Epilog

12 3 2
                                    

Jáchym seděl v autě a pozoroval ubíhající krajinu. Právě odjížděl z Chotěboře. To byl vždycky smutný moment, ale letos mu jistým povzbuzením bylo, že toho, po kom se mu nejvíc stýskalo uvidí zase příští týden. Domluvili se totiž, že k sobě budou jezdit na víkendy. Nebydleli od sebe zas tak daleko, aby to nešlo uskutečnit.
Od středy trávili Jáchym s Matoušem snad každou vteřinu společně. Prokop se přestěhoval do pokoje kde měl spát Jáchym a ten se zase přestěhoval do pokoje, kde měl spát Prokop. Všichni tak byli spokojení. Jáchym mohl být s Matoušem a Prokop zase s Betty. Jáchym s úsměvem vzpomínal na ten roztomilý párek. Po tom co všechno urovnal se svými přáteli, podrobili s Matoušem ty dva dlouhému výslechu. Nakonec z nich vypadlo, že spolu tak trochu chodí. Bylo to hezké zakončení Chotěboře. Vlastně ani nebylo proč smutnit, uvědomil si Jáchym. Všechno bylo naprosto v pořádku.

__________________________

A jsme u konce. Doufám že se vám příběh líbil. Pokud ano určitě sledujte mou činnost dál, protože možná bude pokračování. Asi ne moc brzy, jelikož další příběh bych chtěla nejdřív napsat celý a vydávat ho až potom. Přijde mi to totiž mnohem praktičtější. Příští příběh by byl asi o Betty a Prokopovi, nebo o Elišce a Jeromovi (prosím nezabij mě Eli), takže jestli vás takováto témata zajímají, určitě mě nezapomeňte sledovat. No a já se s vámi na nějaký čas loučím.

Makikus🥭

V Útrobách Medvěda Kde žijí příběhy. Začni objevovat