

Aniden delik kapandı,tekrar,tekrar,tekrar baktım delik yoktu.

Yavaş yavaş dengemi kaybetmeye başladım o an tek gördüğüm şey kırmızı gözlerdi...






Bölüm bitti düşüncelerinizi yazabilirsiniz oy vermeyi unutmayınnnnğ seviliyorsunuzz 💙❤️

OTELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin